2017-11-25, 17:44
Medlem
TilleyHats avatar
Det blev till slut en relativt komfortabel seger för Mark Williams i NI Opens första semifinal mot Elliott Slessor. 6-2 slutade matchen.
Citera
2017-11-25, 18:02
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Det blev till slut en relativt komfortabel seger för Mark Williams i NI Opens första semifinal mot Elliott Slessor. 6-2 slutade matchen.
Mycket missar och spänt, hoppas att den andra semin bjuder på mer.
Citera
2017-11-25, 19:29
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Mycket missar och spänt, hoppas att den andra semin bjuder på mer.

Det är mycket prestige i den matchen. TVå ungtuppar, blivande storstjärnor båda två. Har sannolikt möts som unga tonåringar vid flera tillfällen och kan säkert varann utan och innan. Normalt skulle jag hålla Yan Bingtao som skyhög favorit men nu är läget skarpt. Vem ska gå till sin första rankingfinal någonsin?
Citera
2017-11-25, 21:23
Medlem
Andra semifinalen inleds även den mycket spänt.

Samtidigt meddelar Mark Williams på Twitter att hans fru återigen har varit tvungen att åka akut till sjukhus. Han har definitivt större bekymmer än finalen imorgon.
Citera
2017-11-25, 21:51
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
Andra semifinalen inleds även den mycket spänt.

Samtidigt meddelar Mark Williams på Twitter att hans fru återigen har varit tvungen att åka akut till sjukhus. Han har definitivt större bekymmer än finalen imorgon.

Tråkiga nyheter givetvis. Det ryktas att Williams kanske inte spelar finalen. Har du hört någoting om detta?
Citera
2017-11-25, 21:53
Medlem
Citat:
Tråkiga nyheter givetvis. Det ryktas att Williams kanske inte spelar finalen. Har du hört någoting om detta?
Han skrev detta själv på Twitter:

Citat:
Not the phone call I wanted😔😔. Mrs in ambulance taking her back to hospital tonight. Summut not right here. Waiting to hear what is goi g to happen next . @jodenwill really going through it at the moment. Last thing I want is too pull out now but we will have 2 wait and c

Det känns ju definitivt inte som att han utesluter det. Beror ju naturligtvis på vad han får för besked under natten/till imorgon.
Citera
2017-11-25, 21:57
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
Han skrev detta själv på Twitter:

Det känns ju definitivt inte som att han utesluter det. Beror ju naturligtvis på vad han får för besked under natten/till imorgon.

Tack. Såvitt jag förstår är det hjärnhinneinflammation hon drabbats av. Inget att leka med. Hoppas det ordnar upp sig.
Citera
2017-11-25, 22:56
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Tack. Såvitt jag förstår är det hjärnhinneinflammation hon drabbats av. Inget att leka med. Hoppas det ordnar upp sig.
Verkligen inget kul, håller tummarna för hans fru.
Citera
2017-11-25, 22:58
Medlem
Citat:
Av det jag sett på Williams Twitter har han tidigare under veckan inte vetat exakt vad det handlar om, men jag kan ha missat det.

5-2 till Bingtao, han är mer erfaren än sin motståndare helt enkelt. Lite ovanlig situation att spela sin andra semifinal och vara storfavorit.
Citera
2017-11-25, 23:13
Medlem
TilleyHats avatar
Läste det här: https://au.eurosport.com/snooker/northern-ireland-open/2017-2018/mark-williams-could-be-forced-to-withdraw-from-northern-ireland-open-final-due-to-wife-s-illness_sto 6422049/story.shtml

Misstänkt hjärnhinneinflammation.
Citera
2017-11-25, 23:18
Medlem
TilleyHats avatar
I den andra semifinalen vann Bingtao med 6-2 och möter Williams i finalen. Eller så blir det w/o för kinesen.
Citera
2017-11-26, 15:38
Medlem
TilleyHats avatar
För de som inte redan har upptäckt det så spelar alltså Mark Williams finalen i Northern Ireland Open mot Yang Bingtao i detta nu. Ställningen är 3-1 till Bingtao och det är bäst av 17 frame.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in