Citat:
Ursprungligen postat av
TilleyHat
Öppet SM med appearance money för Reanne. Me like! Undrar om hon skulle nappa på idén?
Kanske om förutsättningarna är dom rätta. Vet inte vilka sponsorer hon har idag men kanske en sådan med lite nordisk anknytning skulle hjälpa.
I rena pengar så tror jag att det skulle gå att lösa på samma sätt med tillfällig sponsring, sen lär det behövas säljas in medialt också.
Där är jag osäker på vad det finns för resurser men det har bjudits in proffs förr.
En svensk spelare på touren hade naturligtvis ökat chanserna betydligt, en Maflin hade suttit mumma för att åtminstone få till en inbjudan till lite uppvisningsspel. Men situationen idag gör att allt blir till framtida önskedrömmar. 14-dagars karantän i UK efter inresa, intresse blir 0.0% när t.o.m dom "inhemska" Home Nations spelas på samma ställe.
Idag rullar CL igång men då Matchroom inte sänder i Sverige så behöver jag ingen matchtråd och kommer inte heller titta på några resultat. Pissluffarnas förening har dödat hela den turneringen och allt annat som dom sänder därifrån.
Nästa är väl CoC och jag förmodar att det blir samma visa där.
Så 16-22 November Nordirländska öppna också den i Milton Keynes lär bli nästa gång jag kan se snooker på tv. Tills dess tittar jag på
https://youtu.be/TFpMWog98Vc
för att se om jag kan gå från soffpotatis till halv-hundring innan nästa VM😀
Tänkte nog köpa en egen kö också, minst 2-delad, någon med tips på vad, var och hur. En anständig kö som passar en normallång person, gärna med förläggare också.