2016-11-14, 17:28
Medlem
Matchtråd för NI Open skapad:https://www.flashback.org/p59024183
Citera
2016-11-16, 15:06
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
_____

Råkade även notera att enligt cuetracker så fyller Kim 70 idag:

Grattis Kim!
Är Kim ledig?
Grattis i efterskott om du läser detta Kim.
Citera
2016-11-18, 17:14
Bannlyst
detta kommer bli spännande
Citera
2016-11-19, 19:47
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannabusinez
detta kommer bli spännande
Tänkte skriva välkommen och kom till Matchtråden, där allt händer nu.
Så ser jag att du hunnit bli avstängd.
Eller så var det en felpost, ser på tidigare inlägg att du verkar ha mest braja i huvudet.

Har snart varit registrerad i fem år och har inte en enda varning. Det är en bedrift och tur då jag brukar svammla rätt mycket OT ibland.
Lär jag väl få en varning nu.
Senast redigerad av pettachi 2016-11-19 kl. 19:55.
Citera
2016-11-21, 21:57
Medlem
Har vi hämtat oss efter NI Open än? Mark King som rankingturneringssegrare, det hade åtminstone inte jag kunnat föreställa mig... Vilken match det blev dessutom, 5-1 blev 5-7 som blev 7-7 och därefter började ju den riktiga underhållningen. Det sextonde framet var ju totalt surrealistiskt, inte ens självaste Jan Verhaas kan ha sett detta förr. (Nej, jag vet att han inte dömde, men Kim brukar säga att han sett allt...)

Förmodligen årets skräll, är väl i paritet med Kyren Wilsons seger i Shanghai ifjol men många gånger mera märkligt efter en 25-årig proffskarriär...

____

UK Championship börjar dock redan imorgon, även om första rundan som spelas tisdag-torsdag enbart visas på playern. Kanske lika bra då UK spelas med 128 strikt seedade spelare och det är alltså 1 v 128, 2 v 127 osv... De flesta matchups är bra tråkiga måste jag säga. Eurosport börjar sända från andra omgången som börjar på lördag.
Citera
2016-11-22, 00:31
Medlem
Citat:
UK Championship börjar dock redan imorgon, även om första rundan som spelas tisdag-torsdag enbart visas på playern. Kanske lika bra då UK spelas med 128 strikt seedade spelare och det är alltså 1 v 128, 2 v 127 osv... De flesta matchups är bra tråkiga måste jag säga. Eurosport börjar sända från andra omgången som börjar på lördag.

Jag kommer att hålla tummarna för den här killen.

Han spelar första matchen (#12) mot Joe Perry. Inte riktigt säker på när dock.
Citera
2016-11-22, 18:54
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Har vi hämtat oss efter NI Open än? Mark King som rankingturneringssegrare, det hade åtminstone inte jag kunnat föreställa mig... Vilken match det blev dessutom, 5-1 blev 5-7 som blev 7-7 och därefter började ju den riktiga underhållningen. Det sextonde framet var ju totalt surrealistiskt, inte ens självaste Jan Verhaas kan ha sett detta förr. (Nej, jag vet att han inte dömde, men Kim brukar säga att han sett allt...)

Förmodligen årets skräll, är väl i paritet med Kyren Wilsons seger i Shanghai ifjol men många gånger mera märkligt efter en 25-årig proffskarriär...

____

Trevligt på lördag är det snooker igen.
Citera
2016-11-22, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Trevligt på lördag är det snooker igen.
Jag kan nämna att Ding höll på att åka ut i förstarundan i år igen. Förra året förlorade han mot Adam Duffy i förstarundan och nu blev det skiljeframe mot Igor Figueiredo. Figueiredo hade dessutom 61 poäng i skiljeframet, men Ding rensar av och vinner framet och matchen.

Ding verkar dessutom ha nya kläder, en helt grårutig variant. Eller har han haft denna klädsel förr?

https://pbs.twimg.com/media/Cx4nw7UWIAA0PK-.jpg:large
Citera
2016-11-22, 20:39
Medlem
Citat:
Jag kan nämna att Ding höll på att åka ut i förstarundan i år igen. Förra året förlorade han mot Adam Duffy i förstarundan och nu blev det skiljeframe mot Igor Figueiredo. Figueiredo hade dessutom 61 poäng i skiljeframet, men Ding rensar av och vinner framet och matchen.

Ding verkar dessutom ha nya kläder, en helt grårutig variant. Eller har han haft denna klädsel förr?

Jag vet att han tidigare haft en grå kostym, men en sådan rutig? Nää inte vad jag vet.
Ser nästan lite ut som Alan McManus
Citera
2016-11-22, 20:40
Medlem
Tittar nu på Trump-Wattana. Trump har börjat med ett 37-break.

Jag har ljud den här gången men inga kommentarer.
Citera
2016-11-22, 20:42
Medlem
pettachis avatar
Citat:

Märkligt detta med Ding och hans lägstanivå, var väl endå trevligt det redde ut sig för han.
Citera
2016-11-22, 20:43
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamarcand
Tittar nu på Trump-Wattana. Trump har börjat med ett 37-break.

Jag har ljud den här gången men inga kommentarer.
Alltid något.
Uppdatera gärna, behöver inte frame för frame.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in