Citat:
Ursprungligen postat av
pettachi
Trevligt hoppas du tittar in till Masters, du var saknad under UK.
Har dålig koll, men har mindre meriterande spelare fått imperieorden före Ronnie var det verkligen på tiden att han fick den nu.
God fortsättning alla, nu laddar vi för Masters.
Tips imorgon börjar World Professional i dart från Lakeside. Är det som tidigare år så kommenterar Karsten Landin vilket som Kim Hartman är en behållning

Tack, jag ska göra mitt bästa. Tyvärr så är det väldigt turbulent i mitt privatliv just nu.
Ronnie har lyckats göra 800 Centuries precis. Kommer vi att få se honom göra 1000 innan hans karriär är helt slut? Håller denna 147:a väldigt högt
https://www.youtube.com/watch?v=aVfUhWjkp0A
Masters 2016
10.01. 14:00
Bingham S. (Eng) vs Junhui D. (Chn)
Jag är väl möjligen en av få som egentligen skulle vilja se Ding stå längst upp igen.
Hawkins B. (Eng) vs Perry J. (Eng)
Kan bli en väldigt jämn match. Hawkins ledsna hundansikte gör skillnad?
Higgins J. (Sco) vs
Wenbo L. (Chn)
Även om mitt hjärta säger, Higgins. Så tror jag att sista tidens framgångar för Wenbo, även i privatlivet, kommer att göra skillnad.
Murphy S. (Eng) vs
Allen M. (Nir)
Murphy är bra om allt stämmer. Allen kämpar alltid in i det sista även om hans spelstil är påfrestande för honom.
O'Sullivan R. (Eng) vs Williams M. (Wal)
Hur mycket jag än gillar Williams. Jag tycker att han borde bli mer seriös i sin träning eller rama in sin kö.
Robertson N. (Aus) vs Fu M. (Hkg)
Fu är giftig och frågan är om han någonsin varit bättre. Robertson kommer från ett land där man vet hur man hanterar giftiga djur.
Selby M. (Eng) vs Walden R. (Eng)
En match jag skulle göra allt för att slippa se.
Trump J. (Eng) vs Maguire S. (Sco)
Ovanstående gäller väl för den här matchen också. Bör vara enkel resa för Trump. Frågan är bara om han kan låta bli att klappa igenom?
Har lagt mina tips som fetstil. Även om hjärtat säger att jag skulle vilja se andra utgångar.