2014-05-04, 00:29
Medlem
Moon The Loons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Ronnie vinner med marginal, tyvärr Selby du får vänta på din titel.

Ja en halvsliten Selby ska knappast ha någonting att sätta emot. Å andra sidan har O'Sullivan själv sagt att hans mardrömsmotståndare är just Selby då denne har en förmåga att stoppa hans flow ibland. Jag hoppas åtminstone på en någorlunda jämn och spännande match.
Citera
2014-05-04, 09:16
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glappkontakt
Det enda irritaionsmomentet för mig har varit upplägget hos Eurosport.

Jag hoppas att O'Sullivan går ut hårt, ökar succesivt och sen kör på upploppet. Tror det räcker med att få se 3 av 4 planerade omgångar.
så igår efter finalen att Selby gick direkt till BBC studion, saknar lite sånt från Eurosport.
Har kanske med rättigheter att göra, fick alla fall se Ronnies senaste 147 igår mot Ding.
Väldigt vad Ronnie verkade vara i harmoni, och spexade med tungan osv.
Detta humör vill jag se han på idag och på måndag.
2004 minns jag att finalen var slut 21:40 svensk tid.
Citera
2014-05-04, 09:44
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moon The Loon
Ja en halvsliten Selby ska knappast ha någonting att sätta emot. Å andra sidan har O'Sullivan själv sagt att hans mardrömsmotståndare är just Selby då denne har en förmåga att stoppa hans flow ibland. Jag hoppas åtminstone på en någorlunda jämn och spännande match.
Allså Ronnie verkar ha en förmåga att bli helt omänsklig när han kommer till VM final.
Tror starkt på O'Sullivan, men Selby går aldrig att räkna ut.
Har Selby varit bättre än nu?
Selby kommer nog försöka att få ner tempot, bara dom inte hamnar i långa defensivdueller bara, då finns nog chansen för Selby.
Jag är kluven håller på Ronnie, men har alltid gillat Selby.
Selby är verkligen värd en VM titeln och bli inskriven i historieböckerna.
Citera
2014-05-04, 10:14
Medlem
Glappkontakts avatar
Tycker det kan bli lite segt ibland när man tittar på Selby. Han är bra på det han gör. Men ibland undrar man om det är paus i sändningen eller om han är långsam.
Citera
2014-05-04, 14:54
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Tycker det kan bli lite segt ibland när man tittar på Selby. Han är bra på det han gör. Men ibland undrar man om det är paus i sändningen eller om han är långsam.

Kan nästan garantera att finalen avslutas efter midnatt. Selby är född två decennier för sent. Blir lätt enformigt och en smula långtråkigt med honom.

O'Sullivan behöver en bra start nu. Han skulle tydligen jogga under gårdagen och käka kinamat. Rätt skön inställning tycker jag. Inga fancy franska singlar.

Heja O'Sullivan. Han ska vinna två-tre VM till innan jag eventuellt kan tänka mig att unna Selby en titel.
Citera
2014-05-04, 15:22
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skatteskolk
Kan nästan garantera att finalen avslutas efter midnatt. Selby är född två decennier för sent. Blir lätt enformigt och en smula långtråkigt med honom.

O'Sullivan behöver en bra start nu. Han skulle tydligen jogga under gårdagen och käka kinamat. Rätt skön inställning tycker jag. Inga fancy franska singlar.

Heja O'Sullivan. Han ska vinna två-tre VM till innan jag eventuellt kan tänka mig att unna Selby en titel.
Jag vill också att Ronnie blir den största, samtidigt kan detta mycke väl vara Selbys sista chans att bli världsmästare.
Snart börjar två dagars drama.
Citera
2014-05-04, 15:53
Medlem
pettachis avatar
O'Sullivan"s berömda ryck, blek inledning av Selby.
Citera
2014-05-04, 16:20
Medlem
Glappkontakts avatar
Citat:
O'Sullivan"s berömda ryck, blek inledning av Selby.
Han släppte ett frame Har inte sett något ännu. Var han blek eller spelade O'Sullivan ut honom?
Citera
2014-05-04, 16:28
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Han släppte ett frame Har inte sett något ännu. Var han blek eller spelade O'Sullivan ut honom?
Selby missade ett par gånger, börjar få in siktet lite nu.
Paus med Hendry's 147 mot Bingham 2012 Ivy domare.
Citera
2014-05-04, 17:08
Medlem
Guzs avatar
Fint att Selby, med lite tur, kommit igen. För matchens skull - och för att jag satsat (små) pengar på att Selby tar 13-16 frames...
Citera
2014-05-04, 18:18
Medlem
fosterias avatar
Citat:
Jag vill också att Ronnie blir den största, samtidigt kan detta mycke väl vara Selbys sista chans att bli världsmästare.
Snart börjar två dagars drama.
Varför tror du inte Selby har fler vm-finaler framför sig?
Citera
2014-05-04, 18:20
Medlem
fosterias avatar
Seg match hittills, ingen vidare kvalitet från någon av herrarna än så länge. Tror dock att Ronnie kommer lägga in ett mini-ryck under kvällssessionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in