Citat:
Ursprungligen postat av
Skatteskolk
Har sett Cope bredvid sin farsa. Vilket jäkla råskinn han ser ut att vara. Rätt lika för övrigt men Cope Sr ser ut som en klassisk brittisk kåkfarare som slagits varje vecka på lokala puben. Skulle han be mig dra åt helvete hade jag sagt glädjeligen och pinnat iväg.
Det var rätt spydig kommentar. Fast tror du har en poäng om hans stolthet. Tror inte han vill ta en chans från någon ung. Även om Hearn var hans manager vill jag bara påpeka att Hearn sagt "I want to earn a shit load of money". Det gör han genom att bredda sporten i andra länder.
40 minuter kvar nu till Ronnie avslutar. Måste dock säga att Hull bjöd upp bra men hade otur i två frames jag såg som han lika gärna kunnat vinna.
Kolla in Hull i profil med. När kameran är på avstånd påminner han väl lite om Joe Swail?
Tror inte jag har sett några bilder på hans farsa. Joe själv verkar vara en klart skön person. Så fruktansvärt trist att han inte har lyckats bättre. Alltid lika imponerad att han träffar något med sin udda köföröing.
Man kan bara hoppas på att dom känner varandra väldigt väl och att det fanns mängder av glimten i ögat. Vet inte vad jag ska säga om Hearns. Känns som att han gör allt för sin egen plånbok.
Men, om man jämför med hur mycket t ex Torbjörn Blomdahl (anses att vara en av tidernas största carambolspelare) spelar och reser. Då ligger nog snookern efter trtots allt.
Hull har stått upp bra. En lite annorlunda lottning så hade han säkerligen tagit sig betydligt längre med det spelet.
Var tvungen att titta på några bilder och, jag håller med.