Mitt tips M Gould sprack direkt,men gör inget spelade ej på han och är ingen favorit,har dock spelat bra senaste tiden..
O'Sullivan verkar vara i harmoni igen hoppas på han eller min andra favorit Selby som leder 5-2 mot S Lee i skrivandets stund.
Verkar varit ett par spännande sista frames där i Selby vs. Lee.
Nåväl, nu ska Carter förhoppningsvis sänka Dott. Graeme stör mig lite sedan han gav Ronnie the Rocket attityd för 100 år sedan men sådant glömmer vi inte och håller därför tummarna för vår vän "Ali".
Go, go, go!
EDIT: Någon annan som kollar? Vad var Alis plan där i slutet mot framen efter snookern och Dotts foul? Röd på blå?
Senast redigerad av oyinboz 2012-01-18 kl. 20:45.
Verkar varit ett par spännande sista frames där i Selby vs. Lee.
Nåväl, nu ska Carter förhoppningsvis sänka Dott. Graeme stör mig lite sedan han gav Ronnie the Rocket attityd för 100 år sedan men sådant glömmer vi inte och håller därför tummarna för vår vän "Ali".
Go, go, go!
EDIT: Någon annan som kollar? Vad var Alis plan där i slutet mot framen efter snookern och Dotts foul? Röd på blå?
Gillar inte heller Dott,så Jävla tråkig även Ebdon.Vm finalen mellan dessa var rena sömnpillret för mig,har lyckats förtränga vilket år det var och vem som vann.
Synd om detta är Carters sista säsong,när han höjt sitt spel sista åren men vill kanske flyga i stället.
EDIT: Det har varit en del "slarv" och random shots i de två senaste matcherna. Folk skjuter på tok för hårt alternativt verkar vara mer fokuserade på efterläget än punten framför dem.
Senast redigerad av oyinboz 2012-01-19 kl. 15:15.
Selby kan han med. Någon av de tre vinner, alltså förtstnämnde, Higgins eller Trump. O'sullivan får skärpa sig till VM, om nu han har tid för Snooker. Finns ju inget, rent talangmässigt, bättre spelare någonsin.