Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-06, 10:44
  #361
Medlem
lmnees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
Så va det gjort! 1 år och 8 månader höll jag mig. Men förra helgen va det dags. 5 st 5ml luer pumpar hade inhandlats över diverse darknet sidor samt 5 st orange 16mm/0.5mm dia till ett ÄCKLIGT överpris men orka inte att besvära mig med att beställa 100 pack spik samt pump från apoteket. Dom oranga nålarna är lite av en personlig favorit.

Och till helgen i ära så hade det dimpit ner 1 gram prima #3 fint rök heroin och eftersom jag ej besitter en våg för tillfället så våga jag inte inte höfta heroin första gången IV. Dock så hade det även dimpit ner 2 gubbar bra dos i brevlådan. Och det har jag inga större problem med att höfta när det gäller IV.


Sagt och gjort förra lördan runt en så där kl 14.25 så lasta jag upp en hygglig mängd dos med hjälp av en tesked som åkte ner i ett shotglas kan kanske ha uppskattat mängden till en 300mg drygt. Det va nu sen 1 år och 8 månader sen men "ritualen" satt i huvet som om jag inte hade gjort nått annat. I med pulvret i shot glaset dra tillbaka plasten på den försluta pumpen ta ut pumpen ur dess sarkofag.


På men vatten kranen låta vattnet stå och spola nån minut dra ner trycket på vatten flödet sakta men säkert sätta pumpen och dess pip i den ensamnt stripande strålen från vatten kranen aspirera till en halvfull pump.

slå av vattnet trycka ut vattnet ur pumpen för att lägga nivån på en stadig 2 meter. gå fram till shot glaset trycka ut den nu iskalla vattnet från pumpen ner i shot glaset se på imman som börjar att framträda på pumphöljet pga av det kalla vattnet. stirra ner i shot glaset. nu dra tillbaka plasten för nålen motera nålen på pumpen och sakta men säkert börja att röra om i shot glaset se hur tjacket löser sig fint i det kalla vattnet och bilda en klar lösning.


i med en bommulstuss för att sedan trycka pumpens pip mot bommulen aspirera upp lösningen och vänta med förväntan på den sista lösningen som sipprar upp genom bomullen och ger ifrån sig ett gurglande ljud i pumpen. KLART! sätter på nålen capar av den och svabbar av armvecket.

Tar en sista titt och kollar så att nålsögat ligger som det ska att lösningen ser klar och bra ut tar en sista djupt andetag och trycker sakta men säkert in nålen i armvecket det är nu 1 år och 8 månader sen jag satt och tittade ner på detta spektakel i mitt arveck and there it is autosvaret ser hur det smäller in ett svar i nåls huvudet trycker in lite till för att tömma den lilla "luftfickan" känner hur det "klickar" till sen aspirerar jag bakåt och ser hur det spränger in blod i pumpen this is it nu kör vi nu åker vi kör i mig hela lösningen inom loppet av ca 8-10 sekuder sen kommer det smällen njutningen OMG så som jag har saknat detta! värmerushen går från nacke ner i ryggen ner i hela skrevet. Ångan väller ur käften den bekanta smaken av blomster ossar bokstavligen ur käften flåset andas nu som om jag sprungit ett maraton huvudet bultar och av det så snabbt förhöjda blodtrycket och jag mår som en gud igen.



NOW! detta låter underbart och det va det tro mig men förra helgen landa mig på psyket i 3 dar trodde jag hade kontroll efter 1 år och 8 månader men tydligen inte det har vart en tuff vecka men jag tror presic att jag har kommit till insikt med att jag kommer nog aldrig mer nånsin så länge jag lever att kunna röra nålen igen och droger överlag för den delen jag har för mycket och förlorar förlorade nästan allt jag har kärt förra helgen.

anyway ville bara skriva av mig lite just nu är jag skapligt ljumen på alkohol även om det är minst lika illa som vilken annan drog som helst. så eventuella stavfel får ni leva med. Det som återstår nu för mig är att acceptera att jag är preisc som alla andra jag trodde verkligen att jag hade kontroll men ack så fel jag hade. nålen och pumpen är min kryptonit samt även tjacket och övriga drogen måste sluta kan slut vill sluta!


må väl flashbacks kamrater!

Over n Out


Må säga att det inte är det smartaste att gå in och läsa detta inlägg (forumdel överhuvudtaget egentligen) när man har skrivit av det kapitlet och mår bra i övrigt. Jävlar vad jag just älskar den rena venträffen och känslan av närmast blodsvarets urkraft och man där och då vet vad man väntar sig om 20 sekunder.
Är något med IV, nej såklart det inte behövdes någon nivå av tanke för att konstatera det..

Nyfiken, ni som brukat CS IV (amfetamin främst, men alla typer av fenetylaminer, katinoner och pyrrolidiner) dagligen - rent ut sagt utan mer nödvändig beskrivning - långt missbruk, hur känner ni som har kommit ur det? och hur motstår ni frestelse för det som vi på denna tråd känner till?

Själv blev jag aldrig fysiskt beroende alls, möjligen till viss del psykiskt.. men slutade innnan de gick för illa - men poängen är att även jag känner hur om jag hade de framför mig skulle sylta någon ven för att lika mkt se träffen (blodsvaret) och följande känsla som du fint beskrev.
Citera
2017-11-06, 11:14
  #362
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wifi2
Hmm ska akta mig, men det sitter en rätt stor jag hittat ovanför fotknölen eller hur man ska säga, den borde man väl kunna köra på?
Var jävligt försiktig med det bara för den är oerhört lätt att punktera.
Citera
2017-11-07, 15:50
  #363
Medlem
Tja, vet inte om detta är rätt tråd men vet inte vart jag ska fråga..
Har en fentanyl lösning kvar i en spruta som det är blod i, den har legat i ca en till två månader. Vågar jag injicera detta? och vad kan jag göra för att få bort alla bakterier
Citera
2017-11-07, 16:48
  #364
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanill
Tja, vet inte om detta är rätt tråd men vet inte vart jag ska fråga..
Har en fentanyl lösning kvar i en spruta som det är blod i, den har legat i ca en till två månader. Vågar jag injicera detta? och vad kan jag göra för att få bort alla bakterier
Filtrera och skjut, inga problem.
Citera
2017-11-27, 15:31
  #365
Medlem
Kan jag injicera tjack med en vass uppsugningsnål.

Hej jag har pump och en nål men nålen känns som lite större fast den är fortfarande vass och går att sticka med. Min vän säger att jag har en uppsugningsnål och att den inte är till för att skjuta med men min fråga är kan jag skjuta ändå?
Citera
2017-11-27, 15:33
  #366
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Vad är det för gauge på den? Men ja, det är klart att det går.. Jag har skjutit med alla sorters tappnålar. Det blir ju ett jävla tryck, och blodet sprutar som en stråle när du drar ur pipeline'n!
Citera
2017-11-27, 15:51
  #367
Moderator
Morfar-52s avatar
"Kan jag injicera tjack med en vass uppsugningsnål." infogad./mod
Citera
2017-11-27, 15:54
  #368
Medlem
Även om man gillar IV kan man väl överväga att byta administrationssätt vid vissa tillfällen (som detta)? Det där kan du väl göra till en RP-anordning ist?

Ibland är jag glad över min nål-fobi, slipper uppleva IV och finna allt annat meningslöst. Tyvärr måste man besöka sjukhus ibland med deras blodprovsfetisher, där det minst ska tas 2L blod per gång. Spiller dom ut allt eller varför ska dom ha så jävla mkt blod varje gång? OT visserligen.
Citera
2017-11-27, 15:57
  #369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Vad är det för gauge på den? Men ja, det är klart att det går.. Jag har skjutit med alla sorters tappnålar. Det blir ju ett jävla tryck, och blodet sprutar som en stråle när du drar ur pipeline'n!

Är osäker på Gaugen. Men tack för så snabbt svar. Knarka lugnt😝
Citera
2017-11-27, 16:01
  #370
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soloInvestor
Är osäker på Gaugen. Men tack för så snabbt svar. Knarka lugnt😝

Vad är det för färg på den då? Vit, rosa, grön, blå? Hursomhelst;
Bon Apetit!
Citera
2017-11-27, 19:27
  #371
Medlem
vargstars avatar
Optimala IV-dosen för 3-FEA?

Tagit 50mg förut bara för jag fegat men det färgar på ganska bra, men kanske 75-100mg?

Någon med erfarenhet får gärna träda fram
Citera
2017-11-28, 01:04
  #372
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Vad är det för färg på den då? Vit, rosa, grön, blå? Hursomhelst;
Bon Apetit!
Den är grå och nålen är ca 30mm
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback