Intravenös administration, är något annat än att snorta, bomba eller ta rektalt. Det är kicken som inte kan beskrivas för den oinvigde. Men det kräver en annan försiktighet, bättre koll på effekter och bi-effekter, doseringar mm
Det finns närmast ett ändlöst antal droger där ute, från olika leverantörer och olika batcher. Det kommer nya hela tiden. Varje gång jag finner en ny vill jag veta hur den är IV, den kan vara helt underbar att snorta och människor kan sitta ha det underbart i flera dagar på den, men får jag inte en underbar kick när jag slår i mig den så är det i mina ögon en värdelös drog. Jag vill ha kicken!
Så för mig själv och ni som är som mig så tycker jag vi ska ha en tråd, och jag tycker vi ska arbeta för att hålla den aktiv och informativ så alla snabbt kan få den information dom söker. Vi ska hjälpa oss själva och varandra genom att sprida den information vi har. Så har vi också en självklar plats att oavsett centralsimulant skriva om sina erfarenheter och sitt rus, sin kick. Sökfunktionen blir också bättre då man genom att söka i denna tråd efter en substans kan hitta just dom inlägg som behandlar det ur ett IV perspektiv.
Så denna tråden önskar jag vi kan hålla aktiv, helst få som egen sticky

blink blink.
Så fyll på tråden med den kunskap ni har om olika droger, doseringar och effekter!
En liten sak till. Vill med den här tråden verkligen inte uppmuntra människor till att börja injicera sina droger. Med nålen blir beroendet ett helt annat och det är ett helvete att sluta!!! Men för dom som oavsett varningar ger sig på det, ska det finnas bra information, så olyckliga saker inte behöver hända. Varken med administrationen i sig, eller drogen!