Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-09, 13:18
  #1
Medlem
Intravenös administration, är något annat än att snorta, bomba eller ta rektalt. Det är kicken som inte kan beskrivas för den oinvigde. Men det kräver en annan försiktighet, bättre koll på effekter och bi-effekter, doseringar mm

Det finns närmast ett ändlöst antal droger där ute, från olika leverantörer och olika batcher. Det kommer nya hela tiden. Varje gång jag finner en ny vill jag veta hur den är IV, den kan vara helt underbar att snorta och människor kan sitta ha det underbart i flera dagar på den, men får jag inte en underbar kick när jag slår i mig den så är det i mina ögon en värdelös drog. Jag vill ha kicken!

Så för mig själv och ni som är som mig så tycker jag vi ska ha en tråd, och jag tycker vi ska arbeta för att hålla den aktiv och informativ så alla snabbt kan få den information dom söker. Vi ska hjälpa oss själva och varandra genom att sprida den information vi har. Så har vi också en självklar plats att oavsett centralsimulant skriva om sina erfarenheter och sitt rus, sin kick. Sökfunktionen blir också bättre då man genom att söka i denna tråd efter en substans kan hitta just dom inlägg som behandlar det ur ett IV perspektiv.

Så denna tråden önskar jag vi kan hålla aktiv, helst få som egen sticky blink blink.

Så fyll på tråden med den kunskap ni har om olika droger, doseringar och effekter!

________________________________________

En liten sak till. Vill med den här tråden verkligen inte uppmuntra människor till att börja injicera sina droger. Med nålen blir beroendet ett helt annat och det är ett helvete att sluta!!! Men för dom som oavsett varningar ger sig på det, ska det finnas bra information, så olyckliga saker inte behöver hända. Varken med administrationen i sig, eller drogen!
________________________________________

//Bjidi
__________________
Senast redigerad av Bjidi 2012-01-09 kl. 13:26.
Citera
2012-01-09, 13:21
  #2
Medlem
Den här snor jag för information om själva IV Administreringen. Hoppas kunna fylla på här senare. Men för nu så ger jag den här länken som ger en del väldigt bra information.

http://www.fajaf.com/lokalt/hr/boken.html

//Bjidi
Citera
2012-01-09, 13:23
  #3
Medlem
99stoffe99s avatar
Då kan vi ju börja med att skriva till den "oinvigde":

Börja inte att injicera droger, det går bara åt helvete i de flesta fall med några få undantag. Tro inte att du är ett utav dom undantagen för det är du inte.


- Been there, done that!


Sådär.. Med dom varningsorden sagda kan du fortsätta med din tråd.
Citera
2012-01-09, 13:27
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 99stoffe99
Då kan vi ju börja med att skriva till den "oinvigde":

Börja inte att injicera droger, det går bara åt helvete i de flesta fall med några få undantag. Tro inte att du är ett utav dom undantagen för det är du inte.


- Been there, done that!


Sådär.. Med dom varningsorden sagda kan du fortsätta med din tråd.

Också vart där, och kom faktiskt på att skriva samma sak som du skrev innan jag såg din post.
Citera
2012-01-09, 14:30
  #5
Medlem
andibullas avatar
Hehehe.. Kåtslag är alltid skojj !

Du har inte prövat etyllfenidat iv eller?

Vill gärna höra lite om det.

Citat:
Ursprungligen postat av Bjidi
fICK Precis hem 2-FA. Löste kanske 0.2-0.3G FÖR ATT tsta drog 1 meter och slog i mig.

Säger bara AKta....

Det kändes helt okey i början, körde i häften och det var fint Tryckte in resten. Och jävlar vad det bankar i huvdet, lite obehag i magen. Inte jätte bahaglig inte helt obehagligt.

Ruset är det kraft i men själva kicken av IV var ju inte som jag önskat, tur jag får in Mepthedron om någon dag

jÄVLAR, KÅT SOM ET DJUR ÄR JAG DOCK, PORR ELLER LIGGA. jÄVA TJEJ ATT INTE KÖRA. sKULLE VARA OTROPGEN DIREK JSUT NU.

Måste ringa någon, återkommer, mina fina underbara. Fan har en hel mneter löst till...

Får se om det släpper så chansar vi på en fin åter dos.

Fråga: Ingen sugen och tillgänglig flicka som har lust att mötas en stund.Söker ingen eskor utan någon sm bara vill få lite älskog av en maskin som enlig tjejer är mycket attraiktiv. Skickar kort om det vbehövs. sj'öv behöver du bara Vara mjuk och go och kåt som jag,.

Ledsen för att förstöra min fina tråd så här men nu jävlar är man inte sig själv

puss
Citera
2012-01-09, 15:15
  #6
Medlem
Tagit även den andra metern nu, skallen bankar. Svetten lackar och kuken står högre än Uppsalas Domkyrka.

Men någon schysst IV drog är det inte, lite ont i magen och huvudvärk.

Ingen eufori kick.

Bekräftar också behövet av en sådan här tr¨åd för jag har sökt och letat men inte kunnat hitta någon vettig info
Citera
2012-01-09, 15:27
  #7
Medlem
Mephedron IV

Detta kan vara det mest sjuka jag testat. Man försvinner direkt och kicken går inte att beskriva, otrolig eufori och glädje. Baksidan är att du får ett jävla sug.

Råder dock ingen att skjuta detta, har gjort det 1gång och kommer inte göra det igen. Kan knappast vara bra för hälsan och så finns det för lite info om drogen tycker jag.

Simma lugnt!
Citera
2012-01-09, 15:27
  #8
Medlem
woooes avatar
Vet inte om jag går OT, men jag kan väl hålla dig lite sällskap med en fråga då.
Hur skulle du beskriva skillnaden på ruset mellan IV-intag och en bomb?
Citera
2012-01-09, 19:30
  #9
Avstängd
Sol123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av woooe
Vet inte om jag går OT, men jag kan väl hålla dig lite sällskap med en fråga då.
Hur skulle du beskriva skillnaden på ruset mellan IV-intag och en bomb?
Bomb tar en evighet, tar dig inte riktigt någonstans utan ger en känsla av att ha sålt smöret och tappat pengarna. Men IV känns som en euforisk kick, likt en hästspark i bröstet o hela kroppen känns elektrisk medans du ligger o flåsar som om du haft sex i 7h o äntligen kommit som du förtjänat.

Citera
2012-01-10, 05:12
  #10
Medlem
Är okey nu. Känns som på tjo. Men hade nog huvudvärk i ett par timmar. Tjo ger en fin kick när man slår det, älskar den. 2-FA ger inte just den kicken, det njutningsfulla i en härlig skjuts som får ögonen att slå igen och hur kroppen säckar ihop och allt är aaaaahhhhhhh!

2-FA ger annars samma effekt. Kåt, varm, svettig, andas i stötar och man kan inte hålla fokus eller skriva ordentligt som synes. Bara den där njutningen och väkbehaget som saknades, eller utbytt mot ordentlig huvudvärk.

Löste ca 0.3g på två meter och sköt 1 meter. Sköt sen den sista när den första lagt sig lite. Hände inte så mycket.

Rekommenderar helt enkelt inte 2-FA iv. Men snortas det håller det som tjack. Sover fortfarande inte och är inte avbränd efter ja vad är det nu 15 timmar. Så potent på det sättet...

Mvh bjidi
__________________
Senast redigerad av Bjidi 2012-01-10 kl. 05:15.
Citera
2012-01-10, 15:09
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjidi
Intravenös administration, är något annat än att snorta, bomba eller ta rektalt. Det är kicken som inte kan beskrivas för den oinvigde. Men det kräver en annan försiktighet, bättre koll på effekter och bi-effekter, doseringar mm

Det finns närmast ett ändlöst antal droger där ute, från olika leverantörer och olika batcher. Det kommer nya hela tiden. Varje gång jag finner en ny vill jag veta hur den är IV, den kan vara helt underbar att snorta och människor kan sitta ha det underbart i flera dagar på den, men får jag inte en underbar kick när jag slår i mig den så är det i mina ögon en värdelös drog. Jag vill ha kicken!

Så för mig själv och ni som är som mig så tycker jag vi ska ha en tråd, och jag tycker vi ska arbeta för att hålla den aktiv och informativ så alla snabbt kan få den information dom söker. Vi ska hjälpa oss själva och varandra genom att sprida den information vi har. Så har vi också en självklar plats att oavsett centralsimulant skriva om sina erfarenheter och sitt rus, sin kick. Sökfunktionen blir också bättre då man genom att söka i denna tråd efter en substans kan hitta just dom inlägg som behandlar det ur ett IV perspektiv.

Så denna tråden önskar jag vi kan hålla aktiv, helst få som egen sticky :) blink blink.

Så fyll på tråden med den kunskap ni har om olika droger, doseringar och effekter!

________________________________________

En liten sak till. Vill med den här tråden verkligen inte uppmuntra människor till att börja injicera sina droger. Med nålen blir beroendet ett helt annat och det är ett helvete att sluta!!! Men för dom som oavsett varningar ger sig på det, ska det finnas bra information, så olyckliga saker inte behöver hända. Varken med administrationen i sig, eller drogen!
________________________________________

//Bjidi

JAG ÄR HELT ENLIG MED DIG IDEN FRÅGAN. Och jag fortsätter även vårt tidigare senaste meningsytbyte gällande vad man ska tänka på innan man tar ytterligare steg på denna väg. Jag tror du vet vad är intrsserad av att utveckla, vår korrespondasn senaste dygnet, återkoppla gärna.
Karl.
Citera
2012-01-17, 15:57
  #12
Medlem
Kört rent mephedrone i helgen. Fy Fan vilken kick iv. Spydde av 150mg men med lite tolerans fixade jag 300mg då låg jag och smekte mitt hår och skruvade mig som en mask en bra stund medans ögonen vobblade som pingpong bollar i skallen.

Meph iv är dunder
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback