Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-04, 15:55
  #781
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Jag körde en hel del Ritalin i min IV debut och jag körde 150-200mg pannor då vilket bjöd på en ganska hård rusch men ruset suger…

Attentin funkar det med men ger ingen rusch men lös 100-200mg och kör i dig


ger de inge rush kan man likagärna käka skiten..

jasså ruset suger? OK får la testa 30-60mg en gång sen skita it om de inte är värt..

Har ju elvanse nu men funderar på gå över till ritalin bara för testa IV, kanske kan köpa några ritalin annars o testa panga bara frågan e om de syns på pissprov om jag kör ritalin en gång istället för elvanse
Citera
2024-03-04, 15:58
  #782
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beeuntwolf
ger de inge rush kan man likagärna käka skiten..

jasså ruset suger? OK får la testa 30-60mg en gång sen skita it om de inte är värt..

Har ju elvanse nu men funderar på gå över till ritalin bara för testa IV, kanske kan köpa några ritalin annars o testa panga bara frågan e om de syns på pissprov om jag kör ritalin en gång istället för elvanse
30-60mg kommer du inte få någon rusch av. Som jag skrev så får du fläska på med 150-200mg om det ska ringa till i huvudet.

Har för mig att jag körde 300mg som mest och det färgade på som bara den och har vissa likheter med kokain IV.
Citera
2024-03-27, 15:18
  #783
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6.10
Då jag själv har skjutit i över 25 år så har jag numera svårt att hitta fungerande vener. Vet inte om det kan hjälp i erat fall, men själv investerade jag i en sk "Vein Finder". Är egentligen inget mer än en stark lampa som lyser med antingen rött eller orange sken. Modellen jag har tillhandahåller både rött samt orange ljus.

Oof vad fick du ge för den lampan och var det värt? Tittade lite hungrigt på dylika när jag var ny och det gick snett titt som tätt men priserna för riktiga såna från "seriösa" ställen var ju inte att leka med då de uppenbarligen är avsedda för sjukhus och liknande. Men om det går att få fungerande via Wish eller nåt sånt för en rimlig peng är det fan något att överväga. Önskar att man gjort slag i en sån grej just då när man var ny, så många missar och pajade vener man hade kunnat undvika..
Citera
2024-03-31, 15:36
  #784
Medlem
Hej!

Någon vecka sedan gjorde jag en injektion av tjack. Allt gick fint och fick en bra skjuts, dock fick jag en hemsk nys attack. Nös säkert i en timme 40-50 gånger, näsan rann som fan. Vad beror detta på? Aldrig hänt innan.
Citera
2024-03-31, 21:35
  #785
Medlem
NiceNameTwices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzze
Hej!

Någon vecka sedan gjorde jag en injektion av tjack. Allt gick fint och fick en bra skjuts, dock fick jag en hemsk nys attack. Nös säkert i en timme 40-50 gånger, näsan rann som fan. Vad beror detta på? Aldrig hänt innan.

Pollen tjack kanske, är du pollenallergiker?

Nä men skämt åsido så kan man väl ibland få mindre reaktioner åtminstone om man har nån allergi, tänker kanske på utslag lokalt runt injektionsstället. Låter för mig inte osannolikt att det skulle framkalla snuva
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback