2017-08-15, 23:06
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
precis, stearatet kommer inte lösa sig, och du kommer inte kunna filtrera bort allt tyvärr. Micronfilter kan du iofs köpa, de renar allt som inte ska va där... typ.

snorta dina piller kan du ju annars göra? eller käka dom som du ska

Tänkte blanda med lite 3bmc för att köra nån gång bara käjar dom annars som jag skall e allergisk mit att köra skit i snoken man e la så skadad efter alla års sprutbruk tack iaf
Citera
2017-08-17, 00:43
Medlem
Concerta aktavis filtrering

Prova att använda bomullstyg från ett linne när jag löste concerta aktavis.
4meter, Kallt vatten, röra runt. Satte tyget spänt mot toppen av pumpen och höll mig nära ytan. Drog upp 2 meter och det funkade kanon.

Kanske inte är så vettigt att rekommendera. Men man tager vad man haver!
Citera
2017-09-03, 00:03
Medlem
creepyones avatar
Så va det gjort! 1 år och 8 månader höll jag mig. Men förra helgen va det dags. 5 st 5ml luer pumpar hade inhandlats över diverse darknet sidor samt 5 st orange 16mm/0.5mm dia till ett ÄCKLIGT överpris men orka inte att besvära mig med att beställa 100 pack spik samt pump från apoteket. Dom oranga nålarna är lite av en personlig favorit.

Och till helgen i ära så hade det dimpit ner 1 gram prima #3 fint rök heroin och eftersom jag ej besitter en våg för tillfället så våga jag inte inte höfta heroin första gången IV. Dock så hade det även dimpit ner 2 gubbar bra dos i brevlådan. Och det har jag inga större problem med att höfta när det gäller IV.

Sagt och gjort förra lördan runt en så där kl 14.25 så lasta jag upp en hygglig mängd dos med hjälp av en tesked som åkte ner i ett shotglas kan kanske ha uppskattat mängden till en 300mg drygt. Det va nu sen 1 år och 8 månader sen men "ritualen" satt i huvet som om jag inte hade gjort nått annat. I med pulvret i shot glaset dra tillbaka plasten på den försluta pumpen ta ut pumpen ur dess sarkofag.

På men vatten kranen låta vattnet stå och spola nån minut dra ner trycket på vatten flödet sakta men säkert sätta pumpen och dess pip i den ensamnt stripande strålen från vatten kranen aspirera till en halvfull pump.

slå av vattnet trycka ut vattnet ur pumpen för att lägga nivån på en stadig 2 meter. gå fram till shot glaset trycka ut den nu iskalla vattnet från pumpen ner i shot glaset se på imman som börjar att framträda på pumphöljet pga av det kalla vattnet. stirra ner i shot glaset. nu dra tillbaka plasten för nålen motera nålen på pumpen och sakta men säkert börja att röra om i shot glaset se hur tjacket löser sig fint i det kalla vattnet och bilda en klar lösning.

i med en bommulstuss för att sedan trycka pumpens pip mot bommulen aspirera upp lösningen och vänta med förväntan på den sista lösningen som sipprar upp genom bomullen och ger ifrån sig ett gurglande ljud i pumpen. KLART! sätter på nålen capar av den och svabbar av armvecket.

Tar en sista titt och kollar så att nålsögat ligger som det ska att lösningen ser klar och bra ut tar en sista djupt andetag och trycker sakta men säkert in nålen i armvecket det är nu 1 år och 8 månader sen jag satt och tittade ner på detta spektakel i mitt arveck and there it is autosvaret ser hur det smäller in ett svar i nåls huvudet trycker in lite till för att tömma den lilla "luftfickan" känner hur det "klickar" till sen aspirerar jag bakåt och ser hur det spränger in blod i pumpen this is it nu kör vi nu åker vi kör i mig hela lösningen inom loppet av ca 8-10 sekuder sen kommer det smällen njutningen OMG så som jag har saknat detta! värmerushen går från nacke ner i ryggen ner i hela skrevet. Ångan väller ur käften den bekanta smaken av blomster ossar bokstavligen ur käften flåset andas nu som om jag sprungit ett maraton huvudet bultar och av det så snabbt förhöjda blodtrycket och jag mår som en gud igen.

NOW! detta låter underbart och det va det tro mig men förra helgen landa mig på psyket i 3 dar trodde jag hade kontroll efter 1 år och 8 månader men tydligen inte det har vart en tuff vecka men jag tror presic att jag har kommit till insikt med att jag kommer nog aldrig mer nånsin så länge jag lever att kunna röra nålen igen och droger överlag för den delen jag har för mycket och förlorar förlorade nästan allt jag har kärt förra helgen.

anyway ville bara skriva av mig lite just nu är jag skapligt ljumen på alkohol även om det är minst lika illa som vilken annan drog som helst. så eventuella stavfel får ni leva med. Det som återstår nu för mig är att acceptera att jag är preisc som alla andra jag trodde verkligen att jag hade kontroll men ack så fel jag hade. nålen och pumpen är min kryptonit samt även tjacket och övriga drogen måste sluta kan slut vill sluta!

må väl flashbacks kamrater!

Over n Out
Citera
2017-09-19, 19:40
Medlem
indica-amanitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
Så va det gjort! 1 år och 8 månader höll jag mig. Men förra helgen va det dags. 5 st 5ml luer pumpar hade inhandlats över diverse darknet sidor samt 5 st orange 16mm/0.5mm dia till ett ÄCKLIGT överpris men orka inte att besvära mig med att beställa 100 pack spik samt pump från apoteket. Dom oranga nålarna är lite av en personlig favorit.

Och till helgen i ära så hade det dimpit ner 1 gram prima #3 fint rök heroin och eftersom jag ej besitter en våg för tillfället så våga jag inte inte höfta heroin första gången IV. Dock så hade det även dimpit ner 2 gubbar bra dos i brevlådan. Och det har jag inga större problem med att höfta när det gäller IV.

Sagt och gjort förra lördan runt en så där kl 14.25 så lasta jag upp en hygglig mängd dos med hjälp av en tesked som åkte ner i ett shotglas kan kanske ha uppskattat mängden till en 300mg drygt. Det va nu sen 1 år och 8 månader sen men "ritualen" satt i huvet som om jag inte hade gjort nått annat. I med pulvret i shot glaset dra tillbaka plasten på den försluta pumpen ta ut pumpen ur dess sarkofag.

På men vatten kranen låta vattnet stå och spola nån minut dra ner trycket på vatten flödet sakta men säkert sätta pumpen och dess pip i den ensamnt stripande strålen från vatten kranen aspirera till en halvfull pump.

slå av vattnet trycka ut vattnet ur pumpen för att lägga nivån på en stadig 2 meter. gå fram till shot glaset trycka ut den nu iskalla vattnet från pumpen ner i shot glaset se på imman som börjar att framträda på pumphöljet pga av det kalla vattnet. stirra ner i shot glaset. nu dra tillbaka plasten för nålen motera nålen på pumpen och sakta men säkert börja att röra om i shot glaset se hur tjacket löser sig fint i det kalla vattnet och bilda en klar lösning.

i med en bommulstuss för att sedan trycka pumpens pip mot bommulen aspirera upp lösningen och vänta med förväntan på den sista lösningen som sipprar upp genom bomullen och ger ifrån sig ett gurglande ljud i pumpen. KLART! sätter på nålen capar av den och svabbar av armvecket.

Tar en sista titt och kollar så att nålsögat ligger som det ska att lösningen ser klar och bra ut tar en sista djupt andetag och trycker sakta men säkert in nålen i armvecket det är nu 1 år och 8 månader sen jag satt och tittade ner på detta spektakel i mitt arveck and there it is autosvaret ser hur det smäller in ett svar i nåls huvudet trycker in lite till för att tömma den lilla "luftfickan" känner hur det "klickar" till sen aspirerar jag bakåt och ser hur det spränger in blod i pumpen this is it nu kör vi nu åker vi kör i mig hela lösningen inom loppet av ca 8-10 sekuder sen kommer det smällen njutningen OMG så som jag har saknat detta! värmerushen går från nacke ner i ryggen ner i hela skrevet. Ångan väller ur käften den bekanta smaken av blomster ossar bokstavligen ur käften flåset andas nu som om jag sprungit ett maraton huvudet bultar och av det så snabbt förhöjda blodtrycket och jag mår som en gud igen.

NOW! detta låter underbart och det va det tro mig men förra helgen landa mig på psyket i 3 dar trodde jag hade kontroll efter 1 år och 8 månader men tydligen inte det har vart en tuff vecka men jag tror presic att jag har kommit till insikt med att jag kommer nog aldrig mer nånsin så länge jag lever att kunna röra nålen igen och droger överlag för den delen jag har för mycket och förlorar förlorade nästan allt jag har kärt förra helgen.

anyway ville bara skriva av mig lite just nu är jag skapligt ljumen på alkohol även om det är minst lika illa som vilken annan drog som helst. så eventuella stavfel får ni leva med. Det som återstår nu för mig är att acceptera att jag är preisc som alla andra jag trodde verkligen att jag hade kontroll men ack så fel jag hade. nålen och pumpen är min kryptonit samt även tjacket och övriga drogen måste sluta kan slut vill sluta!

må väl flashbacks kamrater!

Over n Out

Pulsen höjdes rejält bara jag läste det där, det kändes nästan som att man var där och fixade lösningen själv haha.. Dom sista paragraferna fick dock ner mig på jorden igen. Känner igen mig alltför väl. Jag har varit av amfetaminet ett tag nu, blivit mer o mer sugen, men tack vare denna texten känns det som att jag kan klara det iallafall ett tag till!

Hoppas att du klarar av att sluta! Man klarar ofta mer än man tror :) Må väl!

Mvh
Citera
2017-09-19, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone

Over n Out

kanyler.se, tror 10 enheter är minsta du kan köpa, ta ett par rengöringsservetter för 1 kr och vips så kan du beställa ett par nålar och någon pump för en hundring. Snabb leverans. Sjuka överpriser på FS och liknande samt att de oftast tar längre tid att få skiten.

Fast du verkar klar med tjacket, bra det. Men för andra i samma läge så är det en utmärkt sida. Gillar luer-lock om man skjuter piller eller bombullstjack, då riskerar inte nålen att flyga av i alla fall.
Senast redigerad av powddder 2017-09-19 kl. 21:05.
Citera
2017-09-26, 05:15
Medlem
Anarchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anarchs
Hej, jag har nyligen bestämt mig för att optimera intaget av amfetamin men skulle behöva lite råd.

Jag har införskaffat det som behövs, vilket såklart är pumpar, kanyler (orange), stasband, alkoholservetter och bakteriostatiskt vatten.
Amfetaminet har jag försökt "göra rent" så gott jag kunde med en guide (Isopropanol). Jag har inget superbra att filtrera lösningen med så jag kommer använda bomull från orullade cigaretter. (Vet någon vart man kan få tag på filter gjorda för injicering?)
Jag är livrädd för att jag ska lyckas dra på mig infektion eller stora sår/bölder så armarna går bort(?) på grund av att jag inte alltid kan ha långärmat på jobbet. (Hälsan i övrigt är inte så jätteviktigt, jag är för dum för att bry mig om den bara).

Så min plan just nu är att administrera i vaden.
Om jag ser till att använda det jag nämnt och frenetiskt tvättar och gör i ordning området så bör det inte bli några problem vad jag förstått, men sen finns det ju alltid risker.

Finns det någon ven i vaden som är vanlig/populär?
Bör jag köra på självsvar eller dra svar själv som total nybörjare på intravenöst? Jag har inga kirurgstadiga händer direkt och jag misstänker att första gångerna så är man skakis av nervositet och exaltation.
Om jag ser till att vara mycket noggrann med hygien och förberedelser, skulle det gå att börja använda armarna för injicering utan att det väcker någon uppmärksamhet? Jag hade en vän som började köra intravenöst, och dennes armveck såg för jävliga ut efter en vecka med otäcka blåmärken. Hygienen, psyket och hälsan i övrigt var inte på topp, vilket definitivt bidrog.

Små prickar på armarna är helt okej, även blåmärken går väl ann som en engångsgrej men om det dyker upp mer än en gång så blir det jäkligt svårt att förklara (Om jag går över till armarna det vill säga).
Jag är ytligt bekant med ett par äldre rävar, kan det vara en bra idé att få hjälp vid första injiceringen? Alternativt att bli "guidad", det finns ju såklart risker med det men om man lever och ändå ser skaplig ut efter många års intravenöst missbruk så gör man ju något rätt tänker jag. Jag kan säkerligen få hjälp av någon som inte tar droger själv, skulle det kunna vara ett alternativ? Det kan ju vara bra att ha någon som håller lite koll på mig om inte annat.

Jag har planerat att injicera på helger, lediga dagar och högtider, och fortsätta med oralt intag under veckodagar. I alla fall så länge jag klarar av det.

Jag förstår att jag förr eller senare kommer trappa ner på min nuvarande försiktighet, men det känns helt klart bättre att starta från en stabil och så säker grund jag kan. Jag är också medveten om att jag försätter mig i en stor risk för att hamna i ett missbruk, jag är både "kicktorsk" och har ett ganska svagt psyke enligt mig själv.

Dags för en uppdatering känner jag. Nojjan över sår och bölder har varit obefogad än så länge. Jag sket i att skjuta i vaden och körde istället på armvecket vilket har funkat prima.
Jävla "program" och föreläsare som luras, hade känslan av att allt var på väg åt helvete när jag bestämt mig. Så var icke fallet och jag blir förvånad över att jag blir förvånad. Klart dom drar värsta skräckexemplaren.

Det enda negativa är att jag inte kan förmå mig att köra nasalt/oralt längre. Det spelar ändock ingen roll då jag lägger ner det här projektet om 3 dagar. Vad jag vill ha sagt är i alla fall att det inte är så jäkla tokigt ändå. Skulle definitivt rekommendera IV till en vän.
Citera
2017-09-26, 10:18
Medlem
Soluss avatar
Citat:
jag lägger ner det här projektet om 3 dagar.
Jag är mycket nyfiken på detta! Inte för att jag inte tror att du kan klara det, men för att jag helt enkelt vill se hur du går tillväga och, förstås, ifall du är framgångsrik eller ej. Lycka till!
Citera
2017-09-26, 14:58
Medlem
Anarchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solus
Jag är mycket nyfiken på detta! Inte för att jag inte tror att du kan klara det, men för att jag helt enkelt vill se hur du går tillväga och, förstås, ifall du är framgångsrik eller ej. Lycka till!

Jag kommer då lägga in mig på en lättare form av behandlingshem. Det ligger en bra bit bort från min hemstad och det är en lugn miljö. Jag har även en person som kommer hålla stenkoll på mig och som jag kan lita på till 100%.

Jag kommer nog inte vara framgångsrik i behandlingen enligt gemene man då det egentligen är ett livslångt projekt. Så snart jag känner att jag byggt upp min personlighet några steg och min tillvaro är stabil så kommer jag hoppa på något annat. Jag är en jävel på att hitta på ursäkter för mig själv till varför jag måste testa att slänga i mig något nytt.

Någon dag kommer jag att ta tag i mitt liv ordentligt och lägga ner all narkotika, men jag måste verkligen ha viljan, självinsikten och en ersättning för drogerna för att ha en verklig chans. Jag är för feg för att ta tag i det nu, utan drogerna så är jag oerhört liten som människa.

Nåväl, jag kanske kommer på bättre tankar inom en snar framtid.
Citera
2017-09-26, 16:18
Medlem
Soluss avatar
Citat:
[...] Jag kommer nog inte vara framgångsrik i behandlingen enligt gemene man då det egentligen är ett livslångt projekt. [...]
Huruvida du är framgångsrik eller ej är i min mening inte upp till gemene man, utan beror helt på vad du själv önskar uppnå visavi vad du faktiskt uppnår. Självklart går det att sluta IVa tjack, men jag hade exempelvis aldrig kunnat gå tillbaka till att snorta. Jag hade inte kunnat sluta IVa utan att sluta knarka helt. Hur du gör är helt upp till dig och jag är nyfiken och följer dig gärna i din resa om du vill dela med dig av den.
Citera
2017-09-28, 12:13
Medlem
Kört på tjack och Ritalin, beroende på tillgång samt heroin i armväcken dagligen ett par år. En ven för vardera drog, och en tredje ven jag lyckats hitta som extra, men har svårt att hitta nya platser som är "bra" då de behöver vila sig lite.
Det ska ju vara bra att variera sig lite. Jag har svårt att hitta dem på andra platser då venerna inte är så ytliga på mig som tjej.
Testar gärna i benen eler liknande, har svårt att hitta och hur stora de ska vara med vilken nålstorlek osv. Vad är ven och vad är inte ven osv. Ritalinet verkar även typ "fräta" nästan på venerna också så de blir mer och mer slitna
Vart ska jag leta härnäst efter en bra ven?
Någon mer erfaren som kan tänkas ha någon ide eller dela med sig här av sina kunskaper här angående vilka vener i benen man börjar lättast med? Funderar på hur det är precis ovanför fötterna, är de okej eller tokdumma att testa först nu?

Trevlig dag
Citera
2017-09-28, 14:30
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wifi2
Kört på tjack och Ritalin, beroende på tillgång samt heroin i armväcken dagligen ett par år. En ven för vardera drog, och en tredje ven jag lyckats hitta som extra, men har svårt att hitta nya platser som är "bra" då de behöver vila sig lite.
Det ska ju vara bra att variera sig lite. Jag har svårt att hitta dem på andra platser då venerna inte är så ytliga på mig som tjej.
Testar gärna i benen eler liknande, har svårt att hitta och hur stora de ska vara med vilken nålstorlek osv. Vad är ven och vad är inte ven osv. Ritalinet verkar även typ "fräta" nästan på venerna också så de blir mer och mer slitna
Vart ska jag leta härnäst efter en bra ven?
Någon mer erfaren som kan tänkas ha någon ide eller dela med sig här av sina kunskaper här angående vilka vener i benen man börjar lättast med? Funderar på hur det är precis ovanför fötterna, är de okej eller tokdumma att testa först nu?

Trevlig dag
Om du råkar punktera någon ven på fötterna kommer blodcirkulationen till fötterna sabbas totalt och då gör det riktigt ont i foten någon vecka vilket inte är så kul.
Citera
2017-11-06, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Om du råkar punktera någon ven på fötterna kommer blodcirkulationen till fötterna sabbas totalt och då gör det riktigt ont i foten någon vecka vilket inte är så kul.

Hmm ska akta mig, men det sitter en rätt stor jag hittat ovanför fotknölen eller hur man ska säga, den borde man väl kunna köra på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in