2012-01-07, 20:35
Bannlyst
Hallå

Har alltid haft koll på brösten så jag vet om jag är på väg att få gyno och kände idag en klump stor som 3 russin på höger bröstet men känner inte något på vänstern, kan det vara så att det är på väg och högern har det redan börjat? Måste ju få bort detta innan det blir värre.

Ligger på 750mg testo och 600mg tren i dagsläget.

Har 60st MIR nolva 20mg och en karta letro hemma. Vad ska jag ta/hur mycket/hur länge? Ska jag vänta?

Väldigt tacksam för tips.

mvh B.S.F
Citera
2012-01-07, 20:39
Medlem
chillish123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.S.F
Hallå

Har alltid haft koll på brösten så jag vet om jag är på väg att få gyno och kände idag en klump stor som 3 russin på höger bröstet men känner inte något på vänstern, kan det vara så att det är på väg och högern har det redan börjat? Måste ju få bort detta innan det blir värre.

Ligger på 750mg testo och 600mg tren i dagsläget.

Har 60st MIR nolva 20mg och en karta letro hemma. Vad ska jag ta/hur mycket/hur länge? Ska jag vänta?

Väldigt tacksam för tips.

mvh B.S.F

hahahahhaha ofta du ligger på så höga doser osv så kan du inte ens en sån simpel grej som ta bort bt känningar XD , hahah lol

sök runt medans
Citera
2012-01-07, 20:40
Medlem
BengtZzs avatar
Det är så jävla svårt för oss att diagnostisera så det är i princip omöjligt. Men ett bra tecken är om ena vårtan ser annorlunda ut än den andra, speciellt på morgonen.

Ömmar den? Är den svullen?

Ta det säkra före det osäkra säger jag. Men du gör som du vill!
Citera
2012-01-07, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Det är så jävla svårt för oss att diagnostisera så det är i princip omöjligt. Men ett bra tecken är om ena vårtan ser annorlunda ut än den andra, speciellt på morgonen.

Ömmar den? Är den svullen?

Ta det säkra före det osäkra säger jag. Men du gör som du vill!

Tycker varken den varken är svullen eller ömmar, det är det som är lite skumt. Men känner knölen riktigt tydligt.

Ska tänka på det imorgon när jag vaknar!

Vad skulle du rekommendera? Nolva eller letro? Är väldigt okunnig gällande gyno. Och är väldigt tacksam för tips då jag antar att det inte är för sent att få bort den. Kan ju vara bröstcancer med, vem vet.
Citera
2012-01-07, 20:51
Medlem
chillish123s avatar
Sökfunktionen -> Gynnokänningar letro

lycka till

Edit . Liknande ord som gynno , gynnokänningar, osv osv , googla , hittaru inte här ---> amerikanska sidor. googla annars
Citera
2012-01-07, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chillish123
Sökfunktionen -> Gynnokänningar letro

lycka till

Edit . Liknande ord som gynno , gynnokänningar, osv osv , googla , hittaru inte här ---> amerikanska sidor. googla annars

Tack.

Skapade denna tråden lite i panik då jag ville ha snabba svar ang just mig. Var osäker på om man kunde få en knöl på bara ett bröst, trodde man fick det på båda även just i början. Aldrig tänkt speciellt mycket på gyno.
Citera
2012-01-07, 20:59
Medlem
chillish123s avatar
Okejokej men im just sayin vore det en nybörjare som mig hade ja bara fått hat över att jag startade en ny tråd menmen
Citera
2012-01-07, 20:59
Medlem
itsasins avatar
Låter skumt att det inte kliat/ömmat nåt för dig utan bara dykt upp en knöl mitt i allt, men antar väl att det kan bli så också. Brukar själv få rätt ont bara jag sprutar med duschmunstycket på bröstvårtan om jag har känningar. Brukar ta 2.5mg letro eod i en vecka, sen 1.75mg eod ytterligare en vecka, brukar räcka för mig. Dock har jag aldrig kört tren...

Men kika in i bengtzzz aas guide, står där vad du kan göra mot tren gyno.
Citera
2012-01-07, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av itsasin
Låter skumt att det inte kliat/ömmat nåt för dig utan bara dykt upp en knöl mitt i allt, men antar väl att det kan bli så också. Brukar själv få rätt ont bara jag sprutar med duschmunstycket på bröstvårtan om jag har känningar. Brukar ta 2.5mg letro eod i en vecka, sen 1.75mg eod ytterligare en vecka, brukar räcka för mig. Dock har jag aldrig kört tren...

Men kika in i bengtzzz aas guide, står där vad du kan göra mot tren gyno.

2.5mg letro ed är väll väldigt höga doser?

Det är väldigt svårt att få gyno av tren så tror snarare det beror på testot. Men låg på dessa doser förut + oxar och hade inga känningar så det känns lite skumt att det kommer just nu.

Vad tror du/ni andra om 1.75mg letro ed i 1-2 veckor? Ska jag blanda in 20-40mg nolva för säkerhetens skull? Får nog ta det säkra före det osäkra men känns dumt att slänga in letro "bara för att".

Är riktigt kluven på hur jag ska göra.

Tack för svaret!
Citera
2012-01-07, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chillish123
Okejokej men im just sayin vore det en nybörjare som mig hade ja bara fått hat över att jag startade en ny tråd menmen

Attityden på doping forat är väldigt negativ, varför följa strömmen och inte hjälpa till när man sitter på kunskap till det? Klart man inte orkar hjälpa alla men då kan man lika gärna låta bli att svara i tråden öht.

Sen är jag medveten om alla idiotiska trådar som dyker upp så det behöver du inte nämna.
Citera
2012-01-07, 21:10
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.S.F
2.5mg letro ed är väll väldigt höga doser?

Det är väldigt svårt att få gyno av tren så tror snarare det beror på testot. Men låg på dessa doser förut + oxar och hade inga känningar så det känns lite skumt att det kommer just nu.

Vad tror du/ni andra om 1.75mg letro ed i 1-2 veckor? Ska jag blanda in 20-40mg nolva för säkerhetens skull? Får nog ta det säkra före det osäkra men känns dumt att slänga in letro "bara för att".

Är riktigt kluven på hur jag ska göra.

Tack för svaret!

Har du märkt av denna knölen innan? Om du inte har gjort det är det egentligen inte så mycket att fundera över utan sätt igång nu och hoppas på det bästa.
Citera
2012-01-07, 21:13
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Gå in och läs på här:

https://www.flashback.org/t1288333

Stressa ner och lycka till, håll oss uppdatera så vi får veta hur det går...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in