2012-01-07, 21:13
Citat:
Du dör inte. Men det dödar gynon och din sexlust, om ett tag kan du börja få en aning ont i leder. Men jag lider inte av det. Dock så tar jag inte så mycket letro. Ligger på cirka 3mg letro i veckan, har gjort det i över ett halvår nu. Men sexlusten är kass som fan, fast det är rätt gött ibland att slippa vara kåt.
Ursprungligen postat av B.S.F
2.5mg letro ed är väll väldigt höga doser?
Nog om mig! Nu handlar det om dig och detta skall vi lösa!

Citat:
Gyno uppkommer aldrig ensamt av ett preparat. Det är kombinationen i sig som gör att det uppkommer, och så länge du har tren i systemet är gynon mycket mer svårstoppad än om du enbart hade haft testo.
Det är väldigt svårt att få gyno av tren så tror snarare det beror på testot.
Vi kan itne säga "det är teston som ger gyno" eller "det är tren som ger gyno". Det är din kur som ger gyno, både testot och trennet kommer bidra till att du har gyno.
Men gyno har en svaghet, östrogen är essentiellt för att gyno skall utvecklas. Utan östrogen kommer ingen utveckling av gynon ske, bästa sättet att döda dina östrogennivåer är att proppa i dig letrozole.
Citat:
Hade du tren med då?
Men låg på dessa doser förut + oxar och hade inga känningar så det känns lite skumt att det kommer just nu.
Citat:
Det beror ju också på vilka bieffekter du vill ha. Letro kommer att i princip döda din sexlust tids nog. Ballen kan stå å så, inte lika länge, ty man är inte lika kåt. Men lusten att knulla kommer att gå ner rejält det är ett faktum. Speciellt om du doserar högt, men vill du bli av med gynon så vill du.
Vad tror du/ni andra om 1.75mg letro ed i 1-2 veckor? Ska jag blanda in 20-40mg nolva för säkerhetens skull? Får nog ta det säkra före det osäkra men känns dumt att slänga in letro "bara för att".
Är riktigt kluven på hur jag ska göra.
Tack för svaret!
Är riktigt kluven på hur jag ska göra.
Tack för svaret!
Hade jag varit du hade jag doserat 2.5mg letrozole varje dag tills det börjar lägga sin en aning. Det kan ta ett par dagar. Jag hade också frontat 160mg nolvadex och sedan tagit 20mg om dagen. Utöver detta hade jag sänkt på dosen aromatiserande preparat, t.ex. då tesosteron. Men det gör du som du vill som sagt. Nu vet du vad jag hade gjort iaf om det hade hänt mig, hoppas det hjälper.
Mvh BengtZz