Citat:
Ursprungligen postat av
trefemmor
Okej då förstår jag att du trivs för du har ju ett mål och det är att bli bättre i gymmet tror det var där jag faila när jag var ledig hade liksom inga ambitioner eller hobbies inte konstigt man blir trött på livet då

Trots att jag arbetar nu så försöker jag hitta vad jag gillar i livet men märkt att träning ute i friska luften får mig att mp bra så satsar mycket på skogpromenader utegym o annat och skulle nog göra samma sak om jag blev arbetslös

Är helt omöjligt att jag ska tröttna på mitt liv. Jag är på gymmet varje dag. Mina vänner är där. Vi är på kontoret om vi inte är inne i gymmet. Och jag lagar min mat där i deras kök. Och äter. Jag kan satsa allt jag har av min tid på det här.
Jag minns Sten Wigstrand, en svensk bodybuilders svar på frågan: "Vad jobbar du med"? Chockad sa han: Jobbar? Jag jobbar inte, jag stämplar. Jag förstår mig inte på dom som jobbar samtidigt som dom satsar på att bli så bra bodybuilders som möjligt. Man kan inte ha ett normalt jobb som bodybuilder. Man måste ju äta och vila,
SOVA"
Så gymmet är ju som min arbetsplats. Jag drar dit efter frukost. Ca 12.00. Jag gillar inte förmiddagar. Då sover jag.