Tjena
Säg att du har nyligen blivit arbetslös och plötsligt kommer på en bra idee.
Så då måste du starta eget. Eftersom ideen är ny och ej testad så vet du inte om du kan betala hyran och alla kostnader plus allt du har hemma att betala av. SÅ vad gör man då?
Pratade med Akassan och dom säger att man inte får ha något i sitt namn.. företag alltså.. har en kompis som fick ett jävla helvete för att han reggade företag i sitt namn, en internet sida som typ inte gav några pengar.
hur som helst
hur löser man detta? Starta Eget bidrag får jag inte eftersom AMS inte tror på ideen. Den är ju ny och jag tror starkt på den men har en familj att försörja.
vad ska jag göra?
Det som går är om man har fast jobb då kan du starta 200 företag om du vill det.
Tack på förhand