Hej jag har en snabb fråga till er experter.
Om man jobbat 12 månader 100% sen blir arbetslös 2 månader och får a-kassa sedan börjar man jobba 100% igen, måste man då jobba 12 nya månader för att kunna få a-kassa igen?
i stegform
1. Jobbat 12 månader 100%
2. Arbetslös 2 månader med a-kassa
3. Nytt jobb 100%
4. profit? (måste man jobba 12 nya månader trots att man "bara" fått a-kassa i 2 månader?)
Tacksam för svar