Citat:
Ursprungligen postat av billftw
Och det känns moraliskt rätt att göra mig, som inte ser dessa problem, till din slav och betala för dina planer?
Min vän, den starke vinner, och i slutänden gör vi alla som den som för tillfället har makten vill. Sådana är våra villkor. Vi kan drömma om annat, inbilla oss att det kommer att bli annorlunda, men det är också allt vi kan göra.
Jag har ingen plats i din nihilistiska och perversa värld. Jag trivs inte i den. Likaledes skulle du uppenbarligen vantrivas i mitt Sverige - ett Sverige utan negrer och araber; dessa folk som du uppenbarligen älskar att ha i din närhet.
Jag bryr mig inte om vad du vill. Du vill lösa upp gränser som har betalats med blodet från otaliga vita svenskar: utan vilkas offer du inte hade kunnat sitta och drömma om att krossa det som de kämpade för. Dina önskningar står i total motsats med mina, och givet makten skulle jag aldrig ha tagit hänsyn till vad folk som du vill eller inte vill.
Jag skulle ha sagt till dig: vill du bo med negrer så flytta till ett negerland. Vill du bo med araber så flytta till ett arabland. Jag skulle aldrig ha hindrat dig att göra detta. Däremot ser jag det som sunt att hindra dig att föra in negrer och araber i Sverige, gör dem till mina grannar, fylla våra storstäder med dem och med alla de negativa effekter som det innebär.
Du förstår - bara i en fantasivärld är det så att man inte tvingar sina önskningar på någon annan.