2012-01-19, 10:44
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllaOlikaAllaLika
Jag känner att jag måste få chansen att få försvara mig. Jag tycker att Sverige är ett av världens bästa länder, en av mina bekanta som är född i Irak tala ofta om hur han rest jorden runt men aldrig varit i ett sådant bra land som Sverige, han hyllar alltid Sverige och försvarar alltid våran nation. Personen jag pratar om är en högutbildad äldre man med en underbar fru och 2 vuxna barn.

Denna person skulle inte ha fått chansen att komma till Sverige om vi hade bedrivit Sverigedemokraternas invandrings politik. En rasistisk och främlingsfientlig politik som dela in människor i fack och stigmatiserar vårat samhälle.

Här i Skåne där jag bor bygger man på en ny forsknings anläggning i Lund. ESS MAX IV, denna forsknings anläggning kommer att vara i världsklass, den kommer att bli den modernaste i hela vida världen. ESS kan givetvis inte klara sig utan utlänska forskare utan vi kommer att se ett ökat behov av högutbildade. Tackvare vår generösa och oerhört humana invandrings politik kan forskare och intresserade från hela värdlen komma hit till Skåne för att bidra. Kunskap och möten kommer att berika Skåne för att ESS är en enorm tillväxtmotor.

Lyckligvis har inte SD makt att genomföra sin politik men om dom får inflyttande kommer skåne att skadas allvarligt. För att i Danmark, ett land som bedriver en politik som är väldigt lik SDs har man enorma problem med att högutbildade personer lämnar landet och att utlänsk arbetskraft inte vill komma till Danmark eftersom att man har så otroligt stränga regler. Detta skapar givetvis en enorm brist på kompeten arbetskraft i Danmark och det gör att företagen letar efter andra ställen att slå sig ned på. Och när företagen flyr Danmark gynnas givetvis inte den danska ekonomin eller den danska arbetsmarknaden. Landet hamnar i en ond cirkel.

Denna situationen vill jag absolut inte se i Sverige, det vore nämligen en tragedi för det svenska folket.

Tillsammans bygger vi en intressantare och hållbar framtid för våra barn och för kommande generationer.

Företag, fotbollslag, idrotter, organisationer, sjukhus, föreningar, affärer, varor och tjänster. Inom allt finns det invandrare. Varenda restaurang har en invandrare som serverar, står i köket, lagar maten, diskar, levererar mat, tar hand om ekonomin, eller gjort loggan, eller matsedeln.

Vart och varannat företag har invandrare anställda som gör sina jobb.

Att säga att mångkulturen inte fungerar är fan korkat. Det är ju för fan bara att titta ut genom rutan och se på hur verkligheten fungerar.

SD politikerna går och käkar Sushi, de åker taxi, går på discotek, deras morsa får sina rövar torkade av en blatte... varenda djävla dag och så säger de att mångkulturen inte fungerar?
Hur djävla korkade får man vara?
Det är klart mångkulturen fungerar. Sen att det kanske är för många som lever på bidrag eller för många kriminella... men det är ju en helt annan sak.
Jag tycker det är för många bidragstagare som är alkoholister och som slår sina fruar... ut med de jävla asen och in med muslimer som inte dricker och som är intresserade av att starta företag eller jobba röven av sig för mitt företag. Hellre en hårt arbetande muslim än en vit lite rasist skåning som inte respekterar andra.

Bra svar du skriver. keep it up!
Citera
2012-01-19, 10:52
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling

1) Företag, fotbollslag, idrotter, organisationer, sjukhus, föreningar, affärer, varor och tjänster. Inom allt finns det invandrare. Varenda restaurang har en invandrare som serverar, står i köket, lagar maten, diskar, levererar mat, tar hand om ekonomin, eller gjort loggan, eller matsedeln.

2) Att säga att mångkulturen inte fungerar är fan korkat. Det är ju för fan bara att titta ut genom rutan och se på hur verkligheten fungerar.

3) Det är klart mångkulturen fungerar. Sen att det kanske är för många som lever på bidrag eller för många kriminella... men det är ju en helt annan sak.

1) Överallt finns det råttor också, och kackerlackor. Det betyder inte att de är en önskvärd eller viktig del i skeendet.

2) Att något "fungerar" betyder inte att det är det bästa alternativet. Våra länder fungerade BÄTTRE utan araber och negrer och svartskallar. Det är ett faktum.

3) Är det? Hur kan det vara en annan sak?
Citera
2012-01-19, 10:52
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Företag, fotbollslag, idrotter, organisationer, sjukhus, föreningar, affärer, varor och tjänster. Inom allt finns det invandrare. Varenda restaurang har en invandrare som serverar, står i köket, lagar maten, diskar, levererar mat, tar hand om ekonomin, eller gjort loggan, eller matsedeln.

Att säga att mångkulturen inte fungerar är fan korkat. Det är ju för fan bara att titta ut genom rutan och se på hur verkligheten fungerar.

SD politikerna går och käkar Sushi, de åker taxi, går på discotek, deras morsa får sina rövar torkade av en blatte... varenda djävla dag och så säger de att mångkulturen inte fungerar?
Det är klart mångkulturen fungerar. Sen att det kanske är för många som lever på bidrag eller för många kriminella... men det är ju en helt annan sak.
Jag tycker det är för många bidragstagare som är alkoholister och som slår sina fruar... ut med de jävla asen och in med muslimer som inte dricker och som är intresserade av att starta företag eller jobba röven av sig för mitt företag. Hellre en hårt arbetande muslim än en vit lite rasist skåning som inte respekterar andra.

Ja svartjobb, lönedumpning och billig snabbmat är vad som för landet framåt. Gå och lägg dig snorunge.
Citera
2012-01-19, 11:00
Medlem
Varje dag går jag på Götgatan och här ser jag restaruanger som ägs av invandrare, jag kan äta sushi, thaimat, indiskt, McDonalds, Svensk husmanskost, Pizza, Spagetti, Ungersk.

Jag kan bo på hotell som ägs av utlänningar, där det också jobbar invandrare, rummen städas av invandrare, i receptionen står det svenskar och invandrare. Reklambyråer där folk från olika länder arbetar.

Klädbutiker där man kan köpa allt från HM, som säljer kläder som gör av människor från andra länder, de säljs av invandrare och svenskar, det köps av invandrare och svenskar.
Gudrun Sjöden säljer kläder till gamla kärringar.
Jag kan köpa kläder, hattar, handskar.

Jag kan gå till olika kyrkor eller till mosken vid mosebacke, eller gå in på nåt Yogaställe och få plingplongmusik från buddisterna.

Jag kan få massage av thailändskor.

Min revisor är en skitsnygg persiska och är galet bra på matte och ekonomi. Hon hjälper mig med min ekonomi, betalar in skatter, moms, betalar löner till anställda osv.

Jag kan ta taxi som oftast körs av invandrare. Jag kommer alltid fram till rätt adress, det är mitt mål när jag sätter mig i taxin och det har aldrig blivit fel.

Jag tvättar mina mattor, kostymer och överkast hos assyrierna som äger två kemtvättar längs Götgatan.

Jag tvättar min bil på Autorama som ägs av en iranier, som lever men en svenska. Han är djupt troende. Medan frun är kristen. Ingen problem, de har varit gifta i många år och de har flera barn som jag lärt känna. Mitt mål är att bilen ska bli tipptoppsnygg och det blir den varje gång. Vaxad och läcker.

Jag kan gå på klubbar och lyssna på musik från hela världen. Valfriheten är enorm.

När folk snackar om att MÅNGKULTUREN INTE FUNGERAR. Så ljuger det. Det fungerar utmärkt. Dygnet runt. Året runt. Vi umgås, träffas, äter, gör affärer ihop, lever, andas och ibland knullar vi.
Det fungerar toppen och det finns inga motsättningar mellan oss.

De som vill ha motsättningar. De får också motsättningar. De som vill bråka hamnar i bråk.
De som säger att mångkulturen inte fungerar sitter oftast på kinakrogen och dricker öl och tar sig sen en nattamacka på kebabbaren.

Kulturer kan leva sida vid sida hur bra och lätt som helst.
Kriminalitet, utanförskap, arbetslöshet är en annan diskussion. Men om frågan är om kulturer kan leva sida vid sida... så Ja! Det gör vi varenda dag. Så fort ni går ut och köper nåt så kan man med säkerhet veta att det finns en blatte i något av produktionsleden.

Är mitt mål att åka taxi till arlanda och det är en blatte som kör mig så fungerar mångkulturen.
Är mitt mål att bli mätt på Kebab... och jag blir det... ja då fungerar det ju.
Är mitt mål att få tvätten tvättad, bilen vaxad och ekonomin fixad... och det gör det...

ja vad fan är då problemet?
Citera
2012-01-19, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
1) Överallt finns det råttor också, och kackerlackor. Det betyder inte att de är en önskvärd eller viktig del i skeendet.

2) Att något "fungerar" betyder inte att det är det bästa alternativet. Våra länder fungerade BÄTTRE utan araber och negrer och svartskallar. Det är ett faktum.

3) Är det? Hur kan det vara en annan sak?

1 ) Hållet helt med. Överallt finns det råttor, kackerlackor, svin, ruttna vidriga svin. Och de är inte önskvärda! Jag håller helt med! Bra skrivet.

2 ) Det vet du inte efter som vi haft de i några år och Sverige har klarat krisen bäst av alla länder. Trots eller kanske pga av invandringen.
Det som klarat oss ur krisen är hårt arbete, att folk torkar din morsa i röven, att företagare jobbar hårt, att vi har ett skattessystem som jämnar ut svängningarna. Finns ingen hudfärg i hårt arbete.
Citera
2012-01-19, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Ja svartjobb, lönedumpning och billig snabbmat är vad som för landet framåt. Gå och lägg dig snorunge.

Svartjobb, lönedumping får du ta med de arbetsgivare som tillåter.
Svenskar som anställer polacker... ja vem ska du hoppa på? Afganerna som inte har jobb eller moderaterna som ser mellan fingrarna eller företagaren?

Rikta din ilska rätt.
Citera
2012-01-19, 11:06
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:

Är mitt mål att åka taxi till arlanda och det är en blatte som kör mig så fungerar mångkulturen.
Är mitt mål att bli mätt på Kebab... och jag blir det... ja då fungerar det ju.
Är mitt mål att få tvätten tvättad, bilen vaxad och ekonomin fixad... och det gör det...

ja vad fan är då problemet?

Ja, sannerligen... om man har så snäv syn på tillvaron och så efterblivna målsättningar så fungerar ju för tusan valfritt Afrikanskt kaosland hur bra som helst. Inga problem där inte.

Med samma imbecilla resonemang kan jag höja Darfur till skyarna genom att peka på det som fungerar, och sedan parera in detta med mina önskningar.

ALLA länder, till och med Somalia, kan stå till tjänst med... tjänster. Det är givetvis inget mått på att något fungerar, det är bara ett konstaterande att människor utför tjänster till varandra mot betalning... överallt, alltid.

Jag är ledsen att behöva säga det... nej, jag är inte alls ledsen, faktiskt, du förtjänar att höra det:

Du är snudd på efterbliven.
Citera
2012-01-19, 11:07
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Vi rasister har gett er chansen att svara konkret och ärligt på frågor som är direkt hämtade i de realpolitiska effekterna i verkligheten.
Antingen så svarar ni inte alls eller så vägrar ni svara konkret och ägnar er åt drömtydning och fantasier istället.
Det var samma sak när invandringens negativa ekonomiska konsekvenser diskuterades i en tråd där källor var prydligt redovisade. Ni flydde med svansen mellan benen.

Ni blundar för verkligheten. Ni hatar sanningen. Ni hatar ärlighet i debatten.
Men värst av allt: Ni är beredda att låta destruktiva folkslag flytta hit och skada svenskar. Detta gör ni med vett och vilje vilket kan klassificera er för ett galopperande sjukdomstillstånd av varierande mental art.
Vi har i Fråga rasisterna-tråden fått alla möjliga frågor, många rent imbecilla och vi har svarat ärligt, rent och konkret. Kan ni göra samma sak?

Ni mångkulturalister har inte bara skelett i garderoben, ni har hela kyrkogårdar att ta hand om.
Senast redigerad av kakburk 2012-01-19 kl. 11:10.
Citera
2012-01-19, 11:11
Medlem
skillnads avatar
Citat:

Jag vet av erfarenhet att importfolk myglar med skatter så det ryker om det. Dessutom får de extra stöd för sin "näringsverksamhet".
Därmed konkurrerar de ut de svenskar som lojalt betalar till stadskassan. Ett gigantiskt bedrägeri och förtryck mot svenskar därmed. Den enorma mängd inkvotering av ickesvenskar som pågår är även det förtryckande mot svenskar som folkgrupp.
Citera
2012-01-19, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Totalt ointressanta svar som inte ens är i närheten av att svara konkret, tydligt och ordentligt på en ganska enkel frågeställning.
Det räcker med att du svarar ja eller nej på fråga 1 och 2 sedan kan du presentera egna förslag och funderingar på alternativ 3.
Frågorna är kopplade till verkligheten och den brottsstatistik som är tillgänglig. Invandrare, i synnerhet från Afrika, MÖ och Afghanistan är överrepresenterade och då vill jag gärna höra hur multkultarna tänkt sig:
Vill man släppa in folk när man vet att de skadar svenskar? Bryr man sig om svenskars säkerhet? Är svenskars välmående något som går att offra?
Jag kunde lika gärna läst senaste numret av Kalle Anka istället för dina svar och varit lika klok efteråt.

Nå?

Ointressant för dig ja. Eftersom jag snuddar vi någon som du inser att jag har rätt i.

Verkligheten är att 80% av invandrarna inte begår brott.
Straffa de kriminella.
Om 8 av 10 inte begår brott. Varför kollektivt bestraffa de andra?

Att släppa in folk som begår brott är inget vi gör.

Ska vi förbjuda att pojkar föds i landet eftersom vi vet att de 100% av hustrumisshandlarna är män?
Ska vi förbjuda att pojkar inte ska spela fotboll eftersom vi vet att 99.9% aldrig kommer bli fotbollsproffs?
Ska vi kollektivt bestraffa alla kvinnor som inte är rabiatfeminister bara för att de finns Gudrun Schyman?

Ska vi kollektivt bestraffa alla präster bara för att det finns pedofiler bland katolska präster?
Ska vi lägga ner teologistudierna för den saken?

Du ser katastrofer i allt och vill stänga inne människor i deras hem för de kan ju faktiskt skada sig.
"Siffrorna säger att skador i hemmet är störst"
- Ok. då går vi utomhus.

När nån skriver 20% är MISSTÄNKTA... då har du redan i din hjärna bestämt dig för att de är kriminella.- "jamen ingen rök utan eld"

I mitt huvud är de inte dömda och jag kan inte kollektivt bestraffa mannen som tvättar min bil, lagar mina skjortor, tvättar mina lakar, kör mig till Arlanda.

Då ska vi ju inte ta in amerikanare i vårt land eftersom de bombar ju sönder andra länder och vi får flyktingar från Irak hit. Det är ju USAs fel att kriget startade och vi fick ta hand om offren...
Ska vi då säga att alla som är från USA är kollektivt skyldiga?

Straffar du ditt ena barn för nånting som den andra gjort? Bägge får lixom ta straffet... "jo, men det vet man ju att om han gjort det nu, så kommer du göra det kanske om tre fyra år..."
Citera
2012-01-19, 11:17
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Majoriteten ljög sig in i Sverige för att parasitera på folkgruppen svenskarna. Vilket är ett brott som minst snuddar vid kränkning av folkrättsprincipen.
Citera
2012-01-19, 11:18
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ointressant för dig ja. Eftersom jag snuddar vi någon som du inser att jag har rätt i.

Straffa de kriminella.
Om 8 av 10 inte begår brott. Varför kollektivt bestraffa de andra?
Då kanske du kan tala om för mig hur man ska plocka ut individerna från kollektivet ur den invandrade högriskgruppen:
1. Plocka bort de kriminella innan de invandrar?
2. Låta dem flytta hit, skada svenskar genom stöld, rån, våldtäkt, misshandlar mm tills du fått reda på vilka de 20% är?
Sluta drömma och fantisera. Svenskar skadas.

Citat:
Att släppa in folk som begår brott är inget vi gör.
Och sedan vaknade du, kladdig på magen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in