Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Ungefär som i Norge. Då stod 100% av våldtäkterna av invandrare... visserligen bara 6 individer. Men de stod för alla de 48 överfallsvåldtäkterna, under tre år.
Nu glömmer man visserligen bort att det begås 17 000 våldtäkter i norge, OM ÅRET... med de flesta begås inom familjerna... Men man glömmer lätt bort den delen.. utan man fokuserar då enbart på överfallsvåldtäkterna. Incest-svinen skiter rasisterna i, eftersom det inte gynnar deras siffror.
Patetiska silare.
Försök att behärska dina lägsta impulser, så slipper jag slösa tid med att förklara enkel logik för dig, eh? Nå.
Vem har sagt att vi skiter i alla brott som inte begås av blattar? Var har du fått det ifrån? Men lägg märke till att vi befinner oss i Integration & Invandring-delen av FB, inte Brott & Brottsbekämpningsdelen. Okej? Alltså blir de brott vi talar om här av naturliga skäl (för alla som kan tänka, vill säga) fokuserade på invandrarbrottslighet. Är du med?
Poängen är att svartmuskiga invandrare ÄR extremt överrepresenterade, vilket betyder att de begår oproportionerligt många brott i förhållande till sina totala population.
Om detta beror på hudfärg eller socioekonomi är helt irrelevant i nuläget, eftersom INGEN levande människa i något existerande land har kommit på hur man ska undvika att stora mängder migranter i främmande post-industriella länder med hög arbetslöshet automatiskt utgör en nedre klass i samhället.
Mångkulturalister som Blygakatten menar att vi bara ska tuta och köra, och lösa det någon gång i framtiden - hur är oklart. Man talar om omfördelningspolitik, men i vårt ekonomiska system kommer de ALDRIG ifatt ändå, såvida du inte genomför en kommunistisk revolution och gör ALLA medelfattiga, som i Sovjet.
Alltså kvarstår problemet för evinnerlig tid. Och eftersom MIN lösning för att minska åtminstone en del av brottligheten är att stoppa invandringen från problematiska länder, samt utvisa alla som begått brott och går på bidrag... är den ENDA lösningen i nuläget som faktiskt skulle MINSKA brottsligheten, och därmed rädda liv, minska våldtäktstraumatiserade kvinnor med hälften för att ta ett exempel... eftersom detta är den enda kända lösningen så är jag FÖR den.
Det är ganska enkelt. Men trots det måste jag upprepa samma sak hela tiden och vara övertydlig. Men det hjälper inte. För såna som du och Blygakatten SKITER i brottsoffer. Ni har ett verktyg att minska brottsligheten och rädda liv, men ni VÄGRAR att använda det - ja, ni kallar oss som vill göra detta för en massa tillmälen, som om det vore VI som begår brotten, och inte är älskade svartskallar som ni bara MÅSTE ösa in i landet, oavsett kostnad för oss alla.