2012-01-01, 11:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flygande mattan
Nej du ser bara ut som en blådåre vad du än försöker med.

Kompass är ju jättesvårt att använda - verkligen, ... och som du även har fått svar på i tråden.

Sen lägger väl du ner tid på sånt som andra kan se som idiotiskt, så vad är problemet för dig vad andra gör med sin tid?

Vi gör varken fel eller tycker det är pinsamt.

Haha, ja just. En vanlig kompass kan peka hur tokigt som helst. Det är just därför jag undrar om ni tar hänsyn till deviation och variation? Är du inte läskunnig din lilla mussemupp?
Och så undrar jag om ni kan curla era böner och köra kortaste vägen med storcirkel eller om ni tar omvägen med fast bäring?
Citera
2012-01-01, 12:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AcS
TS Blanagel, vad är din lösning på problemet då?

Tja, terapi kanske?
Men förmodligen måste man ta till våldsammare metoder och låta Darwin göra sitt jobb. Muslimer är sinnessjuka idioter som låter hela sitt liv och dess omgivning styras av vad någon våldsam pedofil sa för en herrans massa år sedan.
Citera
2012-01-01, 13:42
Medlem
Helenedals avatar
Nu får du fan kamma dig, Blanagel. Bönen handlar knappast om att det skall stämma på sträcket när i frågan om riktningen. Hur orkar du ödsla tid på trams? Gläds istället över att någon faktiskt orkar diskutera saken med dig överhuvudtaget.
Citera
2012-01-01, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Helenedal
Nu får du fan kamma dig, Blanagel. Bönen handlar knappast om att det skall stämma på sträcket när i frågan om riktningen. Hur orkar du ödsla tid på trams? Gläds istället över att någon faktiskt orkar diskutera saken med dig överhuvudtaget.

För musslorna verkar det dock vara vara ganska viktigt. Varför lägger de annars ner energi på att använda kompass och "noggranna" instruktioner?
Citera
2012-01-01, 14:19
Det finns appar till t.ex iPhone som visar den riktiga vägen mot Mecka.
Citera
2012-01-01, 14:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Det finns appar till t.ex iPhone som visar den riktiga vägen mot Mecka.

Och när man lägger energi på att ladda hem en sådan app, blir det då inte pinsamt att tänka att det fortfarande krävs en del kunskap för att få den rätta riktningen och att det med stor sannolikhet blir fel om ni inte använder en kompass och kompenserar för magnetisk variation?
Citera
2012-01-01, 14:37
Medlem
Ahyws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blanagel
Och när man lägger energi på att ladda hem en sådan app, blir det då inte pinsamt att tänka att det fortfarande krävs en del kunskap för att få den rätta riktningen och att det med stor sannolikhet blir fel om ni inte använder en kompass och kompenserar för magnetisk variation?

Du har verkligen tänkt på det här länge? Varför bryr du dig så mycket?

Konstig detta med islam och muslimhatare, att orka spendera så mycket tid och energi på att rita bilder, skapar skämt webbsidor osv på något man ogillar.

Många människor ogillar, ja tom hatar, många saker men få hängivna sin hatobjekt som islamhataren.

Säger väl en hel del.
Citera
2012-01-01, 14:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ahyw
Du har verkligen tänkt på det här länge? Varför bryr du dig så mycket?

Konstig detta med islam och muslimhatare, att orka spendera så mycket tid och energi på att rita bilder, skapar skämt webbsidor osv på något man ogillar.

Många människor ogillar, ja tom hatar, många saker men få hängivna sin hatobjekt som islamhataren.

Säger väl en hel del.

Lägger inte ned någon energi alls på detta, det är ingen fara,.

Det är viktigt att ifrågasätta allt islamisterna pysslar med. Det borde alla som värnar om ett modernt och harmonisk samhälle göra.

Hade inte muslimgrisarna spridit så mycket elände och vansinne runt denna jord så hade jag naturligtvis inte brytt mig.
Citera
2012-01-03, 10:52
Medlem
Citat:
Tja, terapi kanske?
Men förmodligen måste man ta till våldsammare metoder och låta Darwin göra sitt jobb. Muslimer är sinnessjuka idioter som låter hela sitt liv och dess omgivning styras av vad någon våldsam pedofil sa för en herrans massa år sedan.

Ah, så det är din lösning på problemet med att ta ut riktningen mot Mekka (det är ju det din fråga handlar om eller??).

Jag tycker nog att för vardagsbruk är det mycket enklare med en kompass. Även om den skulle råka ha aningens missvissning.

Förlåt mig, men jag tycker faktiskt det.
Citera
2012-01-03, 11:36
Medlem
Bredsjo-Antes avatar
Citat:
Lägger inte ned någon energi alls på detta, det är ingen fara,.

Det är viktigt att ifrågasätta allt islamisterna pysslar med. Det borde alla som värnar om ett modernt och harmonisk samhälle göra.

Hade inte muslimgrisarna spridit så mycket elände och vansinne runt denna jord så hade jag naturligtvis inte brytt mig.
Ja dina inlägg vittnar sannerligen om din harmoniska inställning
Huruvida man använder kompass eller pilbåge eller magiska falukorvar är väl egentligen varken ett hot eller särskilt relevant. Så länge folk sköter sig själva borde man uppmana till en tro, det ger frid och moraliska strävanden. Kompassen är ett hjälpmedel, inte en bärande punkt inom tron.
Citera
2012-01-03, 13:10
Medlem
xantrexs avatar
Haha årets tråd det här, tror inte jag har skrattat så mycket på länge åt TS.

OnT: Hur skadad är du egentligen? Varför all denna arrogans och dessa aggressioner? Varför bryr du dig så mycket om något som inte ens betyder något för dig?

Fyfan vad du bara visar hur lite kunskap du egentligen besitter. Istället för att leta muslimer på flashback alltså notera: INTERNET, varför söker du inte upp några muslimer och frågar de istället? Eller är du så feg som du bevisar här. Yttra dig då gärna som du gör här också.
Citera
2012-01-06, 20:10
Medlem
flygande mattans avatar
Citat:
Haha, ja just. En vanlig kompass kan peka hur tokigt som helst. Det är just därför jag undrar om ni tar hänsyn till deviation och variation? Är du inte läskunnig din lilla mussemupp?
Och så undrar jag om ni kan curla era böner och köra kortaste vägen med storcirkel eller om ni tar omvägen med fast bäring?
Oj en kompass är bara skit alltså? Varför säljs då dessa om de ändå inte fungerar? Lurenderjeri och lura folk på pengar. Typiskt för det materialistiska samhället.

Du behöver dock inte lägga ner energi på muslimernas bön, det fixar vi själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in