2005-01-20, 21:34
Medlem
http://99mac.se/forum/archive/index.php/t-61209.html

svaret kom precis.. vad kan man säga? go D. N.
Citera
2005-01-20, 22:07
Medlem
Megaforces avatar
Tragiskt. Man förväntar inte att nära vänner skall stjäla av en vid flera tillfällen. Här har ju den misstänkte dels gjort sig skyldig till grov stöld (jacka med mobil och nycklar den 6/12), samt inbrott (datorer mm 26/12).

Han får svårt att hävda att han köpt i god tro eftersom han förmodligen direkt känner igen namn och uppgifter som finns i maskinerna.

Om han inte har något i sin bakgrund så kanske han kommer undan med grova böter och villkorligt, men som jag ser det så blir det fängelsestraff i minst fyra månader. Det kanske kommer fram fler uppgifter i utredningen, t.ex att han stulit fler mobiltelefoner av kändisar osv för att få fram delikata SMS och hemliga telefonnummer osv.
Citera
2005-01-21, 01:08
Medlem
Hur kan man vara så urbota dum i huvudet? jag antar att han har ett drömjobb och 40 papp i månaden minst....
Citera
2005-01-21, 01:30
Medlem
Serrus avatar
Om jag förstod det hela var det D.N som gjorde det? oooh burn som di säjert.

He is in for a hole lot of shit now.
Citera
2005-01-21, 02:10
Medlem
CombatMans avatar
Han var nog sugen på att tappa tvålen i fängelseduschen...
Citera
2005-01-21, 02:19
Medlem
StigAllans avatar
Om man väljer att bli bög så har man inte alla hemma.
Tydligare än detta kan det inte bli.
Ett råflin till stureplansbögens egentillverkade självförnedring.
Citera
2005-01-21, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Hur kan man vara så urbota dum i huvudet? jag antar att han har ett drömjobb och 40 papp i månaden minst....
Har du aldrig hört killen snacka? Större uppblåst idiot får man leta efter. Fattar inte att de s.k. kändisarna står ut med honom och ger honom scoopen.

Någon som vet vad straffet brukar vara för sådana här brott? Att först sno telefon och nycklar för att sedan åka till personens lägenhet och sno datorer och saker för rätt stora summor? Även om det inte är Tom Hjelte-nivå på det hela så får vi ju i alla fall hoppas att det leder till fängelse.
Citera
2005-01-21, 04:51
Medlem
Marulks avatar
Även om jag hoppas på det så är jag inte helt övertygad än att D.N ligger bakom det här.

OT
Vad gjorde Tom Hjelte egentligen.(timman är sen orkar inte söka i forumet)
Citera
2005-01-21, 08:37
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt

Vafan, killen skriver ju sagor endast. Får man 40 kkr då.
Man är i feeeeeel bransch alltså.

Stig-Allan kallar han Stureplansbög? Hur är en sådan bög?
Citera
2005-01-21, 09:01
Medlem
magpies avatar
Underbart att bajspackaren ertappades med fingrarna i syltburken!

Förutom att jag har svårt för Snyltet är det alltid lika underbart när tjuvar åker fast.
Citera
2005-01-21, 10:08
Medlem
weirdo_s avatar
heheh

det e ju alltid trevligt när folk får vad dom förtjänar....hoppas på ett långt fängelsestraff..-
Citera
2005-01-21, 12:09
Medlem
blow_sthlms avatar
Fantastiskt!!

Kan man kanske anta att han vi pratar om är torsk på kola/märkeskläder och behöver extra smet?
Det vore ju grymt skoj!
Menar, 40 papp i månaden räcker inte långt om man bara köper Prada/Gucci -kläder

Hoppas han får foten av AB, då är ju självmordet garanterat ett faktum!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in