2005-01-21, 13:47
Bannlyst
kul att den här tråden börjar spridas via icq och msn... dessutom ligger den länkad på ollo.net

när kommer expressen skriva???
Citera
2005-01-21, 13:54
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Underbart att bajspackaren ertappades med fingrarna i syltburken!

Det låter äckligt på något sätt. Antar att jag associerar syltbruk konstigt.
Citera
2005-01-21, 14:03
Medlem
Man ska kanske inte tro allt som finns på nätet, eller så ska man kanske det.
Men hur kan det komma sig att det tillåts att spekulera och anklaga D.N. för stöld?
Strider inte det mot reglerna?

Trådar brukar ju låsas så snabbt??
Citera
2005-01-21, 14:31
Medlem
Saters avatar
Om vi bortser från personens läggning (vilket inte är relevant i sammanhanget) och undviker namn så borde inte tråden låsas.
Citera
2005-01-21, 15:05
Medlem
JakeTheSnakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gemini3
kul att den här tråden börjar spridas via icq och msn... dessutom ligger den länkad på ollo.net

när kommer expressen skriva???

jag tror inte att hans kleptomani kommer att få nån uppmärksamhet, murvlarna har väl tyst överenskommelse om att inte dra upp varandras skit.
Citera
2005-01-21, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sater
Om vi bortser från personens läggning (vilket inte är relevant i sammanhanget) och undviker namn så borde inte tråden låsas.

Sent va?
Citera
2005-01-21, 15:40
Medlem
yckojs avatar
Skickade ett mejl till Daniel...

Hej Daniel.

Jag är en trogen läsare av Aftonbladet och de artiklar som skrivs av dig läser jag med största intresse. Jag tycker att du skriver med stor inlevelse och rapporterar om intressanta saker. Nu är det dock så att jag har hört ganska illavarslande rykten om dig. Dessa rykten handlar om att du skulle stulit en jacka av en av dina kompisar. Sen har du använt den här killens nycklar för att stjäla en dator, iPod och lite andra saker ur hans lägenhet. Stämmer dessa rykten? Om så är fallet så känner jag mig tvingad att sluta läsa dina artiklar och det vill jag ju inte egentligen. Om de är sanna, vet dina kollegor på Aftonbladet om det då? Det måste ju vara jättejobbigt att gå till jobbet i sådana fall.

Med vänlig hälsning - yckoj

Tror ni att han svarar??
Citera
2005-01-21, 15:42
Medlem
Jag tror inte att han svarar. Han lär ju ha fått ett och annat mail.
Citera
2005-01-21, 15:56
Medlem
JakeTheSnakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yckoj

Hej Daniel.

Jag är en trogen läsare av Aftonbladet och de artiklar som skrivs av dig läser jag med största intresse. Jag tycker att du skriver med stor inlevelse och rapporterar om intressanta saker. Nu är det dock så att jag har hört ganska illavarslande rykten om dig. Dessa rykten handlar om att du skulle stulit en jacka av en av dina kompisar. Sen har du använt den här killens nycklar för att stjäla en dator, iPod och lite andra saker ur hans lägenhet. Stämmer dessa rykten? Om så är fallet så känner jag mig tvingad att sluta läsa dina artiklar och det vill jag ju inte egentligen. Om de är sanna, vet dina kollegor på Aftonbladet om det då? Det måste ju vara jättejobbigt att gå till jobbet i sådana fall.

Tror ni att han svarar??

haha... egentligen borde man ringa deras tipstelefon och fråga hur mycket man kan få betalt för den här informationen.
Citera
2005-01-21, 16:00
Medlem
Saters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yckoj

Hej Daniel.

Tror ni att han svarar??

Mycket välskrivet! Tänk om han svarar och förnekar allt, vad ska man då tro
Citera
2005-01-21, 16:43
Medlem
Är det bekräftat att det är Nyhlén då? På mac-forumet som någon länkade till så framgick det ju aldrig.
Citera
2005-01-21, 17:06
Medlem
Saters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hadoken
Är det bekräftat att det är Nyhlén då? På mac-forumet som någon länkade till så framgick det ju aldrig.

Men det förnekades inte heller, och då är det skumt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in