2005-01-14, 21:14
Medlem
ReNus avatar
Aftonbladets stjärna och krogstockholms största skämt Daniel Nyhlén har åkt dit för inbrott och stöld.

Nyhlén rycker en jacka när han är ute av en kille han är ytligt bekant med.

Den fräcka tjyven åkte hem till till ägaren av jackan (de är ytligt bekanta) och öppnar lägenheten, snor åt sig en dator, en ipod plus några andra grejer.

Den gode Nyhlén åker sedan hem till sig och börjar handla på offrets kontokort. Detta märker givetvis offret och genom olika efterforskningar med hjälp av polisen spåras ip-numret till tjyven.

FAST!
Daniel Nyhlén åkte dit.

.
Citera
2005-01-14, 21:16
Medlem
L0darens avatar

Källa?
Citera
2005-01-14, 21:17
Medlem
Tafkafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReNu
Aftonbladets stjärna och krogstockholms största skämt Daniel Nyhlén har åkt dit för inbrott och stöld.

Nyhlén rycker en jacka när han är ute av en kille han är ytligt bekant med.

Den fräcka tjyven åkte hem till till ägaren av jackan (de är ytligt bekanta) och öppnar lägenheten, snor åt sig en dator, en ipod plus några andra grejer.

Den gode Nyhlén åker sedan hem till sig och börjar handla på offrets kontokort. Detta märker givetvis offret och genom olika efterforskningar med hjälp av polisen spåras ip-numret till tjyven.

FAST!
Daniel Nyhlén åkte dit.

.

När hände detta? Vad/vem är din källa. Är han åtalad?
Citera
2005-01-14, 21:31
Medlem
ReNus avatar
Källa: Det var en "polares polare" som råkade ut för Nyhléns tjyvaktiga fingrar.

Tidpunkten för händelsen är mer oklar, men jag har uppfattat det hela som att det var nyligen. Ska kolla upp det.

.
Citera
2005-01-14, 21:34
Medlem
Tafkafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReNu
Källa: Det var en "polares polare" som råkade ut för Nyhléns tjyvaktiga fingrar.

Tidpunkten för händelsen är mer oklar, men jag har uppfattat det hela som att det var nyligen. Ska kolla upp det.

.

Vi vill ha alla smaskiga detaljer...
Citera
2005-01-14, 21:37
Medlem
ReNus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tafkaf
Vi vill ha alla smaskiga detaljer...

Självklart.

Ska ta reda på mer så fort jag kan!
Fick jag reda på detta alldeles nyss, känner mig helt chockad...

.
Citera
2005-01-14, 23:33
Medlem
Ture Ss avatar
Skall man skall skratta eller gråta?? Eller bara njuta?

Hoppas för h-e att det är sant!!!
Citera
2005-01-14, 23:34
Medlem
L0darens avatar
tänk logiskt

Daniel Nyhlen, superfjolla nummer 1, och tjänar ganska duktigt med stålar.
Han snor jackan(av en om möjligt? ännu större superfjolla), åker hem till killen och tar en Ipod.

Slutsats: Antingen robba han Jean Pierre Barda, eller så råna han ingen alls
Citera
2005-01-14, 23:37
Medlem
Jag tror inte på det. Inte utan minsta lilla bevis.
Citera
2005-01-14, 23:46
Medlem
BigDukes avatar
Med undantag för bibliotekschefer så brukar ju inte folk med bra ställning i samhället riskera den för lite småpengar, verkar väldigt konsigt...
Citera
2005-01-14, 23:50
Medlem
guldkorns avatar
Tyvärr verkar det osannolikt men man får hålla tummarna.
Han och Thom Hjelte kanske kan bilda redaktion på kåknytt inom kort. Tror några dagar på kåken skulle ge Nyhlén en ny inebörd av orden "attack", "vilt slagsmål" och "skandalscener".

Berömda sista ord: "du jag bryr mig inte om ifall du är Fucked for life eller inte jag SKA gå före matkön så är det bara..."
Citera
2005-01-15, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigDuke
Med undantag för bibliotekschefer så brukar ju inte folk med bra ställning i samhället riskera den för lite småpengar, verkar väldigt konsigt...
Om det är sant är det nog en fyllegrej. Vem fan har inte gjort dumma grejer på fyllan? Men om jag vore Nyhlén skulle jag passa mig noga för att göra bort mig, han har ju så att säga en del att förlora.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in