2006-03-09, 10:10
Bannlyst
Underhållning

Hhehehe sicken tönt
Citera
2006-03-09, 11:58
Medlem
esses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arier
Men då jag är nätverks tekniker och har mycket god kunskap om just IP tracking och MAC addreser

Här blir jag lite nyfiken.
Mycket god kunskap om MAC addreser, vad innebär det.
Kan du MAC:ar från olika tillverkare eller är du en baddare på MACserier?
Bara lite nyfiken.
Citera
2006-03-09, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kroko
hahaha snattarbögen reagerar mot att folk skvallrar om han på flashback!

Riktigt lustigt, en fjolla vars hela karriär bygger på skvaller!

En skvallerparadox helt enkelt..

Han har snott "Konfidentiellt" från James Ellroy's "American Tabloid" såg jag efter att ha kollat länken..
Citera
2006-06-15, 15:12
Medlem
HGs avatar
Skvaller och sanningar om den fantastiske Daniel Nylén

Jag vet att kändismurveln Nylén har varit uppe till diskussion tidigare, men vi har aldrig fått igång någon verklig "skvaller" diskussion här på vårat och Daniels favo-forum. Därför ville jag skvätta upp en sådan tråd och ser fram emot saftiga bredsidor av info om våran svärmorsdröm . Logiskt är ju att Daniel Nylén själv hänger här med ett nick, spejande efter saftigt stoff till Aftonbladet eller TV4. Nu får han äntligen möjligheten att skvallra om sig själv ;-)
Citera
2006-06-15, 15:51
Medlem
erikbes avatar
Nylén kommer ifrån hålan Sollebrunn utanför Alingsås. Det enda jag har hört är följande. Han jobbade för en liten lokaltidning och när jag tog studenten så blev en kille knivmördad av en tjej under firandet. Nylén tog då sin chans att avancera inom yrket, han sålde sina detaljer till Aftonbladet(?) och fick senare jobb där.

Rätta mig om jag har fel
Citera
2006-06-15, 16:09
Medlem
toMishs avatar
Daniel började jobba som biträde hos den lokala livsmedelsbutiken i Karlstad, där han även extraknäckte som manlig prostituerad, för män. Han flyttade senare till Alingsås, där han försökte fly sitt förflutna, utan framgång. Folk kände igen honom som den "ryggradslösa fikusen utan kroppsbehåring", även "Bingo Remérs Bitch". Han blev även där systematiskt sodomerad av äldre män med massiv ryggbehåring. Nu utan att få betalt. Efter två års trakasserier fick han nog. Han knivmördade en jämnårig pojke som han hade citat: "Blivit fetdissad av". På studentfesten var det mycket folk och stoj, och massan antog att det var en liten flicka som hade huggit ned pojken, och vem kan klandra dem? Han skrev sedan en artikel om sitt alter ego "Josefina - den hemska knivmördaren", och sålde artikeln till Aftonhoran, som publicerade artikeln som ett aprilskämt, men efter att de märkte att den sortens artiklar sålde som smör på en stekhet pridefestival, anställde de lilla Daniel (/Josefina) som skribent, och gav honom rätten att skriva precis vad fan han känner för.
Det är den enda sanna historien bakom Daniel Nylén.
Citera
2006-06-15, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Logiskt är ju att Daniel Nylén själv hänger här med ett nick, spejande efter saftigt stoff till Aftonbladet eller TV4.

Något särskilt nick du misstänker vara D.N.?
Citera
2006-06-15, 16:38
Medlem
toMishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke Nyfiken
Något särskilt nick du misstänker vara D.N.?

Tror inte han var fullt allvarlig..
Citera
2006-06-17, 10:11
Medlem
HGs avatar
Helylle

Ja, vad ska man dra för slutsatser av det här då? Antingen är Daniel en helylle kille som aldrig gör något fel i livet....eller kan det vara ett tecken på att inga kändisar hänger på Flashback media.
Tror personligen att det finns kändisar som har mycket att säga om honom....;-)
Citera
2006-06-17, 10:40
Medlem
padrons avatar
En kille jag kanner sog av Daniel Nyhlen pa en balkong i London (eller om det nu var tvartom).
Citera
2006-06-17, 11:43
Bannlyst
daniel gillar pojkar i åldern 17-22
unga slanka passiva pojkar alltså.
Citera
2006-06-17, 12:28
Medlem
HGs avatar
Är han öppet homosexuell?
Går han på Pride-festivalen och skriker ut sin homosexualitet?
Eller han är kanske Bi?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in