2021-02-03, 15:17
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StickanW
Det är ganska allmänt känt att Nyhlén gillar alltför unga killar och har drogat flera på fester och efterfester i Stockholm. Det gick så långt att han blev portad av flera festfixare och klubbar. Ingen ville bli sammankopplad med honom....

Jag har själv sett hur Nyhlén nästan burit ut uppenbart drogade killar ut till tagin hem. Man kan bara gissa vilka vidrigheter han gjort med dom sen.

Det finns en anledning till varför han flyttade till Marbella. Ingen ville ha med honom att göra i Stockholm.

Vem var det som slog ner honom på en bar på Stureplan för några år sedan? Jag har dessutom för mig att det blev Daniel som blev utkastad efteråt? Minns jag rätt om det var någon gammal fotbollspelare han försökte mucka med?
Citera
2021-02-05, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Vem var det som slog ner honom på en bar på Stureplan för några år sedan? Jag har dessutom för mig att det blev Daniel som blev utkastad efteråt? Minns jag rätt om det var någon gammal fotbollspelare han försökte mucka med?

Har för mig att det var Andreas Andersson.
Citera
2021-02-05, 10:13
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StickanW
Har för mig att det var Andreas Andersson.
Just det. Tack!
Citera
2021-02-07, 21:57
Medlem
Jag trodde Nyhlén var utvandrad till Spanien men när jag kollade på Ratsit så är han skriven på en lägenhet på Brahegatan 20 i Stockholm tillsammans med en kvinna som heter Åsa Margareta Hårdbäck. Någon som vet vem det är? Nyhlén är ju bög så det kan ju knappast vara en flickvän.

Han har för övrigt posten till en postbox så det gör det ju mindre troligt att han bor i lägenheten.

Någon som vet mer?
Citera
2021-03-25, 00:34
Medlem
Van Nostrands avatar
Nån vidare journalistik är det väl inte.
Men han skriver jävligt roligt och är faktiskt en riktigt god stilist.
Exempel på underhållande text:

https://stoppapressarna.se/svenskt/c...ohetsskandalen
Citera
2021-03-25, 06:08
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van Nostrand

"Men Emil har något, han har en intensiv närvaro, ett par hundlika sammetsögon och inte minst sin charmiga småländska svada med lite lagom problem med att utala ”r” långt fram i munnen och med hjälp av tungspetsen.

I övrigt tycks ”Hipster-Emil” dock behärska sin tungmuskulatur till fulländning då han vid åtminstone två tillfällen hade sex med Carolina Neurath."

Citera
2021-04-26, 22:54
Medlem
Enterprises avatar
Haha, förtalsmässigt elakt om en petitess!

https://stoppapressarna.se/svenskt/d...-ex-pojkvannen

Citat:
Stoppa Pressarnas fotograf fångade Joachim Lennholm, 48, under en stilla promenad på Östermalm i Stockholm.

Den atletiskt byggde polisen vandrade mer eller mindre planlöst, utan mål, utan mening – hans blick var tom.

Och det är begripligt – ex-flickvännen har äntligen funnit lyckan med en ny man och det är omvälvande för sångerskans tidigare sambo.
Citat:
Nu är allt förändrat. Pernilla träffar någon ny och för Joachim Lennholm gäller det att vänja sig vid tanken – inte undra på att han strosar runt i sina egna tankar.

Även om Joachim Lennholm rent intellektuellt inser att Pernilla rimligen måste få dejta någon annan är det trots allt inte förvånande att han känner ett styng av svartsjuka och att han känner sig sårad av sin ex-flickväns nya kärlekslycka.
Citera
2021-04-29, 13:52
Medlem
Daniel har visst gjort Patrick Ekwall rejält förbannad som gått till motangrepp på Facebook och Instagram och nu vill han ha allt som går att få på Daniel Nyhlen.
Citera
2021-04-29, 14:47
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van Nostrand

Jag visste faktiskt inte vem Nyhlén eller Stoppa Pressarna var innan Federleys pedofilhaveri.

Men nu måste jag erkänna att jag numera går in och läser ibland, just av orsakerna du beskriver, han är jävligt rolig i sina betraktelser Egentligen så långt från mig det går att komma när det gäller god journalistik eller kvalité men det är mycket svårt att inte dra på smilbanden. När de följde Lena Philipsson till Systembolaget var ju hysteriskt kul om man har den typen av humor
Citera
2021-04-29, 19:57
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Daniel har visst gjort Patrick Ekwall rejält förbannad som gått till motangrepp på Facebook och Instagram och nu vill han ha allt som går att få på Daniel Nyhlen.
+1
https://stoppapressarna.se/svenskt/k...lls-nya-karlek
Citera
2021-04-30, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReNu
Aftonbladets stjärna och krogstockholms största skämt Daniel Nyhlén har åkt dit för inbrott och stöld.

Nyhlén rycker en jacka när han är ute av en kille han är ytligt bekant med.

Den fräcka tjyven åkte hem till till ägaren av jackan (de är ytligt bekanta) och öppnar lägenheten, snor åt sig en dator, en ipod plus några andra grejer.

Den gode Nyhlén åker sedan hem till sig och börjar handla på offrets kontokort. Detta märker givetvis offret och genom olika efterforskningar med hjälp av polisen spåras ip-numret till tjyven.

FAST!
Daniel Nyhlén åkte dit.

.
Såg Stoppa Pressarnas fake mullvad hand i hand med snyggingen Ann Linde
Om det var på väg mot Pisa eller en ny falsk smask fake nyhet på gång är oklart

Obs lika sant som allt annat fake i Stoppa Pressarna
Senast redigerad av Skittapicka 2021-04-30 kl. 18:35.
Citera
2021-04-30, 23:28
Medlem
Krickedixans avatar
Vilken mupp han är. Så fruktansvärt pinsam och tragisk.
Först ger han sig på en man som precis förlorat sin fru i cancer och som mår skitdåligt och hittar på en historia
Vilken sund människa skulle göra något sådant ? Ingen
Sedan vänder han detta när olika media försöker nå honom att det är så synd om honom att han och hans familj fått ta emot dödshot och befinner sig på okänd ort.
Jag kan inte ens tycka synd om kräket
Han är inte normalt funtad. Tror han kan göra vad han vill mot andra men han kan inte ha ett uns till konsekvens tänk.
Patetiskt !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in