2019-10-20, 16:28
Medlem
Isnatts avatar
Nån som minns ett typ tv3/kanal5-program för kanske 15 år sedan. Då följde dom Daniel en kväll och han skulle ut i kändisminglet och fota/skriva och skulle bland annat gå på en klubb som nån robinsondeltagare skulle hålla i. Daniel kom dit och blev inte insläppt varpå han försökte få vakten att förstå vem han var och att klubben inte skulle bli långvarig om den inte förstod värdet av att släppa in den lille skvallertanten
Citera
2019-10-20, 17:43
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Nån som minns ett typ tv3/kanal5-program för kanske 15 år sedan. Då följde dom Daniel en kväll och han skulle ut i kändisminglet och fota/skriva och skulle bland annat gå på en klubb som nån robinsondeltagare skulle hålla i. Daniel kom dit och blev inte insläppt varpå han försökte få vakten att förstå vem han var och att klubben inte skulle bli långvarig om den inte förstod värdet av att släppa in den lille skvallertanten
Nja, riktigt så var det inte. Karin Flink ville bli kändiseventarrangör och brände på fast hon inte begrep hur det gick till. Hon blev rejält uthängd i den där tv-serien.

Daniel Nyhlén upptäckte det. Men han blev överdrivet trumpen över att hon var amatör. Mer att läsa där:
(FB) Vart tog Kajsa Mellgren vägen? (Tråden om bortglömda föredettingar)

Daniel Nyhlén var också generande att se i den tv-serien. Han behövde en hobby och skulle få hjälp med att hitta en hobby. Bland annat var han ute på en sportskyttebana och provade.
Citera
2019-11-24, 13:05
Medlem
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Varför hans fixering kring J.S ?

Det kan man fråga sej?

Klart är dock att denna fjolla måste vara helt sjuk i huvudet, enligt tråden har han nu skrivit över 30 artiklar om JS.
Över 30 artiklar! Om ingenting typ!

Här snackar vi om Sveriges svar på BAGDAD BOB, över 30 artiklar om samma sak, intet nytt på fronten i någon artikel, bara ett upprepade utav guds nåde!

Vilken nolla!
Senast redigerad av LawNumberSix 2019-11-24 kl. 13:07.
Citera
2019-11-24, 22:07
Medlem
Madgetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt

Det var i dokumentären Se mig! från 2002 som visades i, om jag inte missminner mig, SVT. Vi får följa några C-kändisar, däribland Daniel, som vill bli kända på riktigt. Klippet med Fadde Darwich på landet, som var med i 100 höjdare, är ifrån den dokumentären.
Citera
2019-11-25, 00:20
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Det kan man fråga sej?

Klart är dock att denna fjolla måste vara helt sjuk i huvudet, enligt tråden har han nu skrivit över 30 artiklar om JS.
Över 30 artiklar! Om ingenting typ!

Här snackar vi om Sveriges svar på BAGDAD BOB, över 30 artiklar om samma sak, intet nytt på fronten i någon artikel, bara ett upprepade utav guds nåde!

Vilken nolla!

Måste vara nåt som JS gjort honom tidigare. Obegripligt annars han skriver som han gör i SP och inte släpper. En fundering kan vara - har hon satt P för något han gärna ville ha eller göra? TV program/kanal tex? Även om hon "bara" är programledare känner hon ju garanterat de flesta TV cheferna. Måste vara något som legat och skavt hos Daniel och som ligger bakom detta hysteriska med JS.
Citera
2019-11-25, 00:37
Medlem
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Måste vara nåt som JS gjort honom tidigare. Obegripligt annars han skriver som han gör i SP och inte släpper. En fundering kan vara - har hon satt P för något han gärna ville ha eller göra? TV program/kanal tex? Även om hon "bara" är programledare känner hon ju garanterat de flesta TV cheferna. Måste vara något som legat och skavt hos Daniel och som ligger bakom detta hysteriska med JS.

Sant, något måste hon gjort honom, vilket han inte kan släppa, därav kliver han in i rollen som Sveriges Bagdad Bob.
Det är ju minst sagt sandlådenivå på D.N.
Citera
2020-01-01, 00:39
Medlem
Remington Steels avatar
Kristin Kaspersen skriver en kommentar på Insta angående Daniels skriverier i SP:
FÖR FAN DET RÄCKER NU!
Sällan jag vill lägga energi på skit men nu räcker det! En sak ok det går utöver mig men fan inte när det drabbar mina vänner eller familj. Jag vill inte ge denna journalist uppmärksamhet egentligen men nu gör jag det för mina fina vänners. Framförallt med respekt för en fantastiskt fin vän som jag fått tack vara @callesterner nämligen hans underbara flickvän @johannaelvirabohm .
De pågående påhittade historierna kring mig och Calle verkar bara fortsätta. Är man journalist så gör man research. Och då hade denna skribent hört hur mycket jag pratat om den fina kärleksrelation Calle och Johanna har. Hur mycket jag uppskattar de båda som vänner och att jag sa när Lets Dance var slut att äntligen får jag umgås mer med Johanna och inte bara Calle.
Denna journalist har dessutom målat upp en bild av mig att jag är desperat, varit låg och som om jag har en hysterisk längtan efter relation. Allt är LÖGN! ( ett exempel på lögn är text i bild två där jag skrivit på min insta att ”Nu när vi inte kan dansa lets dance så gör vi Lets Ski. Det handlade om mig och Magdalena Forsberg! Absolut ska Calle också åka Vasaloppet precis som Tobias Koch Maria Z från Lets Dance och några andra vänner)
Jag har haft ett magiskt år. Efter ett sorgeår 2018 har jag haft ett fantastiskt 2019 och jag är inte ett dugg desperat i längtan på kärleken. Jag har mer kärlek än man kan önska sig .
Och min vänskapskärlek är lika stor till Calle som till hans galet härliga flickvän.
Så du älskade skribent. Lägg av nu! Försök att hitta sanningen i dig själv och inte skriva påhittade lögner om andra. Tror att det finns gott inom dig. Visa det. Bra mycket charmigare än att trycka ner andra för att lyfta sig själv. Nej, hur skulle det vara att avsluta det nu när vi avslutar 2019. Önskar dig ett gott nytt 2020 med massor av fina, spännande sanna berättelser som är väl grundade i den sanning som faktiskt finns där.
Så, nu har jag fått utlopp för min irritation. Bra att få ur den. Men mer än så här får du inte påverka mig. Om det är mig du vill åt så dra inte in andra. Och lämna för fan Calle och Johanna utanför.
Nu ska jag ta en kaffe och njuta av ännu en fantastisk dag 2019. 😄
Citera
2021-01-26, 20:07
Medlem
Skrev det här i en annan tråd som stängdes. Här är länk till den tråden:
(FB) Skvallerkärringen Daniel Nyhlén på Stoppa Pressarna

Innan Federley-skandalen var det gissningsvis väldigt få människor som hört talats om skvallersidan ”Stoppa Pressarna” där Daniel Nyhlén hängt ut B och C-kändisar genom åren. Förvisso är det väl rätt ointressant läsa om Anna Books klimakterieproblem framförallt då Herr Nylén levt ett så spännande liv själv.

För hur många känner egentligen till att Daniel är både kleptoman och våldtäktsman?
Och då snackar vi riktig våldtäktsman.
För 8 år sedan satt han till och med häktad ett dygn efter ett av sina sexuella äventyr.
Hans favoritoffer är typ alltid detsamma. En ung blond 20 årig pojke. Gärna heterosexuella killar som spelar fotboll som han lurat hem på efterfester i sin våning på Östermalm. Lite rohypnol och Daniel är igång.
Trist bara att människan måste våldta för att få ligga lite.
Men kan detta vara sant?
Jodå, och det har inte bara hänt en gång.
Daniels sexuella äventyr tvingade honom att fly landet och nu bor han en halvtimme utanför Marbella. I Stockholm är han körd. Framförallt bland de unga bögarna som han hotat när de inte nappat på hans inviter.
Om killen lyckats undgå ett sexuellt övergrepp av riksfjollan och skvallerkärringen Nyhlén så kan de räkna med döljande svada:
”Jag ska krossa dig som den lilla myra du är. Jag känner allt och alla i den här stan.
Fast faktum är att Daniel känner ingen. Han är en ensam gammal bög som livnär sig på att hänga ut och ljuga om kändisar.

Är det nån som vet nåt mer?
Citera
2021-01-26, 20:09
Medlem
Det är ganska allmänt känt att Nyhlén gillar alltför unga killar och har drogat flera på fester och efterfester i Stockholm. Det gick så långt att han blev portad av flera festfixare och klubbar. Ingen ville bli sammankopplad med honom....

Jag har själv sett hur Nyhlén nästan burit ut uppenbart drogade killar ut till tagin hem. Man kan bara gissa vilka vidrigheter han gjort med dom sen.

Det finns en anledning till varför han flyttade till Marbella. Ingen ville ha med honom att göra i Stockholm.
Citera
2021-01-28, 19:08
Medlem
Måste bara säga att det är konstigt att man anklagas för att vara Centerpartist bara för att man för fram hur skvallerkärringen Nyhlén betett sig i massa år (se nedstängd tråd ovan). Jag skiter i Fredrik Federleys läskiga peddofilpojkvän men tycker samtidigt att det är ett jäkla hyckleri att hänga ut folk som sexförbrytare som gillar ungt när man själv (som Daniel) hållit på med sånt.

Det var någon som undrade om jag var ute efter att hämnas på Daniel. På den frågan svarar jag ja eftersom han förgripit sig på en av mina vänners yngre bror men klarade sig undan från det eftersom ord stod mot ord, men vi vet sanningen. Fy fan för den sadisten.
Citera
2021-01-28, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Haha! Att skriva 30 artiklar om Strömstedts på en månad tyder på att Nyhlen är en idiot . Stalkerbeteende om du frågar mig. Så här blir det när man är journalist och inte kan få ett riktigt jobb på en riktig tidning.
En idiot är en idiot . Kalla sig hov reporter. hahaha. Ja Exp o afton har tagit in många s.k journalister i sina tidningar. Undrar vad hov journalisten i Expressen Johan T Lindvall gör nu?
Citera
2021-02-03, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
En idiot är en idiot . Kalla sig hov reporter. hahaha. Ja Exp o afton har tagit in många s.k journalister i sina tidningar. Undrar vad hov journalisten i Expressen Johan T Lindvall gör nu?

Johan T är chefredaktör på Svensk Damtidning och i motsats till Daniel "Nyllet" Nyhlén så håller han sig inom lagens råmärken. Jag har hört att det Nyllet skrivit om Kaspersen och Strömstedt är 100 procent påhittat, likaså det han skrivit om den kvinnliga fotografen som han påstår har antastat kändiskvinnor. Finns säkert fler så kallade "artiklar" som är påhittade.

Det är rätt många tidningar Nyllet har fått sparken från och jag tror inte det finns en enda som vill ta i honom med tång...

Är det någon som vet varför han drog till Spanien?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in