2006-06-29, 11:45
Medlem
Svartsjukedramat på Expressen? (Var det väl).
Stöldanmälan av en försmådd pojkvän (En laptop).. Ingen som kommer ihåg de godbitarna?
Citera
2006-06-29, 12:23
Medlem
WK4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Svartsjukedramat på Expressen? (Var det väl).
Stöldanmälan av en försmådd pojkvän (En laptop).. Ingen som kommer ihåg de godbitarna?

Laptophistorien finns väl i en tråd här på Flashback (hinner inte söka just nu)?
Citera
2006-06-29, 12:57
Medlem
padrons avatar
Härligt! En smutsig catfight mellan två riktigt vidriga människor, intressant! A win win situation för oss publiken.

Har man sex med en känd fotbollsspelare är man nödvändigtvis ingen hora. Men säljer man berättelsen till tabloiderna är man en hora. Fattar du det, Denise?
Citera
2006-06-29, 15:18
Medlem
KönsKlass avatar
Bara jag som känner att ALLA kan sälja skivor i Japan? Dom köper ju vad fan som helst, så jag ser det inte som en merit att ha slagit igenom i Japan. Släng över ett par ex av Eilert Pilarms skivor så ska ni se att även han drar ihop 100.000 stillasittandes ristrampare som inte törs säga ett knyst på en livekonsert. Vill ingen ha din dynga så sälj skiten i Japan.

Även den lilla hit Denise hade i Sverige måste hon ha sugit sig till, för inget hon har gjort har varit bra. Det finns ingen kvalité i hennes musik och texterna är riktigt riktigt usla. Det är ju därför hon kastar sig över det ena skumma projektet efter det andra för att slippa gå på socbidrag skulle jag tro. Jag avskyr "Nyllet" lika mycket men jag tycker ändå att han gör en BRA sak då han förstör för lilla Denise.
Citera
2006-06-29, 15:47
Medlem
utters avatar
projicering

Från Dagens Media:
"- Jag har blivit en ny Ljungberg tydligen. Denise Lopez måste hela tiden bära upp sin så kallade kändisexistens på andra människor som är kända, säger Daniel Nyhlén."

Och själv, Daniel?
Citera
2006-06-29, 16:31
Moderator
Oddballs avatar
Daniel Nyhlén fortsätter att kunna arbeta med detta "arbete" tack vare att tillräckligt många människor läser det hans skriver, så felet ligger inte hos honom utan hos hans läsare, dvs "vi".
Citera
2006-07-19, 18:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av leonsedov
"Artisten" Dede, som hade en (?) hit på 90-talet eller så och som sedan dess försökt rebranda sig under sitt riktiga namn Denise Lopez, samt någon slags pokersajt, har på sagda sajt skrivit ett svavelosande angrepp på allas vår Nyhlén. Tror inte det postats förut här. Notera "big in japan"...

Hela inlägget, som inte fick plats här, finns på http://www.deniselopezpoker.com - jag tror inte att det går att hetlänka, men klicka på Blogg, och sedan 6 juni.

Vaffan, trycker man på Blog står det bara "Container" ... why?
Citera
2006-07-20, 20:02
Medlem
abathingapes avatar
Han pluggade nåt år på folkhögskola, var enligt min kompis syster en "riktig ärketönt".
Detta är helt sant.
Citera
2006-07-20, 22:33
Medlem
eastwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abathingape
Han pluggade nåt år på folkhögskola, var enligt min kompis syster en "riktig ärketönt".
Detta är helt sant.

Du lär inte behöva sitta i lögndetektor för ett sånt scoop.
Citera
2006-07-20, 23:22
Medlem
15 år å moppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Daniel Nyhlén fortsätter att kunna arbeta med detta "arbete" tack vare att tillräckligt många människor läser det hans skriver, så felet ligger inte hos honom utan hos hans läsare, dvs "vi".

Daniel.. vem?
Citera
2006-07-21, 07:56
Medlem
När historien om laptopen var aktuell så mailade jag honom (en smula skadeglad i tonen) och frågade om det var sant att han snott en dator av en polare. Han svarade med att fråga om jag trodde på tomten också.
Citera
2006-10-09, 19:45
Medlem
Ajajajs avatar
Den här insändaren till Daniel Nyhlen var kul!

"Du är en riktig fjant... Jävligt omanligt att ha skvaller som yrke. Ful är du också.
/ Hampus Ekelin, 18, Stockholm

Daniel svarar:
Det var elakt skrivet."

http://tv4.se/kandis/493212.html

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här