2013-09-07, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JCDenton
Jag har varit aktiv på happy pancake i 1 år, utan att få något svar på mina mejl. har ändrat presentation och bilder flera gggr. Har till och med tagit hjälp av en dejtingcoach med textning och bilder. Som jag pungade ut nästan 2000 kr och ändå fick jag ingen kontakt. Så här ser jag ut: www.facebook.com/kent.abrahamsson

bilderna är tagna av dejtingcoachen Jaqueline Joo.

Jag undrar, vad är det för fel? Duger jag inte för svenska marknaden eller ska jag behöva söka mig till USA?

Första felet är ju att du frågade en kvinna om hjälp.

Man frågar inte fisken hur fisken ska fångas, man frågar en erfaren fiskare!

Tycker du ser helt average ut på dina bilder, dock ser du att vara alldeles för snäll och verkar sakna stake. Så blir lite mer alfa och ta för dig mer i livet, alternativt dra till USA eller knulla luder.

PS

Lite avis att du har träffat Puma Swede

DS
Citera
2013-09-07, 03:29
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melborp
Första felet är ju att du frågade en kvinna om hjälp.

Man frågar inte fisken hur fisken ska fångas, man frågar en erfaren fiskare!

Tycker du ser helt average ut på dina bilder, dock ser du att vara alldeles för snäll och verkar sakna stake. Så blir lite mer alfa och ta för dig mer i livet, alternativt dra till USA eller knulla luder.

PS

Lite avis att du har träffat Puma Swede

DS

Och hur blir han mer alfa då och tar för sig mer, om han ser för snäll ut och verkar sakna stake?
Senast redigerad av twoeggs 2013-09-07 kl. 03:32.
Citera
2013-09-07, 03:37
Bannlyst
Citat:
Jag har varit aktiv på happy pancake i 1 år, utan att få något svar på mina mejl. har ändrat presentation och bilder flera gggr. Har till och med tagit hjälp av en dejtingcoach med textning och bilder. Som jag pungade ut nästan 2000 kr och ändå fick jag ingen kontakt. Så här ser jag ut: www.facebook.com/kent.abrahamsson

Jag undrar, vad är det för fel? Duger jag inte för svenska marknaden eller ska jag behöva söka mig till USA?
Ingen får några svar av snygga tjejer på dejtingsidor, antaglien är det bara fejkprofiler som är inlagda av sajterna för att få fler medlemmar.
Har du provat skriva till kraftigt överviktiga och äldre kvinnor, typ 20 år äldre än du själv är eller till kvinnor som har olika typer av svåra handikapp?

Dom brukar alltid svara.

Nej, det kommer inte att gå bättre för dig i USA.
Citera
2013-09-07, 06:15
Medlem
B´stards avatar
Citat:

Skippa eller byt glasögon, de passar inte riktigt din ansiktsform - ser lite för nördig ut.
Citera
2013-09-07, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djavulstroll
Ingen får några svar av snygga tjejer på dejtingsidor, antaglien är det bara fejkprofiler som är inlagda av sajterna för att få fler medlemmar.
Har du provat skriva till kraftigt överviktiga och äldre kvinnor, typ 20 år äldre än du själv är eller till kvinnor som har olika typer av svåra handikapp?

Dom brukar alltid svara.

Jag är inte intresserad av att träffa en handikappad tjej eller någon som är gammal nog att vara min morsa. För närvarande är jag med eskorttjejer som ersättning för uteblivna dejter.

B'stard: ska skippa glasögonen på nästkommande bilder.
Citera
2013-09-07, 14:22
Bannlyst
Citat:

Skriver du till svenska tjejer, så är det oftast självklart att de inte svarar.

1. Du har utseende som en svartskalle
2. De tror att du är våldtäktsman/har dålig kvinnosyn baserat på 1.

Jag får dock en del meddelanden av tjejer på HP och då är det de själva som skriver först. Hade jag tagit initiativ och börjat skriva så hade meddelanden varit ännu fler. Det är tråkigt att det är så grymt få utländska tjejer på den sidan, då jag inte är intresserad av svenska kvinnor
Citera
2013-09-07, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelik
Skriver du till svenska tjejer, så är det oftast självklart att de inte svarar.

1. Du har utseende som en svartskalle
2. De tror att du är våldtäktsman/har dålig kvinnosyn baserat på 1.

Jag får dock en del meddelanden av tjejer på HP och då är det de själva som skriver först. Hade jag tagit initiativ och börjat skriva så hade meddelanden varit ännu fler. Det är tråkigt att det är så grymt få utländska tjejer på den sidan, då jag inte är intresserad av svenska kvinnor

För det mesta skriver jag till nordiska tjejer. Har testat östeuropeiska tjejer och latinatjejer(är själv adopterad från latinamerika), men blivit totalignorerad.
Citera
2013-09-08, 15:38
Medlem
Citat:
För det mesta skriver jag till nordiska tjejer. Har testat östeuropeiska tjejer och latinatjejer(är själv adopterad från latinamerika), men blivit totalignorerad.

Det faktum att du bara har bilder som är tagna av en fotograf är för många nåt negativt, de ser dig inte i en naturlig situation. Bilderna säger ingenting om dig. Att du är ensam på alla bilder utom den med Puma Swede (?) ger inte heller några positiva signaler.
Citera
2013-09-17, 07:16
Medlem
leenies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superhemlizzz
Det faktum att du bara har bilder som är tagna av en fotograf är för många nåt negativt, de ser dig inte i en naturlig situation. Bilderna säger ingenting om dig. Att du är ensam på alla bilder utom den med Puma Swede (?) ger inte heller några positiva signaler.

Precis. Haller med om att proffsbilder ser desperat ut. Om du fatt hjalp med texten kanske den ocksa kanns proffsskriven och darmed ocksa desperat? Framforallt om sattet profilen ar skriven pa inte stammer ihop med din ovriga skrivstil som du sedan skickar i meddelanden!

Jag tror att du ska satsa pa att ha bilder dar man ser dig i farten liksom, gorandes vad du nu gillar att gora. Menar nu inte de stereotypa bilderna med olglas (som du har pa facebook) eller dar man posar framfor eiffeltornet. Mer: gillar du bilar - ha en bild dar du ar pa drag racing eller nar du mekar med bilen hemma, ar du intresserad av sport - ha en bild dar du ar pa match med halsduken pa, ar du intresserad av att laga mat - ha en bild nar du star och kockar nagot i koket osv. Visa lite mer av dig sjalv och din personlighet.

Det faktum att du nu gjort dig sjalv googlingsbar pa flashback och skriver att du knullar eskorttjejer ar kanske inte det mest taktiska heller.
Citera
2013-09-17, 12:00
Medlem
Citat:
Jag är inte intresserad av att träffa en handikappad tjej eller någon som är gammal nog att vara min morsa. För närvarande är jag med eskorttjejer som ersättning för uteblivna dejter.

B'stard: ska skippa glasögonen på nästkommande bilder.

Du är absolut inte ful men som sagt, din nörd-look går helt enkelt inte hem hos tjejer. Gör dig av med glasögonen eller skaffa "trendbågar" och välj bild med annan mimik än den du länkade till.
Citera
2013-09-17, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djavulstroll

Dom brukar alltid svara.

Jesus, som om äldre överviktiga damer inte får napp på fina fiskar i nätdejtinghavet utan måst nöja sig med vad som som fastnat i nätet även om det är en träskpadda?
Nää...
Citera
2013-09-17, 15:12
Medlem
frigolitpannas avatar
Klart man får ligga, man märker ganska omgående vad en kvinna är ute efter, dom kan dock dölja det hela med att skriva att dom är ute efter ett seriöst förhållande.
Tror inte det finns speciellt många seriösa killar på en sådan sajt.

Flertalet kvinnor är mammor på heltid= noll tid över att vara kvinna - få kuk.
Har besökt flertalet "nät-kvinnor" genom åren under kvällstid då deras barn sover och penetrerat så väggarna skakar, senast i söndags kväll.
Har två nya dejter denna veckan.

Om du ser bra ut chansen att få knulla ganska god, sedan i mars månad har jag träffat ca. 10 kvinnor från nätet, knullat sex st. av dom. En av dom har blivit en stadig k.k.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in