2011-12-26, 18:53
Medlem
Kort och gott - vad är era erfarenheter av att kamma hem personer från
Happy Pancake (främst) el dyl?
Citera
2011-12-26, 18:55
Medlem
Fettopappas avatar
Jag har träffat många trevliga där ifrån! Vissa är idioter, andra inte. Inte så mycket ligga dock, mest killar som gillar att mysa och titta film.
Citera
2011-12-26, 18:55
Bannlyst
Jävligt dåliga får jag säga. Inte för att jag är ful, tråkig eller efterbliven. Men man får inte kontakt så bra med de fina brudarna där eller på detingsidor. Blir t.om. dissad av rena rama stolpskott som man i normala fall inte skulle ha knullat.
Citera
2011-12-26, 19:02
Medlem
grinder123s avatar
Stämmer bra det analys;

Sen får du ju även tänka på att tjejer får oftast väldigt mycket mer meddelanden än killar, vissa tjejer blir t.ex bombade.
Hade ett gammalt ex som var medlem på en datingsida, hon visade mig hennes inbox och det var löjligt.
Sen har ju många också inget game, man kan ju inte skriva t.ex
"Snygga tuttar!!" "Hej snygging, go röv" etc.

Ser det mer som ett tidsfördriv, träffar man nån go tjej på nätet så är det ju A+.
Men finns så mycket skräp och folk som knappast ser ut som på bilderna!
Citera
2011-12-26, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av grinder123
Stämmer bra det analys;

Sen får du ju även tänka på att tjejer får oftast väldigt mycket mer meddelanden än killar, vissa tjejer blir t.ex bombade.
Hade ett gammalt ex som var medlem på en datingsida, hon visade mig hennes inbox och det var löjligt.
Sen har ju många också inget game, man kan ju inte skriva t.ex
"Snygga tuttar!!" "Hej snygging, go röv" etc.

Ser det mer som ett tidsfördriv, träffar man nån go tjej på nätet så är det ju A+.
Men finns så mycket skräp och folk som knappast ser ut som på bilderna!

Nja, det är ett svepskäl många gånger. För de går ju in på ens sida och spanar efter att man mailat dem. De vill helt enkelt inte av någon anledning. Tror att många där söker efter perfektion ELLER vill ha uppmärksamhet. Som man råder jag att man ljuger mycket för att kunna få ligga.
Citera
2011-12-26, 19:10
Medlem
Ok! Taktiken jag hade under min "aktiva period" under ett knappt år var att ha ett ganska kul profilnamn, rätt kul bild, och ingen presentation (jag är kille för övrigt).
Sen körde jag hårt på att alltid ses hemma i princip direkt, så var inte på några riktiga "dejter".
Totalt ligga med 10 tjejer, med ganska ok win/fail-ratio. Sen var det såklart inte alltid bra ratio på
skickade mail/svar =)

Nån annan som körde samma taktik, eller nån helt annan?
Citera
2011-12-26, 19:49
Medlem
Adriadnes avatar
Jag tycker inte att det finns några attraktiva män på HP, alls. Jag har varit medlem i några veckor men ännu inte hittat någon som jag skulle vilja träffa.
Citera
2011-12-26, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adriadne
Jag tycker inte att det finns några attraktiva män på HP, alls. Jag har varit medlem i några veckor men ännu inte hittat någon som jag skulle vilja träffa.

Vilken bedömning. haha. Det säger väl vad du är för person. Du känner inte dessa killar som skriver till dig så hur kan du sitta och analysera hur de är i verkligheten. Det är vad som är fel med er tjejer är att ni spelar olika scenario i era huvud.

Det finns ett ordspråk som säger "Om du själv inte har något att erbjuda så kan du inte kräva eller förvänta något från den andre."

Du som tjej kan inte sitta i ditt hem och ska tro att nån kille som du vill ha ska knacka på din dörr och ska komma in och göra allt för dig.
Citera
2011-12-26, 20:10
Medlem
Poissas avatar
Tycker att fruntimmer på happy pancake är rätt vidriga, för det första så måste man ha en visningsbild som är över redigerad och se ut som någon modell för att dom ska skriva något, sen så är dom som inte har så stora krav fruktansvärt lösa . har säkert kammat hem ett 20 tal som man doppat från den där sidan, med andra ord ligga är nog inget problem, seriöst däremot skulle ja tveka på.
Citera
2011-12-26, 20:10
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mentos-fruit
Vilken bedömning. haha. Det säger väl vad du är för person. Du känner inte dessa killar som skriver till dig så hur kan du sitta och analysera hur de är i verkligheten. Det är vad som är fel med er tjejer är att ni spelar olika scenario i era huvud.

Det finns ett ordspråk som säger "Om du själv inte har något att erbjuda så kan du inte kräva eller förvänta något från den andre."

Du som tjej kan inte sitta i ditt hem och ska tro att nån kille som du vill ha ska knacka på din dörr och ska komma in och göra allt för dig.

Om jag ska vilja ödsla tid åt att träffa en person från internet, så måste han ha någonting som verkar i alla fall lite intressant. De flesta verkar helt enkelt obotligt tråkiga, gillar "sport, tv och en öl med polarna", jobbar som lagerarbetare eller lastbilschaufförer, ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig eller värre. Men jag har ju inte klickat mig igenom alla ännu.. Det kanske finns några trevliga killar.

Jag kräver inte mer än vad jag själv har att erbjuda. Jag kräver inte någon extraordinär, bara någon som är kompatibel med mig, mina intressen och ambitioner.

Jag sitter inte och väntar, jag har i stort sett givit upp.
Citera
2011-12-26, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adriadne
Jag sitter inte och väntar, jag har i stort sett givit upp.

Det är bra. Dina gener är inte tillräcklig för starka för att du ska föra de vidare. Endast de starkaste överlever.
Citera
2011-12-26, 20:56
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mentos-fruit
Det är bra. Dina gener är inte tillräcklig för starka för att du ska föra de vidare. Endast de starkaste överlever.

Jag kan väl reproducera mig ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in