Citat:
Ursprungligen postat av mentos-fruit
Vilken bedömning. haha. Det säger väl vad du är för person. Du känner inte dessa killar som skriver till dig så hur kan du sitta och analysera hur de är i verkligheten. Det är vad som är fel med er tjejer är att ni spelar olika scenario i era huvud.
Det finns ett ordspråk som säger "Om du själv inte har något att erbjuda så kan du inte kräva eller förvänta något från den andre."
Du som tjej kan inte sitta i ditt hem och ska tro att nån kille som du vill ha ska knacka på din dörr och ska komma in och göra allt för dig.
Om jag ska vilja ödsla tid åt att träffa en person från internet, så måste han ha någonting som verkar i alla fall lite intressant. De flesta verkar helt enkelt obotligt tråkiga, gillar "sport, tv och en öl med polarna", jobbar som lagerarbetare eller lastbilschaufförer, ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig eller värre. Men jag har ju inte klickat mig igenom alla ännu.. Det kanske finns några trevliga killar.
Jag kräver inte mer än vad jag själv har att erbjuda. Jag kräver inte någon extraordinär, bara någon som är kompatibel med mig, mina intressen och ambitioner.
Jag sitter inte och väntar, jag har i stort sett givit upp.