2016-04-07, 15:01
Medlem
Bassplays avatar
Nae.

Jag är inte en 10/10 kille men jag trodde ändå jag skulle få lite svar och så även om det inte leder någonstans.

Profilen är viktig...Ja? Jag har kryddat den lite extra också för att se om det hjälper.

Tillslut efter en cirka 20-30 flirtar och skriva meddelanden sänkte jag mina krav och hittade nån liten köttbulle som verkade allmänt konstig. Hon hade skrivit att hon gillade att vara hemma och se på skit som OC och liknande skräp.

Samma stad.. Yes
Okej då kör vi..

Hon svarade men efter två meddelanden dog det bara ut och jag insåg att det här är inte för mig, jag mådde redan dåligt efter att nyligen förstört ett längre förhållande och detta gjorde mig bara ännu sämre.

Tog bort mina bilder, rensa profilen.. Tänkte ta bort mitt konto men vem vet, man kanske ger det en chans och det är ändå ingen som kan förstå vem det är och det kostar inget.

En vecka senare stack jag ut med en polare, vi träffa tre tjejer och jag klickade snabbt med den en av dom.

Okej? Så svårt var det, ge er ut i riktiga livet istället är mitt tips även om det kan ta emot, som fan.

Dessutom håller jag med, de flesta på just happy pancake verkar leta efter något seriösare än att ligga.
Citera
2016-04-07, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KRYPTONITIFITTAN
Jag har väl vart på hp ett tag. Mitt enda tips jag kan ge är att skriva mail som sticker ut. Skippa allt om sex. Allt om utseende, ställ aldrig frågan "Hur är det med dig?" Tjejerna fullständigt svämmas över med sådana mail.

Skriv om alldagliga ting som att du vore din kompis du skrev med. Tjejer letar livskamrater i större grad och vill ha en kille som verkar seriös. Om du går hos socialen, röker på regelbundet och är en riktig lallar så kommer du få det svårt.

Hur hjälper det när de allra flesta mail inte ens öppnas? På något sätt måste man sticka ut, men då för att mailet ska öppnas. Kanske borde man ha en profilbild på Pippi Långstrump eller dylikt?
Citera
2016-04-07, 17:34
Medlem
MrWins avatar
Sedan jag ändrade i profilen att jag söker vänskap i stället för fast förhållande så får jag knulla mycket mer.
Citera
2016-07-12, 20:20
Medlem
Är Match.com bättre alltså mer seriös?
Citera
2017-03-16, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Är Match.com bättre alltså mer seriös?

Match är de värsta skiten som finns! Tro mig!
HP funkar...helt klart. Men...du får vad du betalar för tänkte jag skriva. Fick hugg på 4 brudar där för några år sedan. Fick ligga ganska omgående. Skulle väl beskriva mig själv som en kille som är en 7 av 10 så att säga.
Men jag inledde ingenting seriöst. Brudarna var mellan 18 och 42 vill jag minnas. Den äldsta var klart bäst. Helt galen i sängen...och för övrigt också...
Citera
2017-03-17, 01:56
Medlem
Det som är fånigt med dessa sidor är att det i grund och botten bara handlar om sex... Om man retuscherar de fåniga agendorna som folk har på dessa sidor så kommer man till insikt att det är mycket falska människor som är just på dessa sidor och får för sig att vara "seriösa"..

Det är ju lite "finare" hemsidor än Bodycontact, darkside etc.. Men dessa sist nämna sidorna är fan bättre när det kommer till vad personen i sig verkligen söker och de flesta gömmer sig inte bakom falska fasader som på Badoo, HP, match, appen tinder etc.
Struntat blankt i dessa sidor då det inte ger mig något, visst har man träffat på personer därifrån men ALLA har varit falska i grunden, fegisar som kollar lite för mycket på skit serier och tror sig vara någon typ av primadonna, nej tack.

Däremot är väl det bästa att mötas upp spontant, ute i centrum eller på någon dylik aktivitet. Där man kan läsa av kroppsspråket etc.
Men rent allmänt så är det väldigt tafatt att skapa sig nya relationer om man inte då går i samma idrottsklubb eller liknande.
Tar ju en tid att lära känna en person, men om man vill bara ligga så är det väl lika bra att betala för ett ligg, blir ju samma grej nästan om man ska spendera sin tid, sina känslor, sina pengar på fika/bio/restauranger för att sedan få höra att man inte bryr sig eller bara tänker på sex, bara fåneri samt en bottnad dubbelmoral av vad som är en "produkt" i det där konstiga spektrumet av sexism.

Lycka till era kåta jävlar Ni kanske inte fattar vad ni önskar, men en sak är det garanti på och det är att man måste offra något för att få något.
Citera
2022-06-17, 01:43
Medlem
När jag var singel knullade jag nya kvinnor varje vecka på HP och Badoo. Min bror är nybliven singel nu och ligger hela tiden. Vad är problemet?
Citera
2022-06-17, 09:01
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
När jag var singel knullade jag nya kvinnor varje vecka på HP och Badoo. Min bror är nybliven singel nu och ligger hela tiden. Vad är problemet?

ser ni båda bra ut vilket ni antagligen gör är det väl inget konstigt ? men om du tror alla har det så lätt är du nog ute och cyklar.
Citera
2022-06-17, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
ser ni båda bra ut vilket ni antagligen gör är det väl inget konstigt ? men om du tror alla har det så lätt är du nog ute och cyklar.
Inget speciellt med våra utseenden.
Citera
2022-06-17, 10:59
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Inget speciellt med våra utseenden.

killar som inte ser bra ut får knappast ligga hela tiden.
Citera
2022-06-17, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
killar som inte ser bra ut får knappast ligga hela tiden.
Jag tror det beror på vilken ålder man är i och hur kräsen man själv är. Jag själv hade en salig blandning mellan 4-8 poängare. 35 ligg på ca 6 månader uppdelat på 2 3 månadersperioder är ju rätt många kan jag tycka. Och det var fler som ville träffas än jag orkade med. Men 40-45 åriga milfar finns det i överflöd.
Citera
2022-06-17, 14:03
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Jag tror det beror på vilken ålder man är i och hur kräsen man själv är. Jag själv hade en salig blandning mellan 4-8 poängare. 35 ligg på ca 6 månader uppdelat på 2 3 månadersperioder är ju rätt många kan jag tycka. Och det var fler som ville träffas än jag orkade med. Men 40-45 åriga milfar finns det i överflöd.

okej låter helt galet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in