2012-06-04, 19:03
Citat:
Det känns som om jag har en för tråkig text på min profil. Den beskriver egentligen bara vad jag gör på fritiden vilket egentligen inte är så intressant (även fast alla tjejer skriver mycket tråkigare, men de är ju tjejer). Får jag inspieras av din text för att se hur det går då?
Ursprungligen postat av Harrison_Ford
Kan uppdatera att jag får 2 mail idag från nya tjejer som öppnat mig, bara tack vare min presentation. Som sagt, jag ser speciellt bra ut (jag är snyggast i världen enligt mig själv
)
Random tjej utan bild: "Hej ditt rövhål
hur trivs du i stan?"
halvsnygg tjej: "Faan va skoj presentation du har
gillar den.. är det bra med dig?"
Det jag vill poängtera till er är kraften av personlighet hos oss män och inte utseendet! Ni vet ju själva hur jävla ovanligt det är att tjejer tar initiativ annars.
Min profil lyder ungefär: "Jag är en dryg player, ska vi leka? Jag har precis flyttat från galningarna i ****, och flyttar in i **stad** om någon vecka
Jag gillar impulsiva och galna tjejer så inga kaffe-latte fjantar tack! Främst kommer arbete och företaget nu, men då krävs det såklart även nya människor i livet som en extra krydda så ..var en snäll och duktig liten fröken så har jag nog lust att ses!"
Lekfull, snäll, krav på tjejr och umgås inte med vem som helst = högt värde (den är STOR), prioriterar mina egna intressen före andra människor = högt värde, sista kommentaren är bara allmänt lekfull och sexuell med viktigaste aspekten att den utstrålar manlig energi
Ta till er av detta nu grabbar

Random tjej utan bild: "Hej ditt rövhål

halvsnygg tjej: "Faan va skoj presentation du har

Det jag vill poängtera till er är kraften av personlighet hos oss män och inte utseendet! Ni vet ju själva hur jävla ovanligt det är att tjejer tar initiativ annars.
Min profil lyder ungefär: "Jag är en dryg player, ska vi leka? Jag har precis flyttat från galningarna i ****, och flyttar in i **stad** om någon vecka

Lekfull, snäll, krav på tjejr och umgås inte med vem som helst = högt värde (den är STOR), prioriterar mina egna intressen före andra människor = högt värde, sista kommentaren är bara allmänt lekfull och sexuell med viktigaste aspekten att den utstrålar manlig energi
Ta till er av detta nu grabbar