2011-12-26, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adriadne
Jag kan väl reproducera mig ändå.

Det kan du säkert göra, men eftersom du är så kräsen av dig så tror jag inte alls att du kommer reproducera något. Även om du kan skriva en hel del saker för mig om vad du föredrar för killar, faktum är att när du blir attraherad av mig så kommer du inte längre stå vid dina tidigare påhittade val om killar.
Citera
2011-12-26, 21:23
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mentos-fruit
Det kan du säkert göra, men eftersom du är så kräsen av dig så tror jag inte alls att du kommer reproducera något. Även om du kan skriva en hel del saker för mig om vad du föredrar för killar, faktum är att när du blir attraherad av mig så kommer du inte längre stå vid dina tidigare påhittade val om killar.

Jag läste din tråd om attraktion och jag håller i princip med dig. Attraktion är väldigt starkt och blir man inte attraherad av någon så kan man inte framtvinga det. Då kommer man aldrig bli riktigt kär. Däremot, så blir jag ibland extremt attraherad av killar som jag vet att jag inte är kompatibel med, som jag vet är "players" eller dåliga killar, och jag kan då välja att inte vara med dem trots att mina "instinkter" säger mig att jag vill. Jag tar ett djupt andetag och låter bli.

Sen har jag inte gett upp helt och hållet, jag hoppas fortfarande att jag ska hitta någon att älska. Gör jag inte det så är det dock inte svårt att hitta någon att ligga med, eller så kan man låta inseminera sig i Danmark. Det löser sig.
Citera
2011-12-26, 21:54
Medlem
Jag har fått ligga varje gång jag gått på dejt. Men sen är jag ju jävligt snygg med!
Citera
2011-12-26, 23:01
Medlem
KaptenAlmas avatar
Jag har legat med 5 av 6 tjejer jag träffat där. Nr 6 ville jag inte ligga med då hon var lite för storvuxen för min smak.
Citera
2011-12-26, 23:09
Medlem
alcatrazs avatar
På hp har jag träffat en, och legat med en.

Är inte så aktiv men kan tycka det är skoj ibland att surfa runt och kolla på brudar där om man inte har nåt bättre för sig, och emellanåt stöter man på nån trevlig där.
Citera
2011-12-27, 01:17
Medlem
Jepp man får ligga med brudar där! Men de lätta brudarna är lätta för alla.. nyreggade brudar är att rekomendera.
De Gäller att sticka ut från alla andra killar och sen få känna att hon är speciellt utvald. Underlättar om man skriver så brudarna har lätt för att svara.
Citera
2011-12-27, 09:00
Medlem
senkomdus avatar
Var på ett tiotal dejter under mina 3 månader som medlem. Det resulterade i att jag låg med 3 av dem, då de andra helt enkelt inte gjorde tillräckligt bra ifrån sig på dejterna. Fanns en hel del intressanta flickor som inte riktigt var sanningsenliga i sina presentationer. :P
Citera
2011-12-27, 14:41
Medlem
submariners avatar
Citat:
Om jag ska vilja ödsla tid åt att träffa en person från internet, så måste han ha någonting som verkar i alla fall lite intressant. De flesta verkar helt enkelt obotligt tråkiga, gillar "sport, tv och en öl med polarna", jobbar som lagerarbetare eller lastbilschaufförer, ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig eller värre. Men jag har ju inte klickat mig igenom alla ännu.. Det kanske finns några trevliga killar.

Jag kräver inte mer än vad jag själv har att erbjuda. Jag kräver inte någon extraordinär, bara någon som är kompatibel med mig, mina intressen och ambitioner.

Jag sitter inte och väntar, jag har i stort sett givit upp.

du MÅSTE bo på landet...

OnT: lite beroende på vibbarna från tjejen så är drinkar/vin på en bar vanligast på första dejten - i några fall har det varit så ospännande att vi inte ens hörts efteråt, i några fall har vi träffats igen och i några fall har vi gått hem för att ligga...

min uppfattning är att vill man ligga är det inte särskilt svårt, man är lixxom "Godkänd" om hon vill ses för ett glas vin
Citera
2011-12-27, 15:44
Medlem
Jag har träffat tre tjejer ifrån HP. Ingen ifrån samma stad, men ifrån närliggande. Legat med två av dom. Hållit på med den tredje.

HP är en bra sida. Men många som är med där, är inte något som man hänger i julgranen. Samtidigt som det också finns guldkorn, precis som på alla andra ställen. HP är bara ett annorlunda sätt att träffa människor på. Men när man väl ses, så är det ju samma förutsättningar som om ni sett på vilket annat sätt som helst.
Citera
2011-12-27, 20:56
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
du MÅSTE bo på landet...

Jag bor både på landet och i huvudstaden. Det blir dock samma resultat vart jag än söker, Stockholm, Malmö och Göteborg verkar inte ha mer att erbjuda än övriga södra Sverige. Jag har inte testat att söka mig norrut, dock. Det är ändå för långt bort.

Alla är såklart inte lastbilschaufförer.. men det ser ändå dystert ut.
Citera
2011-12-27, 23:52
Medlem
Widilinskis avatar
Har hört mycket om detta happy pancake på sistone? Enbart en ligg-sida eller är det som en dejting-sida som dom här andra jag inte minns namnen på (då jag aldrig brytt mig om att söka mig till internet för sådant). Vad är det för "medelålder" på sidan? 30?
Citera
2011-12-28, 00:29
Medlem
Citat:
Jag bor både på landet och i huvudstaden. Det blir dock samma resultat vart jag än söker, Stockholm, Malmö och Göteborg verkar inte ha mer att erbjuda än övriga södra Sverige. Jag har inte testat att söka mig norrut, dock. Det är ändå för långt bort.

Alla är såklart inte lastbilschaufförer.. men det ser ändå dystert ut.

Du verkar hysa ett väldigt förakt mot hederliga arbetare. Med tanke på att du internetraggar som tjej kanske en självrannsakan vore på sin plats.. Du kan t.ex. inleda med att fråga dig själv vad du har att erbjuda? Intellektuell stimulans? Tveksamt med tanke på dina generaliseringar och föraktfulla uttalanden....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in