Citat:
Ursprungligen postat av mentos-fruit
Det kan du säkert göra, men eftersom du är så kräsen av dig så tror jag inte alls att du kommer reproducera något. Även om du kan skriva en hel del saker för mig om vad du föredrar för killar, faktum är att när du blir attraherad av mig så kommer du inte längre stå vid dina tidigare påhittade val om killar.
Jag läste din tråd om attraktion och jag håller i princip med dig. Attraktion är väldigt starkt och blir man inte attraherad av någon så kan man inte framtvinga det. Då kommer man aldrig bli riktigt kär. Däremot, så blir jag ibland extremt attraherad av killar som jag vet att jag inte är kompatibel med, som jag vet är "players" eller dåliga killar, och jag kan då välja att inte vara med dem trots att mina "instinkter" säger mig att jag vill. Jag tar ett djupt andetag och låter bli.
Sen har jag inte gett upp helt och hållet, jag hoppas fortfarande att jag ska hitta någon att älska. Gör jag inte det så är det dock inte svårt att hitta någon att ligga med, eller så kan man låta inseminera sig i Danmark. Det löser sig.