2012-01-07, 16:40
Medlem
Chainlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittleLyla
Kort och gott - vad är era erfarenheter av att kamma hem personer från
Happy Pancake (främst) el dyl?

Lätt som en plätt. De flesta vill dock ha något mer än ett engångsligg så det beror på vad du är ute efter. Är rätt onödigt att göra mer seriösa personer besvikna genom att ligga med dom och sen säga tack och hej.
Citera
2012-01-07, 16:46
Medlem
Chainlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Jag såg ett program där de jämnför hur folk reagerar på utseende och filmade med dold kamera.
Tex en tjej i top, kjol och stilettoklackar började ingen prata med. Men när samma tjej, i samma kläder men fast i gympadojjor stod där så pratade många fler med henne.
Så jag tror när jag klär upp mig så uppfattas jag nog som mindre tillgänglig. Och de som har börjat prata med mig brukar vara överraskade över hur trevlig jag är, för de brukar kommentera det lite förvånat att de inte förväntat sig det...

Jag har upplevt det här fenomenet. Varför tar egentligen andra för givet att man är svår om man har klackar, kjol, blus etc.?
Citera
2012-01-07, 17:34
Medlem
grvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chainless
Jag har upplevt det här fenomenet. Varför tar egentligen andra för givet att man är svår om man har klackar, kjol, blus etc.?

Ser jag en riktigt uppklädd tjej så känns det dels som att hon bara vill ha attention från sliskiga snubbar med kotlettfrilla och fett med cash alt "farliga" gangstertyper. Sen finns det väl även nån fult tanke i huvet att ju "bättre" klädd hon är desto mindre innanför pannbenet, vilket natrutligtvis inte alltid stämmer men tyvärr finns stereotypen där
Citera
2012-01-07, 17:51
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grv
Ser jag en riktigt uppklädd tjej så känns det dels som att hon bara vill ha attention från sliskiga snubbar med kotlettfrilla och fett med cash alt "farliga" gangstertyper. Sen finns det väl även nån fult tanke i huvet att ju "bättre" klädd hon är desto mindre innanför pannbenet, vilket natrutligtvis inte alltid stämmer men tyvärr finns stereotypen där
Det var ju ett ärligt svar... verkligen synd att när man vill vara fin att man blir klassad som dum i huvudet...
Lustigt för jag tänker tvärtom om män: ser jag en man ute på krogen i tråkiga, vardagliga kläder så undrar jag om han gått fel för ingen vettig människa går ut sådär lol
Citera
2012-01-07, 19:01
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Det var ju ett ärligt svar... verkligen synd att när man vill vara fin att man blir klassad som dum i huvudet...
Lustigt för jag tänker tvärtom om män: ser jag en man ute på krogen i tråkiga, vardagliga kläder så undrar jag om han gått fel för ingen vettig människa går ut sådär lol

Precis så tänker jag om tjejer, och jag har ärligt talat svårt att tro att jag skulle vara så unik i det fallet.
Citera
2012-01-07, 20:52
Medlem
grvs avatar
Citat:

Du ska nog inte ta mina ord på för stort allvar, jag är nämligen långt ifrån normal

Jag klär mig alldagligt/billigt när jag går ut för jag inte har någonting som helst att vinna på att försöka klä upp mig. Skit är inte attraktivare om man slår in det i godispapper

Sen finns det säkert attraktiva killar som ej klär upp sig föratt de helt enkelt inte bryr sig.
Senast redigerad av grv 2012-01-07 kl. 20:57.
Citera
2012-01-19, 10:12
Medlem
SurfStars avatar
Orkade inte läsa igenom tråden om detta tagits upp men undrar om de (killar) som söker efter vänskap egentligen söker efter att få ligga? Ursäkta om jag är lite fördomsfulll
Citera
2012-01-19, 12:59
Medlem
TheBurdens avatar
Folk har för mycket förbestämda krav. Folk chansar för lite. Folk är för kräsna, och således så blir det inget för många.
Citera
2012-01-19, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SurfStar
Orkade inte läsa igenom tråden om detta tagits upp men undrar om de (killar) som söker efter vänskap egentligen söker efter att få ligga? Ursäkta om jag är lite fördomsfulll

Jo, det är väl en rätt bra teori, speciellt om du är snygg.
Du vet väl att alla killar vill ligga med sina snygga tjejkompisar?...
Citera
2012-01-19, 13:16
Medlem
Megafailures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Folk har för mycket förbestämda krav. Folk chansar för lite. Folk är för kräsna, och således så blir det inget för många.

Iaf kvinnor, verkar som 30 års prinsessdrömmar och manshat kommer ut i en enda stor fördomsorgasm när livmodern börjar bli hungrig och dom börjar skriva på kontaktforum.

Lite lätt generaliserande men ack så sant i många fall.

Bara gilla läget .
Citera
2012-02-09, 21:31
Medlem
Har hållit på lite grann med Happy Pancake nu och det går bra. Ska troligtvis knulla på söndag med en inte så snygg brud men imorrn så kanske jag knullar med en faktiskt ganska fräsch brud. Satt eh det blir nice.
Citera
2012-02-12, 22:47
Medlem
Döda mig, snälla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här