2012-04-03, 23:17
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Med det här inlägget så vill jag framhäva mina erfarenheter om ämnet i fråga.

De få gånger jag har druckit T-Sprit så har det var gång varit Petro Röd. De få gångerna som jag har druckit det så har jag kommit fram till att det lindrigaste sättet att inmundiga den här typen av sprit är följande; Du skall först ta några isbitar att tugga på. Därefter skall du blanda önskad mängd Rödsprit och Saftkoncentrat 50/50. Sedan skall du svepa din härliga grogg och därefter tugga isbitar och dricka mycket vatten. Då lindrar du smaken av bitrex effektivt enligt min subjektiva mening.
Citera
2012-04-18, 19:30
Medlem
Zicks avatar
Finns det något recept som gör t-röd drickbart? Någon man kan blanda i?
Citera
2012-04-22, 12:41
Medlem
tverskoys avatar
Jag dricker t-röd och det går utmärkt. Mycket billigare och BÄTTRE i kvalité än skiten på systemet. Det är bara att blanda den med mjölk så funkar det utmärkt för mig.
Citera
2012-04-22, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tverskoy
Jag dricker t-röd och det går utmärkt. Mycket billigare och BÄTTRE i kvalité än skiten på systemet. Det är bara att blanda den med mjölk så funkar det utmärkt för mig.

Va.
Citera
2012-04-22, 23:15
Medlem
Ett tips som en del alkisar kör med är att doppa en bomullstuss eller tampong i T-doja och dra upp den i röven.
Då tar kroppen upp det som behövs utan att man behöver spy!
Samtidigt får man ett garanterat rent anus....

Citera
2012-05-06, 02:42
Medlem
Förtära Handsprit?

Hallaa!

Lyssna nu: Efter min kväll i gläntan med ett antal kollegor fick en sammanbiten finsk konsult en jävligt underlig ide! Genom att taga alkohogelet(70%) från personalfiket och blanda det med Fanta exotic kunde han frambringa århundradets bira! Säj mig nu; Är denna individ sjuk i huvudet som förtär handdesinfektionsmedel eller äro detta en beprövad metod? Jag finner inga säkra källor på nätet så jag vänder mig därför till detta fria forum!

Raj raj!
Citera
2012-05-06, 02:50
Medlem
Handsprit innehåller isopropanol, vilken ger en obehaglig form av berusning och medför risk för djup medvetslöshet.

Ingen riktig källa på det men...
Citera
2012-05-06, 04:06
Medlem
Xalterads avatar
Det beror på vilken sorts handsprit det är tror jag då beroende på vad den innehåller, men har själv druckit alcogel i mindre mängder så det är ingen fara då iaf. Men vet inte hur man skulle må av att kröka på alcogel iom att många innehåller iso-propanol.

Det är lämpligt att du blandar ut det till cirka 20% för att få det någorlunda drickbart, men det är långt ifrån gott ändå.
Citera
2012-05-06, 09:38
Medlem
zepofans avatar
Ja du, att dricka handsprit är väl ungefär lika gammalt som handsprit i sig.
Citera
2012-05-06, 16:31
Moderator
Arne.Ankas avatar
Handspriten jag hittade på jobbet innehöll 70% etanol enligt etiketten så den hade man nog blivit full av men vilken djävla andedräkt man hade fått.
Citera
2012-05-06, 16:56
Medlem
Sunghirs avatar
För att ta reda på att det verkligen är alkohol i T-röden och inte träsprit, kan man väl göra ett lågtest?

Häll upp T-röd på en sked. Tänd eld.
Ifall blå flamma = alkohol = drick.
Ifall grön flamma = träsprit = drick ej.

Eller hur var det nu?
Citera
2012-05-06, 20:01
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tverskoy
Min morfar berätta en gång för mig att finarna brukade blanda tdojja med mjölk och sen sila det genom en brödlimpa. På så sätt så skulle alla gifter från t-spriten fastna i limpan och gör spriten drickbar. Det här är förstås en mycket gammal historia. Från den tiden t-röd faktiskt innehöll gifter/dylikt så folk inte skulle dricka den. Men det gjorde folk ändå i abstinensens hätta så dom vart tvungna att ändra receptet en aning Om den här historien är sann eller ej vet jag inte. Tänkte bara dela med mig!

Kul att den här tråden fortfarande lever. Den börjar bli kult nästan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in