2009-11-18, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalviaN
Haha
Har inte kvar maskinen och kan inte tatuera, har bara provat lite på mig själv och vänner innan man tröttnade. Kan inte ens skriva fint så du kan räkna ut resultatet hehe.

Hämtade flaskan nu, Handdesinfektionsmedel 60, märke DAX
Återfättande handdesinfektion
isopropyl alcohol

Sådan flaska med pump, haha

säg inte att man kan dricka den skiten?
Har fått från en vän som känner en som jobbar på ett sjukhus som fått med sig några hem ^^

Jepp, den där funkar utmärkt. Sätt pumpen i munnen, 7 fulla pumptryck brukar vara lagom, svälj direkt och sen sköljer du ner med lite vatten. Smakar inte alls illa. Gör om detta en 3-4 gånger så har du en redig och riktigt skön fylla.
Citera
2009-11-18, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Diesel
Jepp, den där funkar utmärkt. Sätt pumpen i munnen, 7 fulla pumptryck brukar vara lagom, svälj direkt och sen sköljer du ner med lite vatten. Smakar inte alls illa. Gör om detta en 3-4 gånger så har du en redig och riktigt skön fylla.
haha, låter för mycket får väl prova en skvätt i tagen någon gång, är så väck nu så pallar inte bli lurad

Men hittade ett inlägg:
https://www.flashback.org/showpost....07&postcount=8

I samma tråd hade någon annan även han druckit det och fått liknande alkhol effekt.

Hur många cl tros behövas?
Citera
2009-11-18, 23:22
Medlem
Citat:
haha, låter för mycket får väl prova en skvätt i tagen någon gång, är så väck nu så pallar inte bli lurad

Men hittade ett inlägg:
https://www.flashback.org/showpost....07&postcount=8

I samma tråd hade någon annan även han druckit det och fått liknande alkhol effekt.

Hur många cl tros behövas?

Nu blir jag dock lite fundersam. Den 70% handdesinfektionsmedlet jag har har jag druckit i många år till och från, utan problem. Men är osäker på om den innehåller Isopropyl alcohol. Detta får Arkomann svara på. Var förbi honom med en halv flaska för några timmar sen så han kan nog reda ut detta. Men även om det skulle vara Isopropyl så är det nog ingen större fara då det väl är samma som finns i spolarvätska. Och det har man ju druckit ett antal flaskor utan komplikationer så.
Citera
2009-11-18, 23:26
Bannlyst
Citat:
Nu blir jag dock lite fundersam. Den 70% handdesinfektionsmedlet jag har har jag druckit i många år till och från, utan problem. Men är osäker på om den innehåller Isopropyl alcohol. Detta får Arkomann svara på. Var förbi honom med en halv flaska för några timmar sen så han kan nog reda ut detta. Men även om det skulle vara Isopropyl så är det nog ingen större fara då det väl är samma som finns i spolarvätska. Och det har man ju druckit ett antal flaskor utan komplikationer så.
Är lite intresserad av det här faktiskt. Är på lyrica idag så tar det nog och provat tidigast imorgon, man vill ju kunna krypa till kojs sen.
Citera
2009-11-18, 23:29
Medlem
Citat:
Är lite intresserad av det här faktiskt. Är på lyrica idag så tar det nog och provat tidigast imorgon, man vill ju kunna krypa till kojs sen.

Lyrica går alldeles utmärkt o blanda med handsprit. Har jag gjort mängder av gånger. Och jag kan lova att du kommer sova fint.
Citera
2009-11-18, 23:31
Bannlyst
Citat:
Lyrica går alldeles utmärkt o blanda med handsprit. Har jag gjort mängder av gånger. Och jag kan lova att du kommer sova fint.
Tänkte mer på vägen från soffan till sängen hehe Ska upp tidigt i ottan med.

Men åh andra sidan lär man ju behöva mindre mängd dricka positivt sätt såklart
Citera
2009-11-18, 23:32
Medlem
Citat:
Tänkte mer på vägen från soffan till sängen hehe Ska upp tidigt i ottan med.

Men åh andra sidan lär man ju behöva mindre mängd dricka positivt sätt såklart

Kör på nu, annars blir jag besviken på dig!
Citera
2009-11-18, 23:37
Bannlyst
Citat:
Kör på nu, annars blir jag besviken på dig!
Två pump, var fan tvungen att käka lite sylt efter. Mmm, typ det som var i kylen
Citera
2009-11-18, 23:40
Medlem
Citat:
Två pump, var fan tvungen att käka lite sylt efter. Mmm, typ det som var i kylen

Alltid en början, tryck i dig en 10 pump till samt valfri benso så kommer du må tipptop sen.
Citera
2009-11-18, 23:44
Bannlyst
Citat:
Alltid en början, tryck i dig en 10 pump till samt valfri benso så kommer du må tipptop sen.
Det kommer det kommer, kommer mer nästa år, then iam back
Citera
2009-11-18, 23:49
Medlem
Citat:
Det kommer det kommer, kommer mer nästa år, then iam back

Vad kommer mer nästa år? Behöver du handsprit så är det bara att knalla in på valfri mottagning där man tar vaccin mot svininfluensan och sno några flaskor. Ålderdomshem brukar också ha utplacerade flaskor lite överallt.
Citera
2009-11-19, 00:01
Bannlyst
Citat:
Vad kommer mer nästa år? Behöver du handsprit så är det bara att knalla in på valfri mottagning där man tar vaccin mot svininfluensan och sno några flaskor. Ålderdomshem brukar också ha utplacerade flaskor lite överallt.
har sina andra små orsaker så att säga. Apropå spolarvätska:
http://www.youtube.com/watch?v=pGQgxpe7j8k

inte så kul kanske, men det är spolarvätska

edit-
http://www.giftinformation.apoteket....arch=isopropyl
alltid bra med lite mer on topic
Senast redigerad av SalviaN 2009-11-19 kl. 00:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in