2009-11-15, 18:19
Medlem
santanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalviaN
Vad tyckte han om dagen D då?
va bara jag som drack skiten....nersupen blev jag.
epic fail
Citera
2009-11-17, 00:56
Medlem
nosight69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Då får du dock se till att ha bedövade smaklökar redan innan, för Axe smakar inte gott trots att doften är okej...
Axesmaken försvinner efter första klunken t-röd. dom tar ut varandra. och smaklökarna är bedövade ca en kvart så då hinner man med mångaklunkar
Citera
2009-11-17, 01:59
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosight69
Axesmaken försvinner efter första klunken t-röd. dom tar ut varandra. och smaklökarna är bedövade ca en kvart så då hinner man med mångaklunkar
Där ser man, får man fråga hur du kom på tanken?
Citera
2009-11-17, 05:10
Medlem
Är det bara jag som tycker att man blir så otroligt mycket tröttare av en teknisk fylla?
Citera
2009-11-17, 13:24
Medlem
santanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlakeSnissken
Är det bara jag som tycker att man blir så otroligt mycket tröttare av en teknisk fylla?
håller inte med. tycker man håller sej ganska pigg
Citera
2009-11-17, 14:09
Medlem
nosight69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Där ser man, får man fråga hur du kom på tanken?
Fyllegrej på 5 dagens augustibuller fylla :P
Citera
2009-11-17, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nosight69
Fyllegrej på 5 dagens augustibuller fylla :P

Minnen Vad jag saknar bullret
Citera
2009-11-17, 19:54
Medlem
Spritpennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elrandhir
jadu, vad ska man säga, en del gör allt för att bli friska, plågas av sjukdomar genom livet...

Sen har vi dom som tar till alla medel för att gå motsols.

Det där tyckte jag var fiffigt sagt!

Även begreppet "teknisk fylla" är jävligt najs!
Fast jag skulle då aldrig försöka mig på en, har på tok för kass mage för det. Står PRECIS emot absinth, men det är fan gränsfall.
Citera
2009-11-18, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elrandhir
jadu, vad ska man säga, en del gör allt för att bli friska, plågas av sjukdomar genom livet...

Sen har vi dom som tar till alla medel för att gå motsols.

Jag är mycket sällan sjuk och det måste ju bero på allt man stoppar i sig, så bäst man fortsätter.

Idag så har jag kört på stora mängder sobril, xanor, tramadol, imovane, ritalin samt en massa 70% handdesinfektionsmedel som jag snodde när jag var och vaccinerade mig mot svininfluensan i morse. En mycket lyckad blandning som kan rekommenderas. Börjar dock bli lite seg nu då jag började åtta i morse.
Citera
2009-11-18, 23:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Diesel
Jag är mycket sällan sjuk och det måste ju bero på allt man stoppar i sig, så bäst man fortsätter.

Idag så har jag kört på stora mängder sobril, xanor, tramadol, imovane, ritalin samt en massa 70% handdesinfektionsmedel som jag snodde när jag var och vaccinerade mig mot svininfluensan i morse. En mycket lyckad blandning som kan rekommenderas. Börjar dock bli lite seg nu då jag började åtta i morse.
vad gör du med 70% handdesinfektionsmedel? Dricker?
haha, har mängder isf till tatueringsapparaten ^^
Citera
2009-11-18, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalviaN
vad gör du med 70% handdesinfektionsmedel? Dricker?
haha, har mängder isf till tatueringsapparaten ^^

Klart jag dricker den. Är inte ens äckligt och ger en jäkligt behaglig fylla. Jag har en rätt stor tatuering som behöver göras klart. Bor du i närheten av Uppsala så hör av dig. De har tröttnat på mig på Darkwell då jag antingen brukar sitta och gobbedäcka eller vara så speedad att man sitter och studsar i stolen.
Citera
2009-11-18, 23:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Diesel
Klart jag dricker den. Är inte ens äckligt och ger en jäkligt behaglig fylla. Jag har en rätt stor tatuering som behöver göras klart. Bor du i närheten av Uppsala så hör av dig. De har tröttnat på mig på Darkwell då jag antingen brukar sitta och gobbedäcka eller vara så speedad att man sitter och studsar i stolen.
Haha
Har inte kvar maskinen och kan inte tatuera, har bara provat lite på mig själv och vänner innan man tröttnade. Kan inte ens skriva fint så du kan räkna ut resultatet hehe.

Hämtade flaskan nu, Handdesinfektionsmedel 60, märke DAX
Återfättande handdesinfektion
isopropyl alcohol

Sådan flaska med pump, haha

säg inte att man kan dricka den skiten?
Har fått från en vän som känner en som jobbar på ett sjukhus som fått med sig några hem ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in