Citat:
Ursprungligen postat av
Steff83
Tja..Sen förundras jag över hur många som nedvärderar Hysén..Är det för att han spelar i Allsvenskan?? Han har precis A. Svensson gjort ett aktivt val. Han hade hur lätt som helst kunnat spela i en halvhyfsad klubb i Europa precis som typ Elmander om han bara velat.
Tror du fick en liten fel bild av mitt inlägg. jag tycker själv väldigt mycket om Hysén som spelare. Och han är för mig mycket mer given i landslaget än tex Ola Tovionen. Leder skytteligan i Allsvenskan mm. Men det är ändå så att om en svensk spelare är ordinarie utomlands och gör ett hyfsat bra jobb likt Elmander gör i en ganska stor liga. Så går du fortfarande före Hysén. Men sedan behöver inte det ena slå ut det andra för den sakens skull. Det finns nämligen fyra anfallsplatser i landslagstruppen och jag ser gärna att Guidetti kommer tillbaka och tar en av dessa platser. Samtidigt som Hysén behåller sin. Toivonen får gärna dra.
Citat:
Ursprungligen postat av
denvarfin
fan vilket deppigt klipp nu ja.
jävla kyckling.
någon mer än jag som följer john på instagram? inte jättemycket fotboll just nu, men han verkar må rätt gott. han verkar inte vara den som deppar ner sig i alla fall. ca 5 veckor kvar till spel var det någon som sa va?
Riktigt sorgligt ja.
Följer inte honom på Instagram men kollar hans profil ibland. Högst 5 veckor verkar det som ja kvar innan han är spelklar. Förhoppningsvis stämmer det för en gång skull.