Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Jo självklart, och det var ett tungt poängtapp. Men jag tror just ligasegern var utom räckhåll. Känns som man mest går på inspiration och att stabiliteten inte riktigt finns i detta unga lag, men detta vet du givetvis bättre som följer ligan nära.
Laget saknar väl bredd. Har man en komplett elva ser det helt okej ut, men när spelare som Guidetti, Clasie eller Vlaar är borta så blir vi genast oerhört begränsade.
Igår saknades Clasie, och det märktes.
Men ligan är aldrig uppgiven, så kan man inte tänka när Feyenoord mer eller mindre är med i toppstriden.