2012-02-19, 04:29
  #349
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legge
Jo riktigt löjlig regel ;p

Någon som kan dra fram från regelboken VARFÖR man får kort för att man drar av tröjan? XD


Troligtvis är det, som någon annan skrev tidigare, ett krav från sponsorerna som betalat massvis med pengar för att synas, vilket de gör om kamerorna zoomar in på en målskytt. Sen tror jag att det även beror på att många tidigare hade undertröjor, eller text direkt på bringan, med politiska och religiösa budskap, vilket är förbjudet att framföra på planen.
Citera
2012-02-19, 05:39
  #350
Medlem
Feyenoord kan vara nöjda iallafall, dom kommer att få ha kvar honom ett tag till iallafall.
Klart att han kommer få höra det här resten av sin karriär, en riktig "Staffan Tapper".
Citera
2012-02-19, 09:11
  #351
Medlem
SiSeniors avatar
Jag såg precis vad Guidetti gjorde igår. Där kan vi snacka om orutinerat agerande. Själv klart blev hand glad, men tanke före handling borde han har lärt sig vid detta laget. Än surare blev det nog när han laget bara fick med sig en poäng.
Skäms Guidetti!
Citera
2012-02-19, 09:16
  #352
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealZizou
Troligtvis är det, som någon annan skrev tidigare, ett krav från sponsorerna som betalat massvis med pengar för att synas, vilket de gör om kamerorna zoomar in på en målskytt. Sen tror jag att det även beror på att många tidigare hade undertröjor, eller text direkt på bringan, med politiska och religiösa budskap, vilket är förbjudet att framföra på planen.
You are correct sir. En sponsor syns som bäst när man zoomar in på en jublande målskytt. Det är klart att deras logga inte får försvinna då.
Citera
2012-02-19, 11:45
  #353
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libertay
Vad har det för betydelse om man är en anfallare kort när man ändå bara försvarar?
Guidetti hade ändå bara stått på fel planhalva och väntat på bollen..

Troligtvis för att man tappar sin spets då som kan hota offensivt den sista kvarten. När Feyenoord amputerade sig själva helt och hållet framåt var det ju mycket lättare för RKC att kliva upp med hela laget, då inget hotade knappt ifall de tappade bollen. Men visst, det målet hade kanske kommit ändå, för Feyenoord hade inte så mycket till val än att backa hem.
Citera
2012-02-19, 12:13
  #354
Medlem
planeraDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El.Bundy
INTERVJU efter matchen med Guidetti fan tycker synd om han måste kännas förjävligt

http://eredivisielive.nl/video/40636-guidetti-ik-heb-heel-feyenoord-laten-zitten.html
Här är en till med herr gloomy.

http://nos.nl/video/342622-guidetti-mijn-oprechte-excuses.html
Citera
2012-02-19, 14:02
  #355
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Jaja. Feyenoord hade aldrig vunnit ligan ändå. Det där kommer bara gå ned som en lustig parantes i killens karriär. Bara upp på succéhästen igen efter avstängning, John!
Citera
2012-02-19, 14:03
  #356
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Jaja. Feyenoord hade aldrig vunnit ligan ändå. Det där kommer bara gå ned som en lustig parantes i killens karriär. Bara upp på succéhästen igen efter avstängning, John!

Feyenoord spelar ju ändå för en topplacering (europaplatser osv) och det vore ju roligt att komma före 020
Citera
2012-02-19, 14:13
  #357
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Feyenoord spelar ju ändå för en topplacering (europaplatser osv) och det vore ju roligt att komma före 020
Jo självklart, och det var ett tungt poängtapp. Men jag tror just ligasegern var utom räckhåll. Känns som man mest går på inspiration och att stabiliteten inte riktigt finns i detta unga lag, men detta vet du givetvis bättre som följer ligan nära.
Citera
2012-02-19, 14:17
  #358
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Jo självklart, och det var ett tungt poängtapp. Men jag tror just ligasegern var utom räckhåll. Känns som man mest går på inspiration och att stabiliteten inte riktigt finns i detta unga lag, men detta vet du givetvis bättre som följer ligan nära.

Laget saknar väl bredd. Har man en komplett elva ser det helt okej ut, men när spelare som Guidetti, Clasie eller Vlaar är borta så blir vi genast oerhört begränsade.

Igår saknades Clasie, och det märktes.

Men ligan är aldrig uppgiven, så kan man inte tänka när Feyenoord mer eller mindre är med i toppstriden.
Citera
2012-02-21, 09:43
  #359
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Jaja. Feyenoord hade aldrig vunnit ligan ändå. Det där kommer bara gå ned som en lustig parantes i killens karriär. Bara upp på succéhästen igen efter avstängning, John!

Jepp, det här är inget som skadar honom. Han får bara ändå ännu mer uppmärksamhet och fler får upp ögonen för honom. Ska du ta plats i storklubbarna är det en stor fördel om du har ett namn.
Citera
2012-02-21, 13:49
  #360
Medlem
ZlatanManias avatar
http://www.fotbollskanalen.se/1.2543759/2012/02/21/lyrisk_over_guidetti_han_gor_mig_stolt

Henke har helt rätt och det värmer nog för John att höra det från en sådan legend!

Snart så får vi också så om Hamren tar ut honom till truppen mot Kroatien! Om han inte gör det så är det mer eller mindre en skandal!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in