2013-08-23, 01:09
Bannlyst
Ingen ny artikel eller info angående John? Såg att han hunnit bli 21 år nu och således ingen ungdom längre. Vid den åldern måste man ha speltid om man ska komma någonstans.
Citera
2013-08-23, 01:34
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Ingen ny artikel eller info angående John? Såg att han hunnit bli 21 år nu och således ingen ungdom längre. Vid den åldern måste man ha speltid om man ska komma någonstans.

Jo, men han fyllde för ett tag sen.
Citera
2013-08-23, 01:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Jo, men han fyllde för ett tag sen.

Vad menar du nu?
Citera
2013-08-23, 01:53
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Vad menar du nu?

Tolkade ditt inlägg som att du trodde att han nyss hade fyllt. Missuppfattning av mig kanske
Citera
2013-08-23, 02:16
Bannlyst
Citat:
Tolkade ditt inlägg som att du trodde att han nyss hade fyllt. Missuppfattning av mig kanske

Menade att han är 21 år nu och stått stilla 1-2 år vilket inte är bra för en ung spelare. Han kanske blir som sin stora förebild, Bojan.
Citera
2013-08-23, 02:20
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Menade att han är 21 år nu och stått stilla 1-2 år vilket inte är bra för en ung spelare. Han kanske blir som sin stora förebild, Bojan.

Hur länge har Guidetti varit en hypad talang? Jag vet inte hur bra koll du haft på honom genom hans ungdomskarriär. Han var ju rätt ovidkommande för mig tills han kom till Feyenoord. Innan det hade jag ingen koll på honom.
Citera
2013-08-23, 02:24
Bannlyst
Citat:
Hur länge har Guidetti varit en hypad talang? Jag vet inte hur bra koll du haft på honom genom hans ungdomskarriär. Han var ju rätt ovidkommande för mig tills han kom till Feyenoord. Innan det hade jag ingen koll på honom.

Jasså? John har varit hypad rätt länge. Värvades ju av Svennis redan när han var 16 år. Finns ett reportage om honom i någon gammal offside också.

I början trodde jag bara att det var Stockholms media (aftonhoran och dylikt) som hypade honom för att de ville ha sin egen lille Zlatan där uppe sen blev han utlånad till Feyenoord och dominerade, tills han en dag åt den där kycklingen och hans karriär blev nattsvart.
Citera
2013-08-23, 02:29
Medlem
anteri17s avatar
Helt absurt vilket oflyt John har haft. Lider verkligen med killen.

Var ju en bra säsong från ett riktigt topplag...
Citera
2013-08-23, 02:33
Medlem
Ferry31s avatar
Älskade att Guidetti bjöd på sig och dessutom hade en relation till fansen.

http://www.youtube.com/watch?v=PKKnhswretA
Citera
2013-08-23, 13:02
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Inte läst något. Sant nu behöver han verkligen bara spela. Han lär ju inte få någon speltid alls om det inte ordnar sig innan sista augusti. Men brukar ju röra sig som mest sista dagarna så tippar att City lånar ut honom till någon Championsklubb för att slippa betala honom lön.
Citera
2013-08-23, 15:15
Medlem
Steff83s avatar
Vad många inte verkar inse är att Guidettis status är INGENTING! Fotboll är en färskvara..Hans tid i Feyenoord..oavsett vad han presterade är historia...och betyder inget inget idag.

Har aldrig hört talas om en spelare som varit borta från A-lagsspel på en anseeligt hög nivå i den åldern någonsin kommit tillbaka på den högstanivå potentialmässigt. Det är en sak att vara borta i typ 25-årsåldern...men i 20-åråldern tappar amn sjuktmycket då man ännu är under väldigt stark utveckling.
Citera
2013-08-23, 15:45
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Vad hade egentligen Guidetti gjort innan han kom till Feyenoord? Då hade han ju inte haft något problem med någon skada, men då var han bara en 19-åring som spelade med reserverna i City. Gå därifrån direkt in i Feyenoords startelva var ett stort kliv när han inte hade mycket till erfarenhet innan.
Han var ju en svang har i Allsvenskan med Brommapojkarna och gjorde 3 mal pa 8 matcher. Var aven utlanad till Burnley efter det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in