2013-07-22, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Hoppas han blir utlånad och får vissa upp vad han kan. Han gör ingen nytta genom att sitta på bänken.

Känns som att han varit 2 månader från att bli frisk i 14 månader nu.
Citera
2013-08-03, 19:17
Medlem
Ferry31s avatar
Mario Been vill ha Guidetti till KRC Genk. Vad tror ni om Guidetti i belgiska ligan? Jag tycker det låter som en jävligt bra idé.
Citera
2013-08-03, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Mario Been vill ha Guidetti till KRC Genk. Vad tror ni om Guidetti i belgiska ligan? Jag tycker det låter som en jävligt bra idé.

Definitivt! Speltid är allt i detta läge. Bara det är i ett A-lag i Allsvenskan eller bättre och inga U21-matcher i City.
Citera
2013-08-04, 11:28
Medlem
svulles avatar
Att gå till Belgien känns alldeles för bakåtsträvande. Ser honom hellre i något medellag i Tyskland eller England. Skicka honom till Championship om inte annat.
Citera
2013-08-04, 19:27
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31

Jag vet inte. Den är ju sämre än holländska ligan och antagligen i nivå med Allsvenskan då, förutom typ Anderlecht. Ser hellre honom i Holland då, eller i Championship.
Citera
2013-08-04, 20:27
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jag vet inte. Den är ju sämre än holländska ligan och antagligen i nivå med Allsvenskan då, förutom typ Anderlecht. Ser hellre honom i Holland då, eller i Championship.

Citat:
Ursprungligen postat av svulle
Att gå till Belgien känns alldeles för bakåtsträvande. Ser honom hellre i något medellag i Tyskland eller England. Skicka honom till Championship om inte annat.

Fast det handlar ju om speltid och behöver inte bli något större lån. Bara han får spela igen på allvar och försöker komma tillbaka på nytt. Tror det skulle vara vettigt, men för det tror jag inte han hamnar i Genk eller i Belgien överhuvudtaget.
Citera
2013-08-07, 12:41
Medlem
Mellbergans avatar
Jaha något nytt sedan sist, eller är det fortfarande "bara 2 månader kvar" i vanlig ordning?

Om Guidetti väl dock kommer igång igen. Hade det varit löjligt lätt att komma tillbaka för honom till landslaget. Med tanke på konkurrensen.
Citera
2013-08-07, 14:43
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan
Jaha något nytt sedan sist, eller är det fortfarande "bara 2 månader kvar" i vanlig ordning?

Om Guidetti väl dock kommer igång igen. Hade det varit löjligt lätt att komma tillbaka för honom till landslaget. Med tanke på konkurrensen.

Jag tror att Hrgota har större chanser än Guidetti.

Dags att många får en reality check gällande J.G. Om han kommer tillbaka till sin bästa nivå...så kommer det ta en tid om man säger så..Han har missat en rätt viktig period i sin karriär. Oerhört att han inte fick knyta an och vidareutvecklas efter Feyenoord. Nu blir det att starta om.

Sen får vi se hur med det blir med Marcus Berg i Grekland.
Citera
2013-08-07, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
Jag är med dig här. Med tanke på hur han gick in å gjorde ifrån sig i Holland i sin första riktiga A-lagssässong så skulle han nog kunna testa lite högre. Ett lag på undre halvan i PL hade varit intressant. Nykomlingarnas anfallsuppsättningar ser exempelvis inte jättespännande ut i dagsläget. Å någon spelare som gjorde 20 mål på 23 matcher i sin debutsäsong i Eredivisie som 20åring har dom definitivt inte. Skulle antagligen inte kunna locka till sig någon sådan på normal väg heller.
Citera
2013-08-08, 09:53
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan

Precis vad jag tänker med. Så länge han inte är frisk lär väl få vara intresserade av lån, så det vore på tiden att åtminstone vara frisk. Matchotränad lär han vara vilket fall som helst.
Citera
2013-08-08, 10:41
Medlem
BarryHeros avatar
Obegripligt att det fortfarande finns folk som vill varva honom till sina klubbar - nar han har varit borta i snart ett och ett halvt ar.

Jag ar inte ens saker pa att Guidetti nagonsin kommer tillbaka till toppfotbollen.
Citera
2013-08-08, 13:19
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Obegripligt att det fortfarande finns folk som vill varva honom till sina klubbar - nar han har varit borta i snart ett och ett halvt ar.

Jag ar inte ens saker pa att Guidetti nagonsin kommer tillbaka till toppfotbollen.

Ännu roligare är det ju att folk tycker att typ belgiska ligan är ett dåligt alternativ och istället tycker han borde spela i något lag i PL eller ett lag på övre halvan i Bundesliga osv. Förstår inte varför så många har svårt att fatta att det enda viktiga just nu för Guidetti är att få speltid och då menar jag i ett seriöst lag och inte i Citys B-lag.

Det går inte att tänka som så att Belgien är ett steg tillbaka eftersom han var i Holland förut och gjorde bra ifrån sig. Det har gått så lång tid nu sedan hans toppform och mycket talar nu för att han aldrig kommer nå upp till den potentialen han hade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in