Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Castafiore och andra som fortfarande är helt fast i Holocaustindustrins indoktrinering om Auschwitz (som förvandlat ett stort arbets-transit-och interneringslägerkomplex där, enligt den existerande dokumentationen, omkring 130.000-170.000 fångar dog under kriget, till "den absoluta ondskans mytiska epicentrum") rekommenderas att läsa igenom och reflektera över informationen i första inlägget i nedanstående diskussionstråd.
http://forum.codoh.com/viewtopic.php?t=4332
Och jo, jag tog mig några minuter till att läsa igenom det (första inlägget)..
Mest en massa rappakalja, om jag får säga det själv.. Och vad är det för jävla referenser som anges (i det där
foruminlägget)?? Är det höjden av "revisionistisk" vetenskaplig dokumentation att bara referera till annan "revisionistlitteratur"?
En del av det som anges kan
mycket väl vara alldeles sant, men de extremt välvilliga
tolkningarna av dessa olika faktum (som må ha varit eller må vara sanna) gör att hela det där inlägget faller bort, för min del i alla fall.. Det är inget annat än nazi-apologetik och förintelseförnekelse!
Edit:
Till exempel:
Citat:
11. Visitors were free to come and go at the Auschwitz camps, eg visits of the wives of the inmates took place.
Jo, besökare
förekom säkert, men att därmed hävda att besökare hade
fritt tillträde till de olika lägren inom Auschwitzkomplexet?? Ja, det får ni (du) nog dokumentera på något vis.. Om ni (du) nu vill att vi ska tro på det och/eller ta det på allvar över huvud taget!?
Edit2:
Men..
Min första tanke, då jag läste igenom inlägget på codoh-forumet, var i alla fall ungefär att; den där Ezzelino
skämtar väl? Eller tycker han verkligen att man ens ska ta det där förintelseförnkekarinlägget på allvar???
Edit3:
Och förresten (Jag måste bara få det här sagt också):
Det är just
sådana länkningar och "referenser", som den du gav, som jag själv
personligen i alla fall, varken har tid, lust eller något särdeles stort egentligt intresse att ta del av.. Något lite bättre får du nog allt komma med, minst sagt!