2007-01-13, 10:36
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Selektivcitering, Vedervärdige Viktors favoritsysselsättning. Jag misstänker att du blandar ihop arbetslägret Auschwitz med koncentrationslägret Gaza och Operation Reinhardt med massakern i Deir Yassin etc etc.

Så är det nog, ingen kan "Jürgen-Graga" som Välling-Viktor.

Vi vet ju att Vrba (Rosenberg), som sent om sider skrev en förvirrad talmudhämndlysten tyskhatspamflett med titeln I Cannot Forgive) under andra yttrandefrihetsrättegången mot Zündel avslöjades som en fräck lögnare:

http://forum.codoh.com/viewtopic.php?t=3136&highlight=vrba+wetzler

http://forum.codoh.com/viewtopic.php?t=321&highlight=vrba+wetzler

http://forum.codoh.com/viewtopic.php?t=99&highlight=vrba+wetzler

Citat:
"Rudolf Vrba, alias Walter Rosenberg, is not just any so called 'survivor'; he and a certain Wetzler claimed to have escaped Auschwitz in the spring of 1944, and it was their horrific "eyewitness" account, edited by the Slovakian Jewish community leaders, which was released in November 1944 by the War Refugee Board in Washington (in fact by Henry Morgenthau acting behind the back of, and against the wishes of, the two other Board members Henry Stimson and Cordell Hull).---"

Kanske quark kan berätta mer om den suspekte Wetzler, som ingen TRF-debattör tycks veta något närmare om?

http://forum.codoh.com/viewtopic.php?t=1751&highlight=vrba+wetzler
Citera
2007-04-25, 19:40
Medlem
Ezzelinos avatar
Korkade sionisttroll på FB fortsätter att hänvisa till Auschwitzkommendanten Rudolf Höss "bekännelse" som det tyngsta av alla "vittnesmål om Förintelsen" - fast de vet att den torterades fram, innehåller de mest absurda påståenden, inte bekräftas av någonting i form av dokument eller tekniska bevis osv.

http://forum.codoh.info/viewtopic.php?t=974
Citera
2007-04-25, 20:15
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Korkade sionisttroll på FB fortsätter att hänvisa till Auschwitzkommendanten Rudolf Höss "bekännelse" som det tyngsta av alla "vittnesmål om Förintelsen" - fast de vet att den torterades fram, innehåller de mest absurda påståenden, inte bekräftas av någonting i form av dokument eller tekniska bevis osv.

Hurru Ezzelino (eller vem du nu är. Säker kan man ju tydligen inte vara. Du kanske är en skådis, jultomte eller nått annat skoj)

Även om Höss fick lite spö en gång så behöver det inte innebära att allt han säger är lögn.
Då skulle väl Faurissons snicksnack också vara ljug det med eftersom han tydligen också åkte på några feta smällar.

/VV
Citera
2007-04-25, 20:46
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Hurru Ezzelino (eller vem du nu är. Säker kan man ju tydligen inte vara. Du kanske är en skådis, jultomte eller nått annat skoj)

Även om Höss fick lite spö en gång så behöver det inte innebära att allt han säger är lögn.
Då skulle väl Faurissons snicksnack också vara ljug det med eftersom han tydligen också åkte på några feta smällar.

/VV

Be någon i personalen på det gruppboende där jag antar att du som imbecill förvaras att försöka förklara skillanden för dig, om du inte fattar det själv: Höss torterades under ledning av en hatbesatt jude för att han skulle "erkänna" idiotiska lögner om "Förintelsen", Faurisson misshandlades nästan till döds av ett gäng sionistfanatiker för att han var en av de ledande som på historievetenskapliga grunder ifrågasatte gaskammarmyten.
Jag instämmer med Oscar111: sluta spamma, har du inget att tillföra trådarna håller du käften. Kan du inte hålla käften får du väl sjunga Treblinkasången.
Citera
2007-04-25, 21:07
Medlem
quarks avatar
Citat:
Kanske quark kan berätta mer om den suspekte Wetzler, som ingen TRF-debattör tycks veta något närmare om?

http://forum.codoh.com/viewtopic.php?t=1751&highlight=vrba+wetzler

Om du berättar om den helt okände Walter Sanning.

Tillägg: jag kommer ihåg nu - Wilhelm Niederreiter var det (http://www.flashback.org/showpost.php?p=2693053).
Född 1935?
Citera
2007-04-25, 21:50
Medlem
Budikates avatar
Citat:
Be någon i personalen på det gruppboende där jag antar att du som imbecill förvaras att försöka förklara skillanden för dig, om du inte fattar det själv: Höss torterades under ledning av en hatbesatt jude för att han skulle "erkänna" idiotiska lögner om "Förintelsen", Faurisson misshandlades nästan till döds av ett gäng sionistfanatiker för att han var en av de ledande som på historievetenskapliga grunder ifrågasatte gaskammarmyten.
Jag instämmer med Oscar111: sluta spamma, har du inget att tillföra trådarna håller du käften. Kan du inte hålla käften får du väl sjunga Treblinkasången.

Var du närvarande vid tortyren?
Nä, just det. Då vet du heller inte ett skit av vad som hände och inte hände.
Citera
2007-04-25, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Budikate
Snälla lilla Budikate, försök att läsa vad som står i tråden. Kan du inte göra som moderatorn säger och höja nivån? Eller är det så att hela din karriär här har gått ut på att reta upp meddebattörer så att de ska säga välförtjänta saker om din person och du sedan ska kunna använda detta emot dem? Det skulle i så fall förklara dina märkliga inlägg och konstiga PM.
Citera
2007-04-25, 23:00
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:

Jag vet vad juden som ledde tortyren berättat och skrävlat om, jag vet vad hans underhuggare berättat, jag vet vad Höss själv berättat. Alltså att Höss blev torterad för att han skulle "bekänna".
Citera
2007-04-25, 23:54
Medlem
Budikates avatar
Citat:
Jag vet vad juden som ledde tortyren berättat och skrävlat om, jag vet vad hans underhuggare berättat, jag vet vad Höss själv berättat. Alltså att Höss blev torterad för att han skulle "bekänna".

Intressant. Här talar alltså juden sanning. Juden som däremot vittnar om gasningar i Auschwitz ljuger.

Jag skulle kunna påstå att han inte lagt ett finger på Höss, utan i efterhand diktat ihop en "tortyr historia" för att få status hos judar som farit illa i nazismens namn. Du kan inte bevisa motsatsen. Andra vittne som styrker "tortyr historien" är naturligtvis införstådda med lögnen och håller med.

Smaka på din egen medicin för omväxlings skull.
Citera
2007-04-26, 14:38
Medlem
Deannas avatar
Inlägg raderade då de inte tillhör diskussionsämnet.. Vill du kritisera en användares sätt att diskutera, använd PM!!
/ Mod
Citera
2007-04-26, 19:52
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Här talar alltså juden sanning.

Ja, den brittiske juden Bernard Clarke talar sanning, han skrävlar om hur "sanningen" torterades fram ur Rudolf Höss. Det innebär givetvis inte att alla judar eller många judar är av samma skrot och korn som Clarke.

Citat:
Juden som däremot vittnar om gasningar i Auschwitz ljuger.

Ja, eftersom deras "vittnesmål" är så absurt motstridiga, vaga och naturlagskränkande och saknar allt stöd i form av teknisk eller dokumentär bevisning. Det är krigspropaganda som tyvärr blev "sanning", därför att man kunde beskylla de militärt besegrade för vad, som helst och segrarna skriver historien (tills ett annat historiskt och andligt läge uppkommit, då revideras den officiellt stadfästa "sanningen").
Citera
2007-04-26, 20:49
Medlem
Budikates avatar
Citat:
Ja, den brittiske juden Bernard Clarke talar sanning, han skrävlar om hur "sanningen" torterades fram ur Rudolf Höss. Det innebär givetvis inte att alla judar eller många judar är av samma skrot och korn som Clarke.

Var finns den tekniska bevisningen som stödjer ditt påstående att Clarke talar sanning?
Är misshandeln filmad?

Jag tvivlar inte en sekund på att Höss blev svårt misshandlad. Vad som stör mig är att DU kräver en viss sorts bevisning när det passar dig och nästa sekund krävs i princip ingen bevisning alls. Du är så "uppe i dig själv" att man blir spyfärdig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in