2011-12-10, 19:51
  #1213
Medlem
JM-Jarres avatar
Kan tillägga att Contra tillsammans med andra föreningar demonstrerat utanför den ryska ambassaden under dagen. Allt gick så som jag har förstått det lugnt till.
Citera
2011-12-10, 19:51
  #1214
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk
Bättre att drömma än att ta fakta och förvrida dem. För det är ren förfalskning.
Och förlåt att jag skrev fel på kant och kam, var väldigt irriterad då datorn höll på att krångla medans jag skrev. Ni har rätt det ska vara kam. Tack för erektionen.

Man kan nog inte kalla förvriden fakta för förfalskning.
Citera
2011-12-10, 19:51
  #1215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Askatasuna
Nej det är rent bullshit. Hon har legat där ett tag, hon är polisernas ansvar. Hade detta varit en nationalist hade ni skrikit högt om judelakejer som bara vill skada nationalister. Sluta nu hyckla och inse att det är ett grovt tjänstefel av snuten.
Vi har aldrig sagt att det inte är ett grovt tjänstefel, dock att hon förtjänar att få foten krossad. Och hur du lyckas pilla in 'hycklare' förstår jag inte.
Citera
2011-12-10, 19:52
  #1216
Medlem
bl1nks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamGustafsson
Man kan nog inte kalla förvriden fakta för förfalskning.
Dålig piratkopia då.
Citera
2011-12-10, 19:53
  #1217
Bannlyst
hahah patetiska nazzar
http://www.youtube.com/watch?v=aTBzYXxSijw

skriker som om det vore slaget vid poltava. kul att se hur de pissar på sig när lite tomtebloss faller över dem.
Citera
2011-12-10, 19:53
  #1218
Medlem
VitNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajen1897
Hoppas du drabbas av rå och brutal rasism en vacker dag då så ska jag få ignorera dig på samma sätt som du ignorerar alla offren för svenskfientligheten.

Du kan ta dina miljömöten och möten om mänskliga rättigheter som inte gäller alla och inte gäller om man tycker "fel" och köra upp dom i arslet.

Jag tycker verkligen synd om dig som känner dig så marginaliserad. Helt ärligt alltså.

Jag har varit i slagsmål med invandrare som haft att jag är svensk som förevändning för att försöka råna mig. Jag är även uppväxt på Hisingen så tro inte att jag levt i någon snäll och mysig bubbla.
Skillnaden mellan dig och mig är att jag inser att det finns idioter inom alla grupper och alla sorters människor. Det har inget med etnicitet,ras,klass eller vad man nu vill använda för begrepp för att dela in människor.
Dessutom är det uppenbart att de som gick och demonstrerade här i dag inte alls är intresserad av någon form av jämlikhet eller öppenhet i samhället. De gillar inte invandrare. Punkt.

Miljöpåverkan och mänskliga rättigheter påverkar alla och är gäller för alla. Jag förstår att man kan känna sig förrådd när media och politiker konsekvent vägrat att erkänna att det finns problem med invandringen men det är ytterligare incitament för arbeta för en värld där alla har möjlighet att ta sig fram på lika odds. Det är systemet som är sjukt i grunden. Lyft blicken.

Den som är stark marginaliserar varken sig själv eller någon annan. Den som är stark hjälper andra att hjälpa sig själva. Nu vet jag att jag lite kastar sten i glashus då jag var väldigt raljant i mitt tidigare inlägg. Ibland pyser det helt enkelt över. Får be om ursäkt för det.
Citera
2011-12-10, 19:53
  #1219
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JM-Jarre
Kan tillägga att Contra tillsammans med andra föreningar demonstrerat utanför den ryska ambassaden under dagen. Allt gick så som jag har förstått det lugnt till.


Var Tommy Hansson med?
Citera
2011-12-10, 19:54
  #1220
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mogelost
hahah patetiska nazzar
http://www.youtube.com/watch?v=aTBzYXxSijw

skriker som om det vore slaget vid poltava. kul att se hur de pissar på sig när lite tomtebloss faller över dem.
Återigen, vad är det roliga som vi ska uppfatta?
Citera
2011-12-10, 19:54
  #1221
Medlem
Varsnats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askatasuna
Var hittar du att Expo har gått ut med en siffra?

Citat:
Ursprungligen postat av Bajen1897
Kommentar i en tidning några sidor bak, jag tänker knappast leta.

Selar det någon roll?
Den som vill och vågar vara aktiv på miningsmotståndarsidan är enligt min mening modig.
Det förknippas med vissa risker, både psykiskt och fysiskt.
Citera
2011-12-10, 19:54
  #1222
Medlem
Salfords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Intressant att man på Sveriges radio lyckades vända att motdemostranterna kastade bangers och pyro till att demostranterna var de våldssamma? Jag va häpnad.
Eller så kanske det var det som hände? Eller du kanske skall läsa patriot.nu och får förklarat hur juden betalade människor att demonstrera.

Extremhögern kastade saker och attackerade polis, antirasister och sig själva. Löjligt att bara tro deras och flashbacksversion där dom demokratiska och fredliga arierna gick lungt och sansat genom staden.
Citera
2011-12-10, 19:55
  #1223
Avslutad
Måste bara påpeka att jag tycker TS är en jävligt patetisk figur som tar till personangrepp mot alla som kritiserar hans egen åsikt inom detta, är inte förvånad dock med tanke på just hans åsikter.

Förövrigt tycker jag att hela den här grejen är sorglig, tycker båda sidorna borde skämmas. Det är lika bra för alla extremister att lägga ner kampen och släppa sina radikala idéer, majoriteten av befolkningen är både emot höger-och vänsterextremister och så kommer det alltid vara. Normala människor ser hur jävla patetiska båda sidorna är.
Citera
2011-12-10, 19:58
  #1224
Medlem
Salfords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varsnat
Selar det någon roll?
Den som vill och vågar vara aktiv på miningsmotståndarsidan är enligt min mening modig.
Det förknippas med vissa risker, både psykiskt och fysiskt.
Ja eller hur? Källor och fakta är ju helt onödigt. Vad som än händer så låter jag ju min politiska uppfattning styra över faktiska uppgifter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in