2011-12-10, 08:39
  #13
Medlem
BillTheButchers avatar
Anders Lindbergs krönika idag:

Citat:
Vi vet vad rasism och nazism står för och vad dessa ideologier gjort med människor under 1900-talet. Vi har sett förföljerna mot *judar, mot romer, mot homosexuella, mot fackligt aktiva och socialdemokrater.

Citera
2011-12-10, 10:40
  #14
Medlem
Förstår mig inte på dessa vänsterfolk. Gå ut på stan med visselpipor och slå på kastruller? Vildar? Hur i mot yttrandefriheten är inte det? Att censurera högerns tal med oljud?

Ber om ursäkt för gramatiska fel. bakis på jobbet.
Citera
2011-12-10, 10:59
  #15
Medlem
Rainst0rms avatar
Oavsett vad jag tycker om demonstrationerna och deras budskap, så är det deras grundlagsskyddade rättighet. Tycker det är mycket omoget av alla vänstertomtar att försöka förstöra för dem.
Hade dem själva hållit en demonstration, så hade dem inte uppskattat om några försökte överrösta dem osv. Behandla andra som du själv vill bli behandlad, tycker jag är ett budskap som passar in här.
Citera
2011-12-10, 11:04
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rainst0rm
Oavsett vad jag tycker om demonstrationerna och deras budskap, så är det deras grundlagsskyddade rättighet. Tycker det är mycket omoget av alla vänstertomtar att försöka förstöra för dem.
Hade dem själva hållit en demonstration, så hade dem inte uppskattat om några försökte överrösta dem osv. Behandla andra som du själv vill bli behandlad, tycker jag är ett budskap som passar in här.

Du var en klok man! Thumbs up!
Citera
2011-12-10, 11:06
  #17
Medlem
käppss avatar
Förstår mig inte på det här vänsterfolket. Varför måste de alltid hålla sina demonstrationer SAMTIDIGT som de Sverige-vänliga? Det är ju då bråken uppstår. De hade kunnat demonstrera vilken annan dags om helst och jag tror inte någon svensk hade haft något att säga om det. Nu motverkar vänstern sig själva genom att få nästan hela det normala folket emot sig. Vi har yttrandefrihet och då hade de kunnat hålla sin demonstration till exempel imorgon. Om inte anledningen är att de just vill ha bråk...vilket jag tror, de livnär sig på det, våld och vandalism fyller deras liv med nån slags mening.
Citera
2011-12-10, 11:07
  #18
Medlem
Är helt ointresserad av denna marsch och är långt ifrån att vara sympatisör med de partier och organisationer som står bakom den men undrar som in i helvete vilken riksdagsledamot det är som ska tala på erat möte. När kommer den infon ut?
Citera
2011-12-10, 11:21
  #19
Medlem
10/12-11 11:12 50 skåningar är först vid Vi är 94 %-demonstrationens samlingsplats i Kungsträdgården. #nazifritt #94procent

10/12-11 11:08 Bussen från Skåne är nu framme i Stockholm. #nazifritt

10/12-11 11:02 De danska aktivisterna är stoppade av polisen på Hornsgatan på Södermalm. #nazifritt

10/12-11 11:01 På Mynttorget finns nu minst tio piketpolisbussar. Polisen har satt upp kravallstaket. #nazifritt

10/12-11 10:55 Polisen i Gamla stan kollar legitimation och kroppsvisiterar folk.

10/12-11 10:49 Danska bussarna har återigen blivit stoppade av polisen, den här gången på Södermalm i Stockholm. #nazifritt

http://motkraft.net/2011/12/10/live-rapportering-fran-stockholm/

Direktsänd radio:

http://www.planka.fm/

(Varning för att det är extremt korkade människor som pratar)

På 5 minuter har jag fått veta att Flashback är nazisternas sida.

Att alla invandringskritiska kommentarer är rasistiska och att dom alltid bemöts numer

Att svenskfientlighet och rasism mot svenskar inte finns, det är tydligen bara svenskar som kan vara rasister.

osv...

Dom får mycket kommentarer om hur korkade och flummiga och vänsterextrema dom är enligt sig själva, konstigt

Äckellåtar. Näst intill omöjligt att lyssna på om det inte är i humorsyfte
__________________
Senast redigerad av Bajen1897 2011-12-10 kl. 11:33.
Citera
2011-12-10, 11:32
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajen1897
10/12-11 11:12 50 skåningar är först vid Vi är 94 %-demonstrationens samlingsplats i Kungsträdgården. #nazifritt #94procent

10/12-11 11:08 Bussen från Skåne är nu framme i Stockholm. #nazifritt

10/12-11 11:02 De danska aktivisterna är stoppade av polisen på Hornsgatan på Södermalm. #nazifritt

10/12-11 11:01 På Mynttorget finns nu minst tio piketpolisbussar. Polisen har satt upp kravallstaket. #nazifritt

10/12-11 10:55 Polisen i Gamla stan kollar legitimation och kroppsvisiterar folk.

10/12-11 10:49 Danska bussarna har återigen blivit stoppade av polisen, den här gången på Södermalm i Stockholm. #nazifritt

http://motkraft.net/2011/12/10/live-rapportering-fran-stockholm/

Direktsänd radio:

http://www.planka.fm/

(Varning för extremt korkade människor)

På 5 minuter har jag fått veta att Flashback är nazisternas sida.

Att alla invandringskritiska kommentarer är rasistiska och att dom alltid bemöts numer

Att svenskfientlighet och rasism mot svenskar inte finns, det är tydligen bara svenskar som kan vara rasister.

osv...


snacka om att folk är bra hjärntvättade, usch o fan att jag gick på deras demon när jag var 13-14 skönt att man tagit sig själv i kragen och tänker gå på denna demonstration
Citera
2011-12-10, 11:33
  #21
Medlem
Nu spelar Planka.fm musik. Har dom fått stimrättigheter och vem har betalat?
Citera
2011-12-10, 11:34
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoonGose
snacka om att folk är bra hjärntvättade, usch o fan att jag gick på deras demon när jag var 13-14 skönt att man tagit sig själv i kragen och tänker gå på denna demonstration

Lyssna på deras radio om du vill bli rädd, skrämmande att såna människor finns.

Extrema hatlåtar spelar dom också.

Vem är det som hatar andra egentligen?
Citera
2011-12-10, 11:35
  #23
Medlem
Vireks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillTheButcher
Anders Lindbergs krönika idag:




Någon verkar glömma vem som förföljt samer och homosexuella
Citera
2011-12-10, 11:39
  #24
Medlem
Dom på radion som pratar om och från demonstrationer senare verkar besatta av Sverigedemokraterna. Det är nästan allt dom pratar om och mycket hatmusik handlar även den om Sverigedemokraterna Dom verkar inte ha förstått att SD inte har någonting att göra med den här demonstrationen.

Nu är det tydligen SD-kvinnor som är det viktiga att prata om

Idioter...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in