2011-12-10, 21:39
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shoplifter
Sätra, sägs det. Om någon är intresserad.
Jag har själv inte en aning, så jag varken bekräfta eller dementera.

/Micke
Citera
2011-12-10, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Vad svamlar du om? Det stämmer inte.

Här är statistik från BRÅ. Fall av dödligt våld har inte legat still på 100 per år, det har stadigt ökat mot drygt 200 de senaste åren och förra året var det 329 anmälda fall och inte 90.

Nu snackar vi faktiska mord, inte anmälda.
Citera
2011-12-10, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Vissa säger med lika stor övertygelse som du att de tror att Muhammed flög på en bevingad åsna. Det betyder inte att så var fallet. Du kanske ser det du vill se och blundar för det dåliga?
Jag har inte förnekat rasism mot svenskar. Däremot tror jag inte alls att den är lika utbredd som ni menar. Jag grundar min uppfattning på mina egna upplevelser, inte på propaganda. Kollar man på nätet så är den största svenskfientliga gruppen de själv-hatande etniskt svenskarna/etniskt svenska extremister som inte tål att se "sina egna" ha andra åsikter än vad man själv har. Det är ni som ältar om hur fega och mesiga svenskar är, osv.
Senast redigerad av Xbpa 2011-12-10 kl. 21:48.
Citera
2011-12-10, 21:41
Medlem
Tintinikongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xbpa
Ja.
Det är en skillnad på att diskriminera/attackera/döda osv. någon p.g.a dennes etnicitet, eller att göra det av andra orsaker.

Om du hade läst på, så hade du vetat att killen i Salem dödades pga att invandrargänget trodde att han var nazist. Vilket han dessutom inte ens var . Han hade en del skins i kompiskretsen vill jag minnas.

Som skrevs tidigare : På vilket sätt har du och dina röda kompisar engagerat er för den mördade Svenska killen ? Varken ni eller någon politiker har brytt sig ett j-a dugg om honom. För det är inte politiskt korrekt. De enda som har brytt sig, är de nationella , och när de bryr sig . Ja då får de flaskor och smällare i huvudet. Ni rödingar borde skämmas för ert Svenskhat.
Citera
2011-12-10, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Jag har själv inte en aning, så jag varken bekräfta eller dementera.

/Micke
Här är de:

http://bambuser.com/channel/rlangeen/broadcast/2201326
Citera
2011-12-10, 21:44
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltarbetare
Tror du att folk anmäler fall av dödligt våld utan att någon dött? Att de inte alltid får fast den skyldiga är en annan sak. Det viktiga i sammanhanget, det du ville dölja och vad mitt inlägg otvivelaktigt visade är att våldet och otryggheten i samhället har ökat drastiskt i takt med invandringen.
Citera
2011-12-10, 21:45
Medlem
IntoTheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gemigkaffe
+1

Borde inte dessa 2 grupperinagar mötas ute i skogen någonstans och göra upp, så slipper skattebetalarna stå för notan, för rädda svenskar och små vegan kommunister vill göra upp?

Exakt. Det stör mig som fan att många av dessa extremister verkar tro att vi andra som inte kastar smällare på varandra (oavsett vänster eller höger), tycker det de gör är bra.
Det är en liten grupp vänster och högerextremister som bara skapar mer problem, och som vi andra inte vill bli förknippade med.
Citera
2011-12-10, 21:46
Medlem
Kesslers avatar
Där argumenten tar slut, tar nävarna vid.
Citera
2011-12-10, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GoddagYxskaft
Demonstrant fick smällare i ögat.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/demonstrant-fick-smallare-i-ogat

den som ger sig in i leken får leken tåla
Citera
2011-12-10, 21:47
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltarbetare
HAHAHAHA!
När det gäller andra brott kan man tala om att inte alla anmäls, även så grova som våldtäkt. Men att säga att anmälningsbenägenheten för mord har ökat är faktiskt för korkat även för en vänsterpajsare.
Citera
2011-12-10, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IntoTheVoid
Det är en liten grupp vänster och högerextremister som bara skapar mer problem, och som vi andra inte vill bli förknippade med.
På vilket sätt skapar "högerextremisterna" problem för att de går i fredliga demonstrationer?
Citera
2011-12-10, 21:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lamora
Var en väldigt mogen relfektion du gjort. Bara för att du inte blivit utsatt så finns inte problemet.... Grattis

Kan du beskriva denna positiva utveckling som dessa sandnegrer och apor har bidragit till i din lilla svenska invandrartäta idyll?

Jag skrev att det finns idioter bland både etniska svenskar och invandrare, läs ditt stolpskott. Ända anledningen till att jag skrev att jag själv inte blivit utsatt var för att svara på föregående kommentar, återigen, läs ditt stolpskott.

De bidrar på samma sätt som de flesta människor, genom att arbeta, betala skatt osv. Och nej de flesta går inte på bidrag, kolla t.ex. på sjukhusen, de är fullt med invandrare som jobbar där. Det finns massa exempel på varför invandringen är positiv, läs på, på sidor som inte kryllar av nationalistisk hjärntvättnings-propaganda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in