Citat:
Jag tror på det jag såg som var faktisk film från händelsen istället för dina bortförklaringar.
Ursprungligen postat av M.Skillt
Är du så här korkad naturligt eller spelar du dum? Nu stod jag inte personligen i den där gruppen, men har ju varit på plats vid flera liknande tillfällen och det finns alltid ett gäng som vill besvara angrepp med angrepp, en fullt naturlig reaktion men inte alltid lyckad. Därför får man ibland vara övertydlig och upprepade gånger be gruppen lugna ner sig så att man kan gå vidare utan att behöva tampas med polisen.
/Micke
/Micke
Citat:
Vet inte om det ens är värt att bemöta svara men alla förstår att det inte bara var galna stalinister i motdemonstrationen. I så fall överskattar du mängden av deras medlemmar enormt. Det var främst vanliga människor mot rasism. Kommer du ihåg efter valet när hela plattan var full med folk som visade sitt missnöjde, var det bara maoister där också eller?
Ursprungligen postat av Northling
Motdemonstrationen var 99% vänsterextremister. Så är det.
Att det skulle finnas många liberala eller moderater i motdemonstrationen är föga troligt.
Det var som vanligt en simpel vänster-pöbel med anarkistiska och kommunistiska inslag.
Att det var "vanliga" "opolitiska" människor är skitsnack.
Att det skulle finnas många liberala eller moderater i motdemonstrationen är föga troligt.
Det var som vanligt en simpel vänster-pöbel med anarkistiska och kommunistiska inslag.
Att det var "vanliga" "opolitiska" människor är skitsnack.
Citat:
Hur många tycker du att det såg ut att vara? 300 000? Sen så snälla whoco är så innerligt självförnedrande att använda.
Ursprungligen postat av Anakronistisk
Är du helt dum i huvudet?