2011-12-10, 18:42
Medlem
Salfords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Är du så här korkad naturligt eller spelar du dum? Nu stod jag inte personligen i den där gruppen, men har ju varit på plats vid flera liknande tillfällen och det finns alltid ett gäng som vill besvara angrepp med angrepp, en fullt naturlig reaktion men inte alltid lyckad. Därför får man ibland vara övertydlig och upprepade gånger be gruppen lugna ner sig så att man kan gå vidare utan att behöva tampas med polisen.

/Micke
Jag tror på det jag såg som var faktisk film från händelsen istället för dina bortförklaringar.
Citat:
Ursprungligen postat av Northling
Motdemonstrationen var 99% vänsterextremister. Så är det.
Att det skulle finnas många liberala eller moderater i motdemonstrationen är föga troligt.
Det var som vanligt en simpel vänster-pöbel med anarkistiska och kommunistiska inslag.
Att det var "vanliga" "opolitiska" människor är skitsnack.
Vet inte om det ens är värt att bemöta svara men alla förstår att det inte bara var galna stalinister i motdemonstrationen. I så fall överskattar du mängden av deras medlemmar enormt. Det var främst vanliga människor mot rasism. Kommer du ihåg efter valet när hela plattan var full med folk som visade sitt missnöjde, var det bara maoister där också eller?
Citat:
Ursprungligen postat av Anakronistisk
Är du helt dum i huvudet?
Hur många tycker du att det såg ut att vara? 300 000? Sen så snälla whoco är så innerligt självförnedrande att använda.
Citera
2011-12-10, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
560 inräknade personer i marschen, detta inkluderar funktionärer.

/Micke

Efter förutsättningarna riktigt bra. Många anser det givetvis vara för farligt och många varken vågar eller vill ta sig fram till en sådan krigsplats. Med tanke på det är 560 personer riktigt imponerande.

Kan inte se andra politiska grupper dra ihop 560 personer som står i ett sånt inferno...
Citera
2011-12-10, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Watson
Jag ser först och främst till den svenska arbetarklassen, därefter till folk av den svenska folkstammen, sen kan vi hjälpa världen.

NATIONELL SOLIDARITET!

Du är en jävla svenskhatare, ett svin & Klassförrädare! Du väljer att pissa på den svenska arbetarklassen genom att följa herrarnas agenda!

KLASSFRED <3
Klassfred är ett annat ord för kapitalistlakej.
Citera
2011-12-10, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justice7
Vilka fegisar ni är era arbetslösa white trash kräk.
Ni blir färre och färre - invandrarna fler och fler.
Ni 5-6% tragiska är bara lustiga

Om 20 år är varannan person i Sverige invandrare eller vänsterorienterad politisk.
Koka fegisar koka
Hur gammal är du? Den nationalistiska rörelsen består verkligen inte av arbetslösa 'white trash' kräk till skillnad mot vänstern.
Citera
2011-12-10, 18:45
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salford
Jag tror på det jag såg som var faktisk film från händelsen istället för dina bortförklaringar.
Om du sover bättre så kan du få leva i tron om att man blev skiträdda och sprang för glatta livet. Vi säger så... Jag kommer även att hänga på säkerhetskedjan i natt eftersom jag blev så rädd nu att jag inte vet om jag kan fortsätta leva mitt liv. Bättre?

/Micke
Citera
2011-12-10, 18:45
Medlem
Paul.Watsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltarbetare
& antirasist ett annat för antivit. Vart vill du komma, klassförrädar'n?
Citera
2011-12-10, 18:46
Medlem
Claritys avatar
Konstigt hur Aftonhoran inte nämner att det är de kommunistiska motdemonstranterna som har blivit omhändertagna. Det är ju alltid dem som skapar bråk och stök, varför kan de inte låta folk få demonstrera i fred?
Citera
2011-12-10, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltarbetare
Klasskamp är ett annat ord för judelakej. Och som vi vet är den internationella kapitalismen så genomjudisk den kan bli. Oavsett om man är kapitalist eller kommunist så är man en judelakej då juden styr hela det traditionella spektrumet. Den enda oppositionen är den nationella rörelsen, som står utanför höger-vänster-skalan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xbpa
Undrar om den korrupta polisen som släppte tjejens ben för att låta bilen köra över den, åtalas och döms för misshandel efter det här?

Nej förmodligen inte. Däremot har han förtjänat en medalj och någon slags staty i Kungsträdgården.
Jag tror att polisen kände sig tryggare med fackeltåget än hos vänsterpacket. Dessa motdemonstranter består utav äckliga lösdrivare och hjärntvättade människor som inget hellre vill än att Sverige som land ska upphöra sin existens. Dem är smutsiga, fullaproppade med könssjukdomar och sönderboffade russin till hjärnor. Så det var ingen större loss om hon aldrig kan gå igen. Hoppas hon lärde sig en läxa -
att vara för folkmord ska fan göra ont.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xbpa
Undrar om den korrupta polisen som släppte tjejens ben för att låta bilen köra över den, åtalas och döms för misshandel efter det här?

Den ska ju ha medalj. Man skrattade gott åt feminstfittan, hoppas hon har det bra på sjukan nu ia.
Citera
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajen1897
Efter förutsättningarna riktigt bra. Många anser det givetvis vara för farligt och många varken vågar eller vill ta sig fram till en sådan krigsplats. Med tanke på det är 560 personer riktigt imponerande.

Kan inte se andra politiska grupper dra ihop 560 personer som står i ett sånt inferno...
Tror att det kan bli riktigt bra nästa år, och det kan vi tacka vänstern för. Så jag bockar och bugar samtidigt som jag säger - Tack vänstern.

/Micke
Citera
2011-12-10, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajen1897
Det var en uppenbar olyckshändelse. Men situationen där hon kan råka illa ut försatte hon sig själv i när hon deltog i dansdemonstrationen som urartade i flaskkastning. Hon var omhändertagen av en anledning vet du.

Han ser väldigt medveten ut när han släpper ned hennes ben, som han från första början tog upp just för att bilen inte skulle köra över henne, medan bilen börjar rulla.

Visst kan man råka illa ut under en demonstration, men nu var det polisen som la henne där hon låg och det var de som gjorde henne illa. Så nej hon har inte sig själv att skylla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in