Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-20, 14:31
  #769
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Jag är inte insatt i denna historia, men finns inte möjligheten att äkta bilder finns, och efter att betalningen från hovet inkommit, släpper man gemensamt denna uppenbara fake-bild för att få folk att tro att allt var bluff?

Det låter rätt rimligt, kanske till och med troligt.
Citera
2011-12-20, 14:32
  #770
Moderator
Strix m/94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrP
Detta borde lyfta en debatt som handlar om mer än om kungen. Även den mest övertygade republikan inser ju att detta handlar om att våra tidningar gladeligen trycker lögner utan att kontrollera dem. Vilka andra nyheter har dessa människor hittat på? Och när sanningen kommer närmare retirerar de till Ledar sidor och kulturbloggar med hårt censurerade kommentarsfält för att undslippa "näthatarna".

Fan va jag kräks på vilket skitland det här har blivit.

Ja, och det bör också lyftas vidare till att republikanerna är beredda att ta till vilka medel som helst, ta hjälp av vilka existenser som helst, i syfte att omstörta monarkin. Hela denna kampanj måste få ett slut så att Sveriges statsskick kan diskuteras seriöst och att republikanerna nu kan blir granskade. Vilka är deras motiv? Vad vill de med Sverige egentligen? Vilka är dem?
Citera
2011-12-20, 14:34
  #771
Moderator
Strix m/94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Jag är inte insatt i denna historia, men finns inte möjligheten att äkta bilder finns, och efter att betalningen från hovet inkommit, släpper man gemensamt denna uppenbara fake-bild för att få folk att tro att allt var bluff?

Republikanerna drivs av sitt hat mot monarkin, så hade det funnits äkta bilder, då hade de säkert gått genom eld och vatten för att få dem publicerade. Möjligen skulle de låta hovet köpa dem först, för att sedan skapa ytterligare skandal genom att släppa bilderna ändå och avslöja köpet. Men det borde ha hänt vid det här laget om bilderna funnits.
Citera
2011-12-20, 14:35
  #772
Medlem
Claysons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrP
Detta borde lyfta en debatt som handlar om mer än om kungen. Även den mest övertygade republikan inser ju att detta handlar om att våra tidningar gladeligen trycker lögner utan att kontrollera dem. Vilka andra nyheter har dessa människor hittat på? Och när sanningen kommer närmare retirerar de till Ledar sidor och kulturbloggar med hårt censurerade kommentarsfält för att undslippa "näthatarna".

Fan va jag kräks på vilket skitland det här har blivit.

Instämmer!
Citera
2011-12-20, 14:36
  #773
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Jag är inte insatt i denna historia, men finns inte möjligheten att äkta bilder finns, och efter att betalningen från hovet inkommit, släpper man gemensamt denna uppenbara fake-bild för att få folk att tro att allt var bluff?

Jag vet inte heller alla detlajer men skulle inte förvåna mig om din teori skulle stämma. Tveksamt om vi någonsin får veta, dock
Citera
2011-12-20, 14:38
  #774
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Jag är inte insatt i denna historia, men finns inte möjligheten att äkta bilder finns, och efter att betalningen från hovet inkommit, släpper man gemensamt denna uppenbara fake-bild för att få folk att tro att allt var bluff?
Så är avslöjaren Stig-Britt medkonspiratör i din teori?
Citera
2011-12-20, 14:39
  #775
Medlem
Mujaheeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Jag är inte insatt i denna historia, men finns inte möjligheten att äkta bilder finns, och efter att betalningen från hovet inkommit, släpper man gemensamt denna uppenbara fake-bild för att få folk att tro att allt var bluff?

klart det kan vara så, finns varken mer eller mindre att säga om det.
Citera
2011-12-20, 14:40
  #776
Medlem
F.Ks avatar
Får väll ta att gratulera till ett utmärkt utfört jobb då.

Synd bara att det var en fejk bild.
Citera
2011-12-20, 14:40
  #777
Medlem
KuKluxKlans avatar
Det är en stor skam att tidningarna väljer att fortsätta skriva om detta.
Citera
2011-12-20, 14:41
  #778
Medlem
Men åhhhh!
Klart som korvspad knugen larvat runt på porrklubb, de flesta(?) vet ju vilken party(snusk)nisse det en gång i tiden var.
Många småtöser som släppte till under hans glansdagar.

Visst att Stig-britt gjort ett fint jobb med bilden, MEN!
Det finns säkert otaligt med bilder på Kungen där man kan klistra in hans fejja och få den rätt lik den sunkna kopian som liggar ute och som påståtts använts för utpressning.

Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Jag är inte insatt i denna historia, men finns inte möjligheten att äkta bilder finns, och efter att betalningen från hovet inkommit, släpper man gemensamt denna uppenbara fake-bild för att få folk att tro att allt var bluff?

Teorin ovan i tidigare post är även ett scenario jag kan köpa.
Citera
2011-12-20, 14:42
  #779
Medlem
Stig-Britt föddes försent.

Om polisen haft tillgång till SB:s analytiska talang för 25 år sedan så hade Palme-mordet varit löst nu.
Bra jobbat. Du inspirerar oss andra (vanliga dödliga).
__________________
Senast redigerad av Kaymano 2011-12-20 kl. 14:48.
Citera
2011-12-20, 14:43
  #780
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5mygarn
Men åhhhh!
Klart som korvspad knugen larvat runt på porrklubb, de flesta(?) vet ju vilken party(snusk)nisse det en gång i tiden var.
Många småtöser som släppte till under hans glansdagar.

Visst att Stig-britt gjort ett fint jobb med bilden, MEN!
Det finns säkert otaligt med bilder på Kungen där man kan klistra in hans fejja och få den rätt lik den sunkna kopian som liggar ute och som påståtts använts för utpressning.

Teorin ovan i tidigare post är även ett scenario jag kan köpa.

Då är det lika klart som korvspad att mannen på bilden kan vara en Carl Gustav-look-alike.

Nej du min bäste herre, att denna bilden är fejkad är nog fastställt. Men det förhindrar ju faktiskt inte att kungen gått på strippklubb. Men bilden bevisar inte det hur eller hur.
__________________
Senast redigerad av negerbarn 2011-12-20 kl. 14:45.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback