Citat:
Ursprungligen postat av EmilLundell
Men det är naturligtvis lika fel att generalisera stickprovet på idioti till hela gruppen.
Vad är idioti? Jag anser att det är en enorm idioti att vara för ett system som uppenbarligen gör ens eget land fattigare och farligare. Det är idioti i ordets rätta bemärkelse. Ett etniskt homogent Sverige är rikare och tryggare än ett mångkulturellt Sverige, och INGEN rasist skulle hindra någon mångkulturalist från att resa i hela världen och låta sig berikas av olika kulturer. Vi anser bara att priset för land och folk är för högt för att importera mångkulturalistens specialintresse rent fysiskt till varje del av vårt land.
Jag kan förstå (om än inte respektera) Jan Helin och hans likar, för de tjänar i alla fall pengar på det hela, liksom våra politiker. De tjänar tillräckligt mycket pengar för att inte behöva bry sig, för att inte behöva komma i kontakt med negrerna och araberna som de så gärna vill ha i Sverige.
Men den vanlige mångkulturalisten som lever ett vanligt liv - vad får HAN ut av mångkulturen? Han solar sig lite i glansen av elitens åsikter, men det är allt. Eliten skiter i mångkulturalisten, de skiter i hans barn, de skiter i hans gamla mor och far. Men mångkulturalisten försvarar elitens mest destruktiva projekt någonsin. Varför?
Om inte för att hela denna grupp är en samling lallande idioter. Det finns inget annat svar. Den som med vett och vilje omfamnar ett system som gör hela tillvaron fattigare och otryggare MÅSTE per definition vara en sann idiot.
Många av oss rasister är väl inte smartare än någon annan, vissa av oss kanske är rent av imbecilla... men EN SAK skiljer oss från den mångkulturella idioten:
Vi är inte SÅ idiotiska att vi stillatigande accepterar att vårt land försämras och blir farligare.
Men min helt ärliga övertygelse är att vi rasister är tusen gånger mer kunniga än samtliga mångkulturalister. Vi försöker åtminstone titta på verkligheten och forskningen, medan mångkulturalisterna är direkt vetenskapsfientliga.