2011-12-13, 10:40
  #577
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Backa upp mitt påstående?
Jesus... det är väl bara att titta ut genom fönstret.
Det finns ca 2000 nazister i sverige. Hur många av de sitter i börsstyrelser, är chefer, driver företag och är allmänt omtyckta av samhället i övrigt? Hur många av världens ledare är nazister? Hur många är professorer på universiteten?

Att titta ut genom fönstret räcker inte. Eftersom eventuella nazister med högre positioner självklart håller tyst om sina sympatier så kommer din metod, att titta på kända aktiva nazister från lägre samhällsklasser, inte ge ett dyft i detta avseende.

Sedan är det tveksamt om det ens går att undersöka denna sak. Om en anonym person från ett undersökningsföretag ringer runt och frågar företagsledare, chefer mm om de är nazister. Vad tror du att de svarar?
Citera
2011-12-13, 10:45
  #578
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmilLundell

Men det är naturligtvis lika fel att generalisera stickprovet på idioti till hela gruppen.


Vad är idioti? Jag anser att det är en enorm idioti att vara för ett system som uppenbarligen gör ens eget land fattigare och farligare. Det är idioti i ordets rätta bemärkelse. Ett etniskt homogent Sverige är rikare och tryggare än ett mångkulturellt Sverige, och INGEN rasist skulle hindra någon mångkulturalist från att resa i hela världen och låta sig berikas av olika kulturer. Vi anser bara att priset för land och folk är för högt för att importera mångkulturalistens specialintresse rent fysiskt till varje del av vårt land.

Jag kan förstå (om än inte respektera) Jan Helin och hans likar, för de tjänar i alla fall pengar på det hela, liksom våra politiker. De tjänar tillräckligt mycket pengar för att inte behöva bry sig, för att inte behöva komma i kontakt med negrerna och araberna som de så gärna vill ha i Sverige.

Men den vanlige mångkulturalisten som lever ett vanligt liv - vad får HAN ut av mångkulturen? Han solar sig lite i glansen av elitens åsikter, men det är allt. Eliten skiter i mångkulturalisten, de skiter i hans barn, de skiter i hans gamla mor och far. Men mångkulturalisten försvarar elitens mest destruktiva projekt någonsin. Varför?

Om inte för att hela denna grupp är en samling lallande idioter. Det finns inget annat svar. Den som med vett och vilje omfamnar ett system som gör hela tillvaron fattigare och otryggare MÅSTE per definition vara en sann idiot.

Många av oss rasister är väl inte smartare än någon annan, vissa av oss kanske är rent av imbecilla... men EN SAK skiljer oss från den mångkulturella idioten:

Vi är inte SÅ idiotiska att vi stillatigande accepterar att vårt land försämras och blir farligare.

Men min helt ärliga övertygelse är att vi rasister är tusen gånger mer kunniga än samtliga mångkulturalister. Vi försöker åtminstone titta på verkligheten och forskningen, medan mångkulturalisterna är direkt vetenskapsfientliga.
Citera
2011-12-13, 10:46
  #579
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bravida
Vilken fantastiskt stor överraskning att man inte fick kommentera på denna skitartikel. AB lägger aldrig till en kommentarsfunktion i frågor som dessa, deras lögner skall gå obestridda.

Ja, det brukar vara så här. Aftonbladet har numera lärt sig knepen för att kunna föra ut sin propaganda så ostört som möjligt.

Men riktigt löjligt bli det dock när de angriper de sk "rasisterna" så här rakt på sak, och så ges de inte ens möjlighet att besvara kritiken och korrigera Oisín Cantwells felaktigheter.
Citera
2011-12-13, 11:32
  #580
Medlem
0Thor0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Att folk ljuger för att kunna rädda sina liv är väl inte så konstigt.
Vem fan har inte ljugit om sin ålder när man ville in på krogen?

Hur många har inte lånat syrrans & brorsans körkort för att komma in på krogen.

När man gick på Liseberg så ville man vara yngre för då fick man åka gratis och då ljög man då med.

När det gäller att fly från ett land, för att överleva så är det nog många som slänger ID-handlingar och förstör sina fingrar. För om det hjälper en att få skydd för några månader, år. Ja då är det nog många som gör det. Jag anklagar de inte.

Bara för att du är kriminell och tycker det är okej att ljuga och bedra, så kan jag försäkra dig att det inte gäller alla, tex tycker jag att kriminella som du förstör landet.

Själv tror jag det är en dålig ide att importera smuts som dessutom försöker ljuga och bedra sig in i Sverige.
__________________
Senast redigerad av 0Thor0 2011-12-13 kl. 11:40.
Citera
2011-12-13, 11:43
  #581
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bravida
Vilken fantastiskt stor överraskning att man inte fick kommentera på denna skitartikel. AB lägger aldrig till en kommentarsfunktion i frågor som dessa, deras lögner skall gå obestridda.

känner du dig kränkt, lille vän?
Citera
2011-12-13, 11:45
  #582
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0Thor0
Bara för att du är kriminell och tycker det är okej att ljuga och bedra, så kan jag försäkra dig att det inte gäller alla, tex tycker jag att kriminella som du förstör landet.

Själv tror jag det är en dålig ide att importera smuts som dessutom försöker ljuga och bedra sig in i Sverige.

Hets mot folkgrupp är också kriminellt
Citera
2011-12-13, 11:45
  #583
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0Thor0
Bara för att du är kriminell och tycker det är okej att ljuga och bedra, så kan jag försäkra dig att det inte gäller alla, tex tycker jag att kriminella som du förstör landet.

Själv tror jag det är en dålig ide att importera smuts som dessutom försöker ljuga och bedra sig in i Sverige.

Hets mot folkgrupp är också kriminellt
Citera
2011-12-13, 12:42
  #584
Medlem
Dafels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling


Hets mot folkgrupp är också kriminellt
Lagen borde inte finnas. Den är en inskränking på yttrandefriheten.
Citera
2011-12-13, 12:46
  #585
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dafel
Lagen borde inte finnas. Den är en inskränking på yttrandefriheten.

Ja, och det är djävligt skönt för friheten för individen. Du får tycka och tänka vad fan du vill hemma i ditt pojkrum, men så länge du kränker andra genom din avsky så inskränker du friheten för de som inte har gjort dig ett skit mer än att födas.

Man föds fri och den friheten är mer värd än din frihet att få kränka.
Citera
2011-12-13, 12:47
  #586
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Att titta ut genom fönstret räcker inte. Eftersom eventuella nazister med högre positioner självklart håller tyst om sina sympatier så kommer din metod, att titta på kända aktiva nazister från lägre samhällsklasser, inte ge ett dyft i detta avseende.

Sedan är det tveksamt om det ens går att undersöka denna sak. Om en anonym person från ett undersökningsföretag ringer runt och frågar företagsledare, chefer mm om de är nazister. Vad tror du att de svarar?

Om det är nazister som inte vågar stå för sina åsikter så är de inga nazister. Då är det hycklande fega kräk och de bör då också vara de första som skjut på Stadion....
Citera
2011-12-13, 12:48
  #587
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Vad är idioti? Jag anser att det är en enorm idioti att vara för ett system som uppenbarligen gör ens eget land fattigare och farligare..

Vem gör landet fattigare och farligare?

De som vill ha konflikter är de rasisterna. De bygger hela sin affärsidé på konflikt. Så lägg ner.

Det som bygger ett land är arbete. De som vill jobba och göra rätt för sig, oavsett hur Cp-iga de ser ut, har all rätt att hjälpa till.

Bidragspack och alkoholister och knarkare som ligger samhället till last bör ut hela bunten.
Citera
2011-12-13, 12:55
  #588
Medlem
Torontors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
text
Uppenbarligen har du inga svar på tidigare argument så därför försöker du nu vinna debatten genom att censurera med HMF.

HMF är förstås en märkligt lag men den förbjuder inte kritik av invandringspolitiken eller undersökningar som sett diverse problem och överrepresentationer för diverse grupper.
__________________
Senast redigerad av Torontor 2011-12-13 kl. 13:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in