Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Ang. intelligens så verkar ju inte nazister vara speciellt kreativa. Inte många företagsledare, framstående ledare som är nazister. Ska man gå efter intelligens så bör ju kineserna, japanarna några av världens rikaste kommer från Saudi-arabien, mexico, USA, Indien.
Intressant. Backa upp det. Jag tror heller inte att vissa av dessa hrm grupper... är särskilt kreativa eller begåvade. Men det är naturligtvis lika fel att generalisera stickprovet på idioti till hela gruppen. Det är nästan så att det blir en omvänd generalisering utan solid grund. Men komisk kommentar, vore jättebra om du kunde backa upp det om världens rikaste. Det vore en bra poäng även om flera säkert skulle säga att det är anomalier
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
En av de stora stjärnskotten inom nazismen är ju denna man. kan inte låta bli, men han är urtypen för idiotin.
Sen är ju inte Blondier kända för att vara smarta så det kanske därför blondiner föredrar Negrer... de vill umgås på samma våglängd.
)
HTML-kod:
http://www.youtube.com/watch?v=g9dJtGUvtcE&feature=related
Sen är ju inte Blondier kända för att vara smarta så det kanske därför blondiner föredrar Negrer... de vill umgås på samma våglängd.
)Kul skämt men än en gång frågar jag efter solid grund, ska jag vara pissvrång mot andra vad gäller koppling mellan science och tolkning så tänker jag vara det mot dig även om vi är på samma sida
Dock bör tilläggas att jag inte anser afrikaner vara genetiskt underlägsna även om det i dagens läge enbart är ett värdepåstående (dvs. mitt eget tyckande).
Nej, ingen har påstått att svenskar aldrig begår brott. Vidare säger ett fall ingenting statistiskt sett.