2014-01-27, 02:22
Medlem
Fox Mulders avatar
har inte orkat läsa tråden men jag har bara slått i mig drabb en gång och då var det skit men ska försöka fixa bra grejjer om ett tag. jag slår i mig sub några gånger i veckan men jag vill ändå testa på ett riktigt horse rus. men jag ska inte bli heroinist utan bara testa för första gången horse iv ska ju vara det bästa som finns.
2014-01-27, 06:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Twopair
Jag lever fortfarande!

Nu måste jag faktiskt gnälla lite. Jag tycker heroinet man får tag på i dag håller en väldigt dålig kvalité!?
Jag har köpt av olika kranar i olika delar av landet och samma sak över allt. Har jag bara missflyt och blir blåst över allt eller ligger det någonting i detta?
Anledningen till att jag som relativ novis heroinbrukare ändå vågar sticka ut hakan och säga att det är skräp där ute är helt enkelt att jag kan skjuta, snorta, röka ja vad fan som helst och jag får bättre rus på lyrica...
Det måste ju finnas fler H brukare som kan komma med synpunkter på detta?
Som du kanske vet så fåru ju inte samma rus som du fick första gången du tog heroinet. Det blir med andra ord sämre och sämre, vilket kan vara en rimlig förklaring till just "kvalitén"
2014-01-27, 10:57
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fox Mulder
har inte orkat läsa tråden men jag har bara slått i mig drabb en gång och då var det skit men ska försöka fixa bra grejjer om ett tag. jag slår i mig sub några gånger i veckan men jag vill ändå testa på ett riktigt horse rus. men jag ska inte bli heroinist utan bara testa för första gången horse iv ska ju vara det bästa som finns.
Varför i helvete då för? Det bästa är att inte veta hur det känns så att du inte kan vara sugen på det.
2014-02-03, 18:03
Medlem
nikerunnings avatar
Prova och se vart det tar dig!
2014-02-24, 07:13
Medlem
Hoppas du sökt hjälp och kämpat med ditt grundläggande problem - mest troligt åtminstone - din psykiska hälsa.

Så, hur går det?

/AQ
2014-02-25, 19:18
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
Sobril
Stesolid
Temesta
Iktorivil
Xanor
Lyrica
Zyprexa
Tiparol
Tramadol
Oxycontin
Extasy
Morfin (IV)
Metadon
Hydromorfon (Palladon IV)
Alkohol ensamt eller i kombination med "all of the above"

Om TS tagit ordentligt med ovanstående kanske han ändå är "fucked up" så då kan han lika gärna "löpa linan ut". TS verkar vilja sätta igång, men är ändå orolig för att pengarna skall ta slut, vilket dom gör ganska fort även för någon med mycket deg.

Ett roligt halvår väntar TS, följt av en midre rolig tillvaro. Pank och heroinberoende är en tuff sits. Lycka till!

Trådstart 2011 - hur har det gått för TS?
Senast redigerad av Nalin_Pekgul 2014-02-25 kl. 19:21.
2014-03-05, 09:27
Medlem
lugnbaralugns avatar
Inget svar från TS, undrar hur det går!? Parkbänk? Hus? Eller träfracken?
2014-03-05, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSpacePope
Varför skulle du aldrig kunna tänka dig att trycka droger intravenöst? Nu kanske jag har ett otroligt rubbat psyke, vad vet jag, men jag har inga problem med att jag kör alla riktiga opiater jag köper intravenöst. Jag tycker tvärtom att det är slöseri att bruka riktiga opiater på annat sätt än intravenöst.

Är du inte nyfiken och intresserad av något som folk beskriver som 10x skönare än sex? Har du ingen förståelse för att folk vill uppleva det?

det är just enkelheten i njutningen i kombination med förödande konsekvenser jag tar det lite lugnt med "tunga" droger. då det beviseligen lätt spårar, HELT.

passar på att slå ett slag för iboga/ibogain, det hittils "lättaste" sättet att sluta.

http://ibogain.se/cmsms/index.php
2014-03-05, 10:15
Medlem
LegaliseItNows avatar
Tror du inte att du kan uppnå samma high som heroin med en stor mängd cannabis? Om du har varit ren i över ett år så kanske det är bäst att du lämnar den perioden, då kanske cannabis kan bli ett substitut.

Säger inte att det är bra att bruka stor mängd cannabis, men om du håller dig ifrån heroin pga det så äre bra.
2014-03-11, 16:32
Medlem
Antar att du är en vuxen människa och är tillräckligt funtad i huvet att fatta dina egna beslut samt ta ansvar för dom. Så alla ni här inne som kommer med moralkakor, lägg ner! Vem fan är ni att sitta och säga vad folk ska och inte ska göra? speciellt om ni aldrig har prövat jonk eller någon annan drog.
Jag kan bara berätta hur det var för mig och hur jag började vilket både är roligt och tragiskt.
Jag hade separerat från min Sambo förra vintern och bokade en resa till gyllene triangeln. Visste att jag skulle gotta mig både med china white och opium och ville bygga upp lite tolerans då de va längesen jag brukat opiater efter att ha varit torsk på sub i nästan två år.
När jag kom hem från thailand i april förra året började jag bruka jonk regelbundet varje dag.
Så nu sitter jag här ett år senare 150´000kr fattigare, noll behov av att umgås med människor eller lära känna nya för den delen. hustlar mig fram från dag till dag för att inte må dåligt.
Jag håller på att ta mig ut ur det nu och det ska inte va några problem, bara man har viljan.
Men det är bara värt det om du klarar sluta. ungefär som ett brott är alltid värt det om du inte blir tagen.
Så mitt bästa råd jag kan ge dig är att ha diciplin, kör inte varje dag. inte ens vartannan dag. kör t.ex måndag, vänta till torsdag-fredag sen vänta till tisdag sen till lördag osv...iaf 3-4 dagar mellanrum innan du brukar igen
2014-03-13, 00:42
Medlem
det går alltid lättare för en tjej att dra in pengar till en ''fix''..

suga och knulla med torskar blir ett 24/7 jobb..

där hamnar tjejer garanterat..

killar säljer oftast stöldgods..
2014-03-13, 17:47
Medlem
svampssons avatar
En fråga bara, varför skriva ner varenda jävla benso du brukat när du bara kunde skriva "benso"?

F.ö och ONT vem fan bryr sig om din framtida jonk-karriär

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in